Білу
|
7
|
ОмОЖ
СТОү,
ОБжК
Диалог
Миға
шабуыл
ОүБжОБ
|
Психологиялық жағымды орта
тудыра отырып,бір-біріне сәттілік
тілейді.
Оқушыларды үстелдің үстінде
жатқан тапсырмаларды орындайды. Тапсырмалар бойынша 3 топқа
бөлу.
1.Көбейтіндіні дәреже түрінде
жаз:
5*5*5
8*8*8*8
3*3*2*2*2
2.Мына сандардан жай сандарды
теріп жаз: 14; 2; 19; 27;31; 25; 9;17;
28;7
3.Мына сандардан құрама
сандарды сандарды теріп жаз: 14; 2; 19; 27;31; 25; 9;17;
28;7
Әр топқа берілген тапсырманың
артында
Қазақстандық математиктер
туралы деректер бар.Топ мүшелерін
таныстыру
1-топ:МҰҚТАРБАЙ
ӨТЕЛБАЕВ -
Мыңжылдықтың 7 есебінің
бірін шешкен, Шет елдің көптеген жоғары оқу орындарына
шақырту алса да, «Туған жерімнен кіндік үзгім келмейді» деп бас
тартады. Өмірлік ұраны – «Өзге елде сұлтан болғанша, өз еліңде
ұлтан бол!».
2-топ.
Әлімхан
Ермеков -«Ұлы математика курсы» , «қазақ
тілінің математика терминдері» атты оқулық, кітаптарды жарыққа
шығарады. Қазақ арасынан тұңғыш математика ғылымының профессоры
атағын алады.
3-топ:
Жәутіков
Орынбек - 200 ден астам ғылыми еңбектердің,
ғылыми-танымдық кітаптардың, методикалық жұмыстардың, көптеген
оқулықтардың авторы.
республикалық физика-математика мектебін
ұйымдастырушылардың бірі.
Үш топ әр математиктин аты мен
тегін санның дәрежесі тақырыбы бойынша
кодтаймыз.
|
Психологиялық жағымды орта
тудыра отырып,бір-біріне сәттілік тілейді .Алдарындағы түстер
бойынша сабақ алдындағы көңіл-күйлерін көрсетеді.Жасыл-көтеріңкі,
қызыл-өте қобалжулы,
сары-орташа.
Оқушыларды үстелдің үстінде
жатқан тапсырмаларды орындайды.
Тапсырмалар бойынша 3
топқа бөлініп отырады. 1-топ. Санның
дәрежесі,
2-топ:Жай сандар; 3-топ:
Құрама сандар.
Топ мүшелеріне бағалау парағы
үшін нүктелер беріледі.
Әр топтан 1 оқушы деректі
оқиды.
|
Түсіну
|
5
|
ОмОЖТ
АКТ
(флипчарт)
Диалог
ОүБжОБ
«Қайсы
артық?»
|
Тірек
сөздер:
қазақша
|
орысша
|
ағылшынша
|
бөлшек
|
дробь
|
Fraction
|
Алымы
|
числитель
|
Numerator
|
Бөлімі
|
знаменатель
|
Denominator
|
Дұрыс
бөлшек
|
Правильная
дробь
|
Proper
fraction
|
Бұрыс
бөлшек
|
Неправильная
дробь
|
Improper
fraction
|
-
Әр топқа тапсырма
беру:«Қайсы артық?»
|
1-топ. Берілген бөлшектер
ішінен дұрыс бөлшектерді теріп алады.
2-топ. Берілген бөлшектер
ішінен бұрыс бөлшектерді теріп алады.
3-топ. Берілген бөлшектер
ішінен 1-ге тең бөлшектерді теріп алады.
|
Қолдану
|
12
|
ОмОЖТ
Жеке,жұппен,топпен.
ОБжК
ОүБжОБ
ОБжК
|
-
Жек тапсырма: үш бөлшек
жаз:- бірге тең, бірден кіші, бірден
үлкен.
-
Теориялық тексеру.
Ия,-жоқ
1)
Бұрыс бөлшек бірден артық.
2) Дұрыс бөлшек әрқашан бірден кем.
3) Дұрыс бөлшек әрқашан бірден
артық.
4)
-
Бұрыс
бөлшек
5)
-
Дұрыс
бөлшек
Кестені
толтыр.
Сандар
|
Дұрыс
бөлшектер
|
Бұрыс
бөлшектер
|
2 және
3
|
|
|
8 және
7
|
|
|
5 және
2
|
|
|
6 және
5
|
|
|
9 және
10
|
|
|
3 және
4
|
|
|
А) берілген
бөлшек а – ның қандай мәнінде бұрыс
бөлшек болады?
Ә) берілген
бөлшек а – ның қандай мәнінде дұрыс
бөлшек болады?
Б)
n-нің қандай
мәндерінде бөлшегі бұрыс болып
табылады?
В)
с-нің қандай
мәндерінде бөлшегі дұрыс болып
табылады?
|
Дәптер алмасу арқылы
тексер.
Өзін-өзі
тексеру:
1-иә
2-иә
3-жоқ
4-жоқ
5-иә
Теория бойынша қатесі
жоқтар-жасыл, 2-3 қате сары, одан көп
болса-қызыл.
Сергіту сәті.
«Алақан соғу» ойыны. Оқушылар бұрыс бөлшек аталса, алақан
соғады.
а=
1,2,3....8
а=
1,2,3....7
n
=
1,2,3....17
с
=
1,2,3....7
|
Бағалау
|
3
|
ОүБОБ
|
Үй тапсырмасы:
№408
5 алманы 3 балаға қалай тең
бөліп беруге болады?
|
Қызыл-тақырыпты әлі де
қарастыруым қажет
Сары –тақырыпты жақсы
түсіндім, бірақ есеп шығаруда қателестім.
Жасыл-тақырыпты жақсы
түсініп меңгердім.
|