Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Қасым Аманжолов атындағы
жалпы орта білім беретін мектебі»
КММ
Сабақтың тақырыбы: Дұрыс
көпжақтар(2-сабақ)
Бөлімі:
11.2 А Көпжақтар
Педагогтің
аты-жөні:
Танатарова Фарида
Миратовна
Күні:
20.12.2022
ж.
Сыныбы:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
11.1.6 - дұрыс көпжақтың
анықтамасын білу және дұрыс көпжақтардың түрлерін
ажырату;
Сабақтың
мақсаты:
Көпжақтар ұғымын, анықтамасын
біледі;
Көпжақтарға қатысты
формулаларды біледі және есептер шығаруда қолдана
алады;
Көпжақтарға қатысты
күрделі есептерді шығара алады.
Бағалау
критерийлері
Есептің берілгеніне сай
формуланы анықтай алады;
Көпжақтар формуласына
түрлендірулер жүргізеді;
Көпжақтарға қатысты
күрделі есептерді шығарады және ықшамдаулар
жүргізеді
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
3
мин
«Өткенге
шолу»
5
мин
Ұйымдастыру.
Оқушылармен
амандасу
Үй жұмысын
тексеру
Өткен тақырыпты еске
түсіру.
«Фронтальды сұрақтар»
қою:
«Призма» тақырыбына
арналған сұрақтар:
Призманың қандай анықтамасын
білесіңдер?
Призманың түрлері
қандай?
Призманың элементтерін
атаңдар.
Призманың диагональдық қимасы
қалай өтеді?
Дұрыс призма деп қандай
призманы айтамыз?
Призманың бүйір бетінің ауданы
мен толық бетінің ауданы қалай есептеледі?
«Пирамида» тақырыбына
арналған сұрақтар:
Пирамиданың қандай анықтамасын
білесіңдер?
Пирамиданың түрлері
қандай?
Пирамиданың элементтерін
атаңдар.
Пирамиданың диагональдық
қимасы қалай өтеді?
Дұрыс пирамида деп қандай
пирамиданыны айтамыз?
Пирамидадан қиық пирамиданы
қалай алуға болады?
«Дұрыс көпжақтар»
тақырыбына арналған сұрақтар:
Қанжай көпжақ «дұрыс көпжақ»
деп аталады?
Дұрыс көпжақтың түрлерін
атаңдар.
Оқушылар бүгінгі сабақтың
тақырыбымен, мақсатымен танысады.
Берілген сұрақтарға жауап
береді. Үй жұмысын дайын жауаптармен
тексереді
Үй жұмысына: 2
балл
Дискриптор:
Берілген сұрақтарға жауап
береді.
Жалпы
балл-1
Сабақтың
ортасы
10
мин
Жеке
жұмыс
10
мин
Жұптық
жұмыс
әдісі
15
мин
Ф
ункционалдық сауаттылыққа есеп:
1-сурет
2-сурет
Мына суретте тұрғын үй
берілген. Бұл үйдің шатыры пирамида
тәріздес.
2-суретте осы шатырдың
математикалық моделі берілген және кейбір қырларының ұзындықтары
берілген.
Берілген суретте шатырдың
едені- АВСД квадрат, EFGHKLMN- тұрғын үйдің шатырын ұстап тұратын
бөренелердің пішіні – тікбұрышты параллелепипед болып келеді. Е- АТ
қырының, Ғ- ВТ қырының, G- СТ қырының, H- ДТ қырының ортасы.
Пирамиданың барлық қырлары тең және олар 12см- ге тең. Осы тұрғын
үйдің шатырының көлемін табыңдар.
Жауабы:288м3
Білім алушы есепті шығарады,
жауабын тексереді.
Мадақтау. Жалпы – 2
балл
Таратпа
қағаздар
Тақтамен
жұмыс.
Табаң қабырғалары 10 см және 4
см, ал апофемасы 5 см – ге тең дұрыс үшбұрышты қиық пирамиданың
бүйір беті мен толық бетінің ауданын
табыңдар.
Дұрыс үшбұрышты пирамиданың
бүйір бетінің ауданы 96 см2 - қа тең, ал толық бетінің ауданы 112
см2. Пирамиданың табанының қабырғалары мен биіктігін
табыңдар.
Пирамиданың табан қабырғалары
12 және 10см болатын тіктөртбұрыш.Ұзындығы 8см-ге тең биіктігінің
табаны - тіктөрбұрыштың диогональдарының қиылысу
нүктесі.1)Пирамиданың бүйір бетінің ауданы; 2)Пирамиданың толық
бетінің ауданын табыңдар.
Білім алушы тақтаға есепті
шығарады. Орнында отырған оқушы, тақтадан бұрын аяқтауға тырысады.
Жауабын тексерді
Әр тапсырмаға – 2
балл
Таратпа
қағаздар
1-жұп
1)Дұрыс
үшбұрышты қиық пирамида табанының қабырғалары 4 дм-ге және 2 дм-ге
тең, ал бүйір қыры 2 дм –ге тең. Пирамиданың биіктігін және
апофемасын табыңдар.
2)Пирамиданың табаны диагоналі 10 см-ге тең
тіктөртбұрыш.
Пирамиданың әрбір бүйір қыры 13 см. Пирамиданың биіктігін
табыңдар. 2-жұп
1)Төртбұрышты дұрыс пирамиданың биіктігі 7см-ге тең,ал
табан қабырғасы 8см.Бүйір қырын
табыңдар.
2)Табаң
қабырғалары 7 см және 5 см, ал апофемасы 2 см – ге тең дұрыс қиық
пирамиданың бүйір беті мен толық бетінің ауданын
табыңдар. 3-жұп
1)Табаң
қабырғалары 10 см және 2 см, апофемасы 3 см – ге тең дұрыс
төртбұрышты қиық пирамиданың бүйір беті мен толық бетінің ауданын
табыңдар.
2)Пирамида табаны – квадрат, оның биіктігі табының
диагоналдарының қиылысуына түседі. Егер табан қабырғасы 20 дм, ал
бүйір қыры 21 дм болса, пирамиданың бүйір бетінің ауданың
табыңыз.
Жұбымен бірігіп есепті
шығарады. Жауабын дайын жауаптармен
тексереді
1-есеп – 1
балл
2-есеп – 2
балл
жалпы балл –
3
Таратпа
қағаздар
Сабақтың
соңы
Рефлексия
2
мин
Бағалау
Рефлексия.
Нәтижені
талдау
Үйге
тапсырма:
Жалпы тапсырмалар бойынша
барлығы – 10 балл
Нәтижені
талдайды
Сабақ бойына жинаған баллдарын
есептейді
Оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы
бағаланады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз