Материалдар / Египеттегі ғылым мен мәдениет
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Египеттегі ғылым мен мәдениет

Материал туралы қысқаша түсінік
Елдің ғылым мен мәдениетін салыстырды тапсырмаларр арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны жұппен жұмыс істеуде пайдаланады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
434
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы: 6 Пәні: дүниежүзі тарихы Күні:


Тақырыбы

Египеттегі ғылым мен мәдениет


Мақсаты

Елдің ғылым мен мәдениетін салыстырды тапсырмаларр арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны жұппен жұмыс істеуде пайдаланады

Жалпы мақсат

Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже

Оқушылар Египеттегі ғылым мен мәдениеттің

негізі маңызы туралы оқып үйренеді.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл, Инсерт, Сөздер банкісі, Кім шапшаң

Қолданылатын ресурстар

Тақырыпқа қажетті құралдар

Ұйымдастыру кезеңі












Ынтымақтастық амосферасын қалыптастыру


Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім


Қызығушылық

тарын ояту

«Миға шабуыл» әдісі

1.Египетте мүліктік және әлеуметтік жіктелу қалай қалыптасты?

2.шонжарлар тобына кімдер жатты?

Олар қандай қызмет атқарған?

3.әкімдер мен жазғыштардың қызметі қандай болды?

4. сақшылар мен шабармандар қандай қызмет атқарған?

5. Египет перғауындарының көрші елдерге тонаушылық және басқыншылық жорықтары

6. құлдардың еңбек жағдайы

7. шаруалардың жағдайы

8. қолөнершілердің еңбегі мен халі

9. тас қалаушылар мен тау-кен жұмысшыларының еңбегі



Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру


Оқушылар

берген

тапсырманы орындайды

Түсіну

«Инсерт » әдісін пайдалану

«˅»- білемін

«+»-білмеймін

«-»-мен үшін жаңа білім

«?»- мені таң қалдырды

39-41 беттегі мәтіндерді пайдаланады

«Геометриялық фигуралар»

\кейіпкерлерді түрлі фигуралардың сипаына қарай ұқсастығын табады\

41-43 беттегі мәтінді пайдаланады

Бұл тапсырманы оқушы орындай отырып,тақырыпты өз бетімен игереді,түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.


Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

жұппен жұмыс жасау

Қолдану

«Кейс әдісі»

\43-45 бб тақырыпшаларға байланысты сұрақтар құру және сынып оқушыларымен дәптерлері арқылы жұмыс жасау\

«Негізгісін тап»

45-46 бб оқулық мәтінімен жұмыс




Талдау

«Ойлан бірік. бөліс» арқылы тақырыпты

талдау. Терминдік сөздермен жұмыс:

иероглиф, папирус, медицина, мектеп,храмдар, пирамидалар.



Тақырыптың мағанасы мен идеясын талдау үшін әр жұпқа тапсырма беріледі

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Тапсырмаларын бір –біріне көрсету арқылы ой бөліседі.

Жинақтау

«Сөздер банкасы»

әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар қолдану сөздермен жұмыс:

иероглиф, папирус, медицина, мектеп,храмдар, пирамидалар, Хапи, Амон-Ра, Синухет әңгімесі



Жаңа сабақты ашу мақсатында «Сөздер банкасы» ойынын қолдандым. Бұл ойында тақтада екі шеңбер бейнеленген. Біріншісіне тақырыпқа сәйкес және тақырыпқа сәйкес емес сөздер жазылады. Оқушылар тақырыпқа сәйкес сөздерді тауып екінші шеңберге жазады.

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

Бағалау

формативті, суммативті




Рефлексия






Shape1

3


«Маған үш нәрсені айт»


  1. Біз бүгін өттік

  2. Біз бүгін жақсы жасадық

  3. Маған қызықты болды















Shape3 Shape2

архитектура

папирус,

медицина,

сардоба,

мешіттер,

пирамидалар,

Томирис,

Амон-Ра,

патшалар,

перғауын





























































«˅»- білемін


«+»-білмеймін

«-»-мен үшін жаңа білім


«?»- мені таң қалдырды





















«˅»- білемін


«+»-білмеймін

«-»-мен үшін жаңа білім


«?»- мені таң қалдырды

































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!