Материалдар / Египеттегі ғылым мен мәдениет

Египеттегі ғылым мен мәдениет

Материал туралы қысқаша түсінік
Елдің ғылым мен мәдениетін салыстырды тапсырмаларр арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны жұппен жұмыс істеуде пайдаланады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
421
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы: 6 Пәні: дүниежүзі тарихы Күні:

Тақырыбы Египеттегі ғылым мен мәдениет

МақсатыЕлдің ғылым мен мәдениетін салыстырды тапсырмаларр арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны жұппен жұмыс істеуде пайдаланады
Жалпы мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеОқушылар Египеттегі ғылым мен мәдениеттің негізі маңызы туралы оқып үйренеді.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл, Инсерт, Сөздер банкісі, Кім шапшаң
Қолданылатын ресурстарТақырыпқа қажетті құралдар
Ұйымдастыру кезеңі





















Ынтымақтастық амосферасын қалыптастыру

Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықтарын ояту
«Миға шабуыл» әдісі1.Египетте мүліктік және әлеуметтік жіктелу қалай қалыптасты?2.шонжарлар тобына кімдер жатты?Олар қандай қызмет атқарған?3.әкімдер мен жазғыштардың қызметі қандай болды?4. сақшылар мен шабармандар қандай қызмет атқарған?5. Египет перғауындарының көрші елдерге тонаушылық және басқыншылық жорықтары6. құлдардың еңбек жағдайы7. шаруалардың жағдайы8. қолөнершілердің еңбегі мен халі9. тас қалаушылар мен тау-кен жұмысшыларының еңбегі

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Оқушылар берген тапсырманы орындайды
Түсіну«Инсерт » әдісін пайдалану «˅»- білемін«+»-білмеймін«-»-мен үшін жаңа білім«?»- мені таң қалдырды39-41 беттегі мәтіндерді пайдаланады«Геометриялық фигуралар»\кейіпкерлерді түрлі фигуралардың сипаына қарай ұқсастығын табады\41-43 беттегі мәтінді пайдаланадыБұл тапсырманы оқушы орындай отырып,тақырыпты өз бетімен игереді,түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білужұппен жұмыс жасау
Қолдану«Кейс әдісі»\43-45 бб тақырыпшаларға байланысты сұрақтар құру және сынып оқушыларымен дәптерлері арқылы жұмыс жасау\«Негізгісін тап» 45-46 бб оқулық мәтінімен жұмыс





Талдау«Ойлан бірік. бөліс» арқылы тақырыптыталдау. Терминдік сөздермен жұмыс:иероглиф, папирус, медицина, мектеп,храмдар, пирамидалар.

Тақырыптың мағанасы мен идеясын талдау үшін әр жұпқа тапсырма беріледіБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Тапсырмаларын бір –біріне көрсету арқылы ой бөліседі.
Жинақтау«Сөздер банкасы» әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар қолдану сөздермен жұмыс:иероглиф, папирус, медицина, мектеп,храмдар, пирамидалар, Хапи, Амон-Ра, Синухет әңгімесі



Жаңа сабақты ашу мақсатында «Сөздер банкасы» ойынын қолдандым. Бұл ойында тақтада екі шеңбер бейнеленген. Біріншісіне тақырыпқа сәйкес және тақырыпқа сәйкес емес сөздер жазылады. Оқушылар тақырыпқа сәйкес сөздерді тауып екінші шеңберге жазады. Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.
Бағалауформативті, суммативті





Рефлексия









«Маған үш нәрсені айт»

  • Біз бүгін өттік
  • Біз бүгін жақсы жасадық
  • Маған қызықты болды




















































































  • «˅»- білемін

    «+»-білмеймін«-»-мен үшін жаңа білім

    «?»- мені таң қалдырды







































    «˅»- білемін

    «+»-білмеймін«-»-мен үшін жаңа білім

    «?»- мені таң қалдырды



















































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ