Материалдар / Дыбыстық ақпаратты өңдеу.

Дыбыстық ақпаратты өңдеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
категорияға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
416
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит Сыныбы: 5 А Мерзімі: __________.2015ж Уақыты: 5А- 09:00- 09:45 Пәні: информатика Тақырыбы: Дыбыстық ақпаратты өңдеу. Мақсаты: Windows жүйесінде дыбыстық ақпаратты өңдеу туралы жалпы білім беру.
УақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіРесурстар
3минут







1.Кіріспе.2.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қызыл өрік» би - жаттығуыТопқа бөлу . «Мозайка». 2 топқа топтастыру Мұғаліммен сәлемдесу.





«Қызыл өрік» би – жаттығуын жасайды.

«Сканер, принтер» сурет қиындыларын құрастыру арқылы 2 топқа бөлінеді.






монитор, колонка



сурет қиындылары
















7 минут







Үй тапсырмасын пысықтау.«Миға шабуыл» стратегиясы арқылы сұрақтар беремін.
  • Блокнот қандай программа?
  • Калькулятордың қандай режимдері бар?
  • Калькулятор қандай программа?
  • Сандық мәндерді қандай қосымша пернетақтадан енгізген ыңғайлы?
  • Есептеулер нәтижесін мәтіндік құжатқа қалай көшіреміз?
  • Жұмыс үстелінде Калькулятор программасының жарлығын қандай тәсілдермен құруға болады?


















  • Қойылған сұрақтарға өз ойларын айтады.























    слайд





    5 минут













    13 минут















    1 минут







    12 минут
    Негізгі бөлім.Сабақтың мақсатын түсіндіремін. Презентация арқылы жаңа сабақтың материалымен таныстырамын.

    «Топтық зерттеу» әдісін қолдана отырып, оқушылардың жаңа тақырыпқа қатысты көрсетілген слайдтан түйгендерін және ресурстан пайдалана отырып, сұрақтарды флипчартқа түсірулеріне нұсқау беремін.

    Топты, бірін- бірі бағалауға нұсқау беру.

    Сергіту сәті. «Қара жорға» биі

    Жаңа сабақты бекітуКомпьютердегі тәжірибелік жұмысты орындауға нұсқау беру. Жекелей жұмыс. 203 бет.


    Оқушылар оқушы мониторы арқылы жаңа сабақтың материалын көріп бүгінгі тақырыптың мән-мағанасын өздері ашып береді.

    Әр топ тақырыпты талқылап, түйінді идеяларын маркер арқылы флипчартқа түсіреді. Оқушылар өздігімен мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, ақпарат жинастырады, оларды талдап, бағалайды. Топтар бір-біріне сұрақ қояды. Топты бағалайды бағдаршам арқылы. Өзара бірін- бірі бағалау.

    Монитордан көрген «Қара жорға» биіне билейді

    Компьютердегі тәжірибелік жұмысты орындайды.




    слайд







    Оқулық,флипчарт, маркер









    бағдаршам түстері, стикер



    бейнеролик



    компьютер, оқулық


    2 минут









    2 минут

    Қорытынды.Семантикалық картаны оқушыларға тарқатып, толтыруға нұсқау беремін.

    Бір-бірін бағалауға нұсқау беру.

    БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін , стикерге жаздырып тақтаға ілуіне нұсқау беру.Үйге тапсырма: §29

    Жиынтық бағаны өзім қоямын.


    Семантикалық картаны сабақты түсінгеніне байланысты, тиісті белгіні қойып, толтырады.

    Өзара бірін-бірі бағалау.



    Білемін, Білдім,Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады.

    Үй тапсырмасын белгілеп алады.

    Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді.


    Кеспе қағаз











    Стикер.







    Бағалау парағы



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ