Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі (1-сағаты)
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге және студенттерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
11 Қырқүйек 2018
887
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:2-бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы | Мектеп : | |
Күні: 25.05.2018 ж. | Мұғалімнің аты-жөні: Сейтмұратова А | |
Сынып: 5 | Қатысқан оқушылар саны:25 | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі (1-сағаты) | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтауА/И 4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу | |
Сабақтың мақсаттары | Өлең тақырыбы мен идеясын аша отырып, өмірмен байланыстыру,авторға хат жазу. | |
Бағалау критерийі | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады:өлең тақырыбын, идеясын анықтай алады, өмірмен байланыстырып, өзіндік көзқарасын білдіре алады;Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:бежін ер, білтелі, сапы, манат, тегеріш, керсен, білтелі, бадана. Талқылауға арналған сұрақтар: | |
Құндылықтар-ға баулу | «Мәңгілік Ел» идеясы негізінде тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы,ата-бабаларымыздың өткен өмірін зерделей отырып, болашаққа сене білуге, қиындықты жеңе білуге тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыс | Қазақстан тарихы, қазақ тілі, музыка, бейнелеу, өзін-өзі тану | |
Алдыңғы білім | Бастауыш сыныптарда жыраулар туралы түсінік қалыптасқан | |
Жоспар | ||
Жоспарланатын уақыт | Жоспарланған іс-әрекеттер | Ресурстар |
Сабақтың басы(3 мин.) | Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал туғызу.Оқушылар «Шаттық» шеңберіне тұрып, бір-біріне жақсы тілектерін білдіреді.Сыныппен жұмыс: Қызығушылықты ояту.Топқа бөлу.«Сөздер сөйлейді» әдісі арқылы мұғалім шеңберде тұрған оқушыларға қиынды қағаздарды таратады, оқушылар 3-топқа бөлінеді.. І топ - Өмір ІІ топ – Тұлпар ІІІ топ – Сенім | І топ - ӨмірІІ топ – ТұлпарІІІ топ – Сенім |
Сабақтың ортасы (3мин.) (6 мин.) ( 5 мин.) (2мин.) (5 мин.) ( 6мин.) | Жаңа сабақ. Дулат Бабатайұлы туралы бейнеролик көрсетіп, оқушылардың ойын шоғырландыру үшін сұрақ қоямын.Сұрақ: Жетімдіктен өтерсіңШаң бермей әлі кетерсің, Қажыма, Ақтан, қажыма, Жетерсің, әлі жетерсің! Мұғалім сөзі: Дескриптор:- мәнерлеп оқиды;- өлеңді бір-біріне түсіндіреді;- өлеңді топта талқылайды; ҚБ.Әр жұп бірін-бірі смайликтер арқылы бағалайды. Ж.Ж: «Сыңарын тап» әдісі арқылы «сауыт, керсен,қажу» сөздері тақтада көрсетіледі. Синонимдермен алмастырып сөйлем құрау. Дескриптор:- сөздердің мағынасын түсініп, синонимдерін табады;- сөйлем құрайды; ҚБ.Мұғалім тарапынан «Жарайсың, Керемет» деген мадақтаулар арқылы бағаланады. ТЖ:«Үштік» әдісі арқылы өлеңнін негізі идеясын үш сөйлеммен анықтайды. Анықталғаннан кейін әр топ өздерінің сөйлемдерін оқиды. Қалған топ тыңдап отырып, өз көзқарасын білдіреді. Сөйлемді бір сөзбен (графикалық органайзер) сын есімдермен береді. Дескриптор: ҚБ. Топтар бір-біріне пікір айту арқылы бағалайды.С «Сөздерді толықтыру» әдісі арқылы мұғалімнің көмегімен өлеңге жай жоспар құра отырып, оқушыларға кесте таратылады, мағынасын ашады.1.Жетімдік2.Бозбала шақ3.Жастық шақ4.Батырлық5. ҮмітТоппен жұмыс: Дескриптор: -жай жоспар құрады;-сөздердің мағынасын ашады; ҚБ. Оқушылар «Түсінікті болды, толықтыр» деген сөздерді көрсету арқылы бірін-бірі бағалайды. Бекіту. Жеке жұмыс: «Сырласу хаты» әдісі арқылы хат жазады. Дескриптор: | Интербелсенді тақтаhttps://www.youtube.com/watch?v=TpnvNhB3zcA Кестетаратылады |
Сабақтың соңы(3 мин.) (1 мин.) | Рефлексия. «SMS жазу»«Мен үшін ... құнды болды, себебі ...Келесі сабақта ... болса (талдасақ) екен» Үйге тапсырма: оқулықта берілген үзіндіні толық жаттап келу. | |
Қосымша мәлімет | ||
Саралау- оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың ақпаратты қаншалықтымеңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсы? | Пәнаралық байланыс -Денсаулық және қауіпсіздік ережелер.АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент). |
Рефлексия (жазбаша)Оқушыларды сабақ барысында сыни бағалауды топтық, жұптық, жеке жұмыстарды жүргізу барысында төменде көрсетілген кері байланыстар арқылы жүзеге асырамын.«Смайликтер» | ||
Сабақ бойынша рефлекция Сабақтың мақсатымен <
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |