«Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
Сабақтың тақырыбы: Дұрыс көпжақтар (2-сабақ)
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 мин «Өткенге шолу» 5 мин |
Ұйымдастыру.
«Фронтальды сұрақтар» қою: «Призма» тақырыбына арналған сұрақтар:
«Пирамида» тақырыбына арналған сұрақтар:
«Дұрыс көпжақтар» тақырыбына арналған сұрақтар:
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады. Берілген сұрақтарға жауап береді. Үй жұмысын дайын жауаптармен тексереді
|
Үй жұмысына: 2 балл Дискриптор: Берілген сұрақтарға жауап береді. Жалпы балл-1 |
|
|
Сабақтың ортасы 10 мин Жеке жұмыс 10 мин Жұптық жұмыс әдісі 15 мин |
Ф 1-сурет
2-сурет Мына суретте тұрғын үй берілген. Бұл үйдің шатыры пирамида тәріздес. 2-суретте осы шатырдың математикалық моделі берілген және кейбір қырларының ұзындықтары берілген. Берілген суретте шатырдың едені- АВСД квадрат, EFGHKLMN- тұрғын үйдің шатырын ұстап тұратын бөренелердің пішіні – тікбұрышты параллелепипед болып келеді. Е- АТ қырының, Ғ- ВТ қырының, G- СТ қырының, H- ДТ қырының ортасы. Пирамиданың барлық қырлары тең және олар 12см- ге тең. Осы тұрғын үйдің шатырының көлемін табыңдар.
Жауабы: 288 |
Білім алушы есепті шығарады, жауабын тексереді. |
Мадақтау. Жалпы – 2 балл |
Таратпа қағаздар |
|
Тақтамен жұмыс.
|
Білім алушы тақтаға есепті шығарады. Орнында отырған оқушы, тақтадан бұрын аяқтауға тырысады. Жауабын тексерді |
Әр тапсырмаға – 2 балл |
Таратпа қағаздар |
|
|
1-жұп 1)Дұрыс үшбұрышты қиық пирамида табанының қабырғалары 4 дм-ге және 2 дм-ге тең, ал бүйір қыры 2 дм –ге тең. Пирамиданың биіктігін және апофемасын табыңдар. 2)Пирамиданың табаны диагоналі 10 см-ге тең тіктөртбұрыш. Пирамиданың әрбір бүйір қыры 13 см. Пирамиданың биіктігін
табыңдар. 1)Төртбұрышты дұрыс пирамиданың биіктігі 7см-ге тең,ал табан қабырғасы 8см.Бүйір қырын табыңдар. 2)Табаң
қабырғалары 7 см және 5 см, ал апофемасы 2 см – ге тең дұрыс қиық
пирамиданың бүйір беті мен толық бетінің ауданын
табыңдар. 1)Табаң қабырғалары 10 см және 2 см, апофемасы 3 см – ге тең дұрыс төртбұрышты қиық пирамиданың бүйір беті мен толық бетінің ауданын табыңдар. 2)Пирамида табаны – квадрат, оның биіктігі табының
диагоналдарының қиылысуына түседі. Егер табан қабырғасы 20 дм, ал
бүйір қыры 21 дм болса, пирамиданың бүйір бетінің ауданың
табыңыз. |
Жұбымен бірігіп есепті шығарады. Жауабын дайын жауаптармен тексереді |
1-есеп – 1 балл 2-есеп – 2 балл жалпы балл – 3 |
Таратпа қағаздар |
|
|
Сабақтың соңы Рефлексия 2 мин Бағалау |
Рефлексия. Нәтижені талдау Үйге тапсырма:
Жалпы тапсырмалар бойынша барлығы – 10 балл |
Нәтижені талдайды Сабақ бойына жинаған баллдарын есептейді |
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дұрыс көпжақтар. 11-сынып
Дұрыс көпжақтар. 11-сынып
«Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
Сабақтың тақырыбы: Дұрыс көпжақтар (2-сабақ)
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 мин «Өткенге шолу» 5 мин |
Ұйымдастыру.
«Фронтальды сұрақтар» қою: «Призма» тақырыбына арналған сұрақтар:
«Пирамида» тақырыбына арналған сұрақтар:
«Дұрыс көпжақтар» тақырыбына арналған сұрақтар:
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады. Берілген сұрақтарға жауап береді. Үй жұмысын дайын жауаптармен тексереді
|
Үй жұмысына: 2 балл Дискриптор: Берілген сұрақтарға жауап береді. Жалпы балл-1 |
|
|
Сабақтың ортасы 10 мин Жеке жұмыс 10 мин Жұптық жұмыс әдісі 15 мин |
Ф 1-сурет
2-сурет Мына суретте тұрғын үй берілген. Бұл үйдің шатыры пирамида тәріздес. 2-суретте осы шатырдың математикалық моделі берілген және кейбір қырларының ұзындықтары берілген. Берілген суретте шатырдың едені- АВСД квадрат, EFGHKLMN- тұрғын үйдің шатырын ұстап тұратын бөренелердің пішіні – тікбұрышты параллелепипед болып келеді. Е- АТ қырының, Ғ- ВТ қырының, G- СТ қырының, H- ДТ қырының ортасы. Пирамиданың барлық қырлары тең және олар 12см- ге тең. Осы тұрғын үйдің шатырының көлемін табыңдар.
Жауабы: 288 |
Білім алушы есепті шығарады, жауабын тексереді. |
Мадақтау. Жалпы – 2 балл |
Таратпа қағаздар |
|
Тақтамен жұмыс.
|
Білім алушы тақтаға есепті шығарады. Орнында отырған оқушы, тақтадан бұрын аяқтауға тырысады. Жауабын тексерді |
Әр тапсырмаға – 2 балл |
Таратпа қағаздар |
|
|
1-жұп 1)Дұрыс үшбұрышты қиық пирамида табанының қабырғалары 4 дм-ге және 2 дм-ге тең, ал бүйір қыры 2 дм –ге тең. Пирамиданың биіктігін және апофемасын табыңдар. 2)Пирамиданың табаны диагоналі 10 см-ге тең тіктөртбұрыш. Пирамиданың әрбір бүйір қыры 13 см. Пирамиданың биіктігін
табыңдар. 1)Төртбұрышты дұрыс пирамиданың биіктігі 7см-ге тең,ал табан қабырғасы 8см.Бүйір қырын табыңдар. 2)Табаң
қабырғалары 7 см және 5 см, ал апофемасы 2 см – ге тең дұрыс қиық
пирамиданың бүйір беті мен толық бетінің ауданын
табыңдар. 1)Табаң қабырғалары 10 см және 2 см, апофемасы 3 см – ге тең дұрыс төртбұрышты қиық пирамиданың бүйір беті мен толық бетінің ауданын табыңдар. 2)Пирамида табаны – квадрат, оның биіктігі табының
диагоналдарының қиылысуына түседі. Егер табан қабырғасы 20 дм, ал
бүйір қыры 21 дм болса, пирамиданың бүйір бетінің ауданың
табыңыз. |
Жұбымен бірігіп есепті шығарады. Жауабын дайын жауаптармен тексереді |
1-есеп – 1 балл 2-есеп – 2 балл жалпы балл – 3 |
Таратпа қағаздар |
|
|
Сабақтың соңы Рефлексия 2 мин Бағалау |
Рефлексия. Нәтижені талдау Үйге тапсырма:
Жалпы тапсырмалар бойынша барлығы – 10 балл |
Нәтижені талдайды Сабақ бойына жинаған баллдарын есептейді |
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз
ункционалдық сауаттылыққа есеп:













