Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Дыбыс және әріп. Мектепке дейінгі даярлық тобы
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Дыбыс және әріп. Мектепке дейінгі даярлық тобы
Материал туралы қысқаша түсінік
материал жаңадан жұмысқа кірген жас мамандарға көмегі тиеді деген ойдамын.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ересек тобындағы
ұйымдастырылған оқу қызметінің
конспектісі.
Өткізу
күні:
Тәрбиеші:Каримова
А.С.
Білім беру
саласы:қатынас
Пән:сауат
ашу
Өтпелі
тақырып:Менің
балабақшам
Тақырыбы:Дыбыс және
әріп.
Мақсаттар:«Сөз» және «дыбыс» терминдері
туралы бастапқы
түсініктерін
қалыптастыру.
Міндеттер:Дыбыс пен әріп туралы түсінік беру, дыбыс пен
әріптің айырмашылығын ажырата алуды, жазу кезінде дұрыс отыруға,
дәптер, қарындашты дұрыс ұстауға үйрету; ойлау қабілеттерін дамыту;
қағылездікке,
Кіріспе
бөлігі:Балалар, біз бүгін
дыбыстар бағына саяхатқа барамыз.Бұл бақ «Әліпби» деп
аталады.
Балалар қызығушылық
танытады.
Бұл –
әліпби.
Негізгі
бөлім:Әліпбиді
көрсету.
-Әліпбиде көріп отырғандарың
әріптер, олардың саны – 42.Егер біз әліпбидегі әріптерді оқитын
болсақ, ол- дыбыс.
Дыбысты естиміз, аузымызбен
айтамыз, ал әріпті көреміз, оқимыз және
жазамыз.
-Балалар, айтыңдаршы, пойыз
тоқтағанда қандай дыбыс
шығарады?
-Жақын арада аралар жүргенін
қайдан білеміз?
-Түнде қасымызға маса келгенін
қайдан білеміз?
-Дұрыс айтасыңдар, біз дыбысты
осылай құлағымызбен естиміз. Әр естіген дыбыстың жазылу таңбасы –
әріп. Әріптер мыналар (әліпбиді
көрсету).
Ойын шарты: тәрбиеші үй жануарларының суретін
көрсетіп, не істейтінін айтады.Балалар сол жануардың дауысын
салады.
Қой маңырайды:
Сиыр мөңірейді:
Жылқы кісінейді:
Түйе боздайды:
Ешкі бақырады:
Бұл ойында үй жануарларының
жүрісін де салуға болады.
- Балалар, әріптерді жазу үшін
бізге не керек?
Үстелде отыру ережесімен
таныстыру: жазу барысында денені тік ұстап, дәптерді солға қарай
қиғаштап қоямыз. Қарындашты үш саусақпен - бас бармақ, сұқ саусақ,
орта саусақтарымен ұстайды (көрсету). Қарындаш ортаңғы саусақтың
сол жағында болады. Бас бармақ қарындашты сол жағынан, сұқ саусақ
үстінен сүйемелдейді.
Қарындаштың жоғарғы ұшы иыққа
бағытталады. (көрсетеді).
Саусақ
жаттығуы:
Тәрбиеші қаламды екі немесе үш
саусақпен айналдыртады.
Саусақ
жаттығуы:
«Сорпаға тұз
себейік».
Дәптермен
жұмыс:
Дәптердегі номер бірінші тапсырма бойынша
орындалады.
Жеке жұмыс
жүргізеді.
Балалар көреді.
Естиді, қайталайды, естеріне
сақтайды.
Естеріне
түсіріп
-Піш-ш-ш!- деп
айтады.
- Біз «ж,ж,ж» деген дыбыс
естиміз.
-«З-з-з» деген дыбыс
естиміз.
Қызығушылық
танытады.
Қайталайды
Балалар орындықта отырып,
жаңбырдың дыбысын саусақтарын қимылдата отырып
айтады
Суретке қарап үй жануарларының
даусын салады.
Мә мә
мә
Мө мө
мө
Ио ио ио
Бө бө бө
Бә бә бә
Жүрісін салады, атын
айтады.
-Дәптер, қалам
қажет.
Балалар қолдарындағы қаламды
солай ұстайды.
Балалар қаламды оңға, солға
екі не үш саусақпен айналдыра жаттығулар
жасайды.
Үш саусақпен сорпаға тұз сеуіп
жатқандай саусақ ұштарын
қимылдатады.
Дәптерде берілген тапсырманы
орындайды.
Соңғы
бөлігі:Балалар, әріп пен
дыбыстың айырмашылығы бар
ма?
Қандай
айырмашылық?
Әріпті көреміз және
жазамыз.
Дыбысты айтамыз және
естиміз.
Ересек тобындағы
ұйымдастырылған оқу қызметінің
конспектісі.
Өткізу
күні:
Тәрбиеші:Каримова
А.С.
Білім беру
саласы:қатынас
Пән:сауат
ашу
Өтпелі
тақырып:Менің
достарым
Тақырыбы:Дыбыстар.
Мақсаттар:Дауысты дыбыстардың негізгі
ерекшеліктерімен таныстыру.Сөздегі дыбыстардың бірізділігін
белгілеуге үйрету.
Міндеттердидактикалық ойындар арқылы сөйлеу тілдерін
жетілдіру,ойлау қабілеттерін дамыту;жан-жануарлардың дыбыстарын
тыңдатып,пәнге деген қызығушылықтарын
арттыру.
Кіріспе
бөлігі:-Балалар, Сиқырлы
дыбыстар орманына саяхатқа барғыларың келе
ме?
Балалар бір-біріне жылы
лебіздерін айтады.
Тәрбиешінің сұрақтарына жауап
береді
Негізгі
бөлім:Жаңа
тақырып
-Бұл орман көрінбейді,бірақ
өте әдемі,құпия сырларға толы.Біз қайда болсақ та ол бізді
ойландыра қоршап тұр,өйткені біз әр түрлі дыбыстарды естиміз,бірақ
ол дыбыстар бізге
көрінбейді.
МіндеттерСөз бен сөйлемді
ажыратып, сөздің, сөйлемнің
мағынасын
түсіну.
Кіріспе
бөлігі:педагогжағымды
атмосфератуғызады.
Тəрбиеленушілербір-біріне
жылысөздерін арнайды. Тағы қандай
жақсы, жағымдысөздер 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады