(Ұ)Тапсырма1
«Топтастыру» әдісі арқылы жүзеге
асады.
Қажетті заттар
қайдан келетінін анықта.
Қажетті
заттар қайдан келеді?
Дескриптор:
Қажетті заттардың
қайдан келетінін біледі.
Саралау тәсілі:
Қарқын
Кейбір
оқушыға:
-Оқушыға қажетті басқа да
заттардың қайдан келетінін
анықта.
Қабілеті төмен
оқушыға қосымша уақыт
беріледі.
ҚБ «Сиқырлы
қалам» әдісі
Жасыл түсті
қалам- қажетті заттардың қайдан
келетінін білсе;
Сары түсті
қалам- кейбір қажетті заттардың
қайдан келетінін білмесе;
Қызыл түсті
қалам- қажетті заттардың қайдан
келетінін білмесе;
(Т) Тапсырма 2
«Артық затты алып таста» әдісі арқылы жүзеге
асырылады.
1-
топ: Оқу құралдарының арасынан
артық затты алып таста.
2-
топ: Ойыншықтардың арасынан артық
заттарды алып таста.
3-
топ:
Мектеп формаларының
арасынан артық заттарды алып
таста.
Дескриптор:
Оқу құралдарын
анықтайды, артық заттарды алып
тастайды.
Ойыншықтарды
анықтайды, артық заттарды алып
тастайды.
Мектеп формаларын
анықтайды, артық заттарды алып
тастайды.
Саралау тәсілі:
Диалог және қолдау
көрсету
Кейбір
оқушы:
-Кітап қайда
жасалады?
Қабілеті төмен
оқушыға:
-Оқушыға қажетті заттарды
ата.
ҚБ:
«Сызғыш »
әдісі қолданылады.
Ұзын өлшемді
сызғыш –Суретте берілген заттардың
атын атап, артық затты алып тастай
алса;
Орташа өлшемді
сызғыш-Суретте берілген заттардың
атын атай алса, артық затты таба
алмаса;
Қысқа өлшемді
сызғыш- Суретте берілген кейбір
заттардың атын атай алмаса;
Сергіту сәті:
«Дүкенші» ойыны
(Ж)Тапсырма 3 «
Біз зерттеушіміз» әдісі арқылы жүзеге
асады.
Мектепке қажетті
заттар мен ойынға қажетті заттардың неден жасалатынын
анықта.
Жұптарға ойыншықтар
мен оқу құралдары таратылып беріледі. Оқушылар заттың неден
жасалғанын, көлемін, пішінін, түрін, тағы да басқа қасиеттерін
ажыратады.
Дескриптор:
Мектепке қажетті
заттардың неден жасалғанын
анықтайды.
Мектепке қажетті
заттардың барлық қасиеттерін
табады.
Саралау тәсілі:
Дереккөздер
Кейбір
оқушыға:
Қағаздың қайдан
келетінін анықта.
ҚБ:
«Портфель» әдісі
қолданылады.
Үлкен
портфель- мектепке қажетті заттардың
неден жасалғанын, олардың әр түрлі қасиеттерін ажырата
білсе;
Орташа
портфель- мектепке қажетті заттардың
неден жасалғанын анықтаса, олардың кейбір қасиеттерін ажырата
алмаса;
Кіші
портфель- мектепке қажетті заттардың
неден жасалғанын анықтамаса, олардың кейбір қасиеттерін ажыратуда
көмекті қажет етсе;
|