|
– Балалардың
көңіл күйлері қалай? Оны қалай аңғардың?
2-жаттығу орындалады. Мұғалім
мәтінді тақырыбы бойынша болжау жасатып, содан соң
тыңдатады.
«Адасқан әріптер»
ойыны
Су, тіл, құс сөздеріндегі
дыбыстардың орындарын ауыстырып айтып көрейік.
Мысалы: ус, літ, ұсқ десек, сөз
мағынасын түсінесіңдер ме? Неліктен?
Сөз дыбыстан құралады. Дыбыстарды айтамыз,
естиміз. Дыбыстар жазуда әріппен таңбаланады. Әріптерді көреміз,
жазамыз.
Сергіту сәті.
Артикуляциялық жаттығу Дәптермен жұмыс
Мұнда мұғалім б дыбысының сөздің
басында, ортасында, кейбір сөздерде ғана сөз соңында келетінін
айтады.
3-жаттығу жазбаша
орындалады.
Дескриптор:
-
сөздерді оқып шығады;
-
қатесіз көшіріп жазады;
-
сұрақтарға жауап береді.
|
ал жеңіл көлік жүк
көлігіне қарағанда баяу дыбыс шығаратынын, құстың үнін, балалардың
көңілді дауыстарын айтады.
2-жаттығу.
Оқушылар мәтінді
тыңдап болғаннан кейін сұрақтарға жауап береді. Мазмұнына талдау
жасайды.
С, т, і, л, ұ,
с, қ, у дыбыстарынан сөздер
құрастырады.
Мысалы: су, тіл,
құс. Сұрақтарға жауап бере отырып, өздері ереже
құрастырып айтуға тырысады. Содан кейін оқулықтағы
ережені оқиды.
Сипаттамасы: Ауызды кең ашып,
тілді алға қарай жіңішкертіп шығарып,
10–15 секунд ұстап тұру
керек.
Көркем жазу
Б Б Б Б Б Б Б Б
б б б б б б б б
3-жаттығу. Берілген
сөздерді көшіріп жазады. Үш сөзге ауызша дыбыстық талдау
жасайды.
Ай, ине, бота,
...
Ай сөзінде екі әріп,
екі дыбыс бар.
|
|
|