Материалдар / Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы

Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
4488
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №32 орта мектеп

Күні: 26.05.2017 ж Мұғалімнің аты-жөні: Молдалиева Дина

Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы

Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы
Оқу мақсаты

5.2.1.2. Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттайды

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Ежелгі тайпалардың дүниетанымына шолу жасайды



Оқушылардың басым бөлігі:Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттай алады



Кейбір оқушылар:Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттайды және ажыратады

Бағалау критерийі

-Ежелгі тайпалардың дүниетанымына байланысты ұғымдарды анықтайды-Ежелгі тайпалардың дүниетанымының ерекшеліктерін сипаттай алады



Тілдік мақсаттар

Диалогке арналған тармақтар:-Ежелгі тайпалардың дүниетанымына байланысты ұғымдарды анықтай алады-Ежелгі тайпалардың дүниетанымының ерекшеліктерін сипаттай аладыЖазылымға арналған тіркестер:-Ежелгі көшпелілердің дүниетанымына байланысты ойын жеткізе аладыПәнге қатысты лексика мен терминология:-көшпелілер, дүниетаным,тайпа
Құндылықтарға баулу

Мәңгілік ел идеясы негізінде оқушылардың бойында ежелгі адамдардың дүниетанымына құрметпен қарауға баулу

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті пәні (8 сынып)



Тақырып бойынша алдыңғы білім

Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениетін біледі



Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері



Уақыты



Сабақтағы жоспарланған жаттығу









Ресурс
Сабақтың басы







15 мин







Қызығушылықты ояту кезеңі. Бастапқы стимул. Бұл сабақта оқушыларға өткен тақырыптарды қайталай отырып, ежелгі тайпалардың дүниетанымына саяхат жасайтындығын ескертіп өтемін. «Ежелгі тайпалардың дүниетанымын» қалай түсінесін сұрағын қоя отырып, оқушыларды өзара пікір алмасуға бағыттаймын.

1-тапсырма. Бейнебаянды көру арқылы ежелгі тайпалардың дүниетанымына байланысты ұғымдарды анықтап кестені толтыр. Әдісі: «Т» кестесіЖұмыс түрі: Жеке жұмыс



1 – қадам: Бейнебаянды көреді, танысады2 – қадам: Ежелгі көшпелілердің дүниетанымындағы ұғымдарды анықтап жазады3 – қадам: Оқушылар «Пікір алмасу» әдісі арқылы бағалайды





















Сабақтың ортасы20 мин2-тапсырма. Мәтінді оқып ежелгі тайпалардың дүниетанымдағы ерекшеліктерді сипатта. Әдіс: «Бір айналым сөйлесу» 1-қадам:Мәтінді оқиды,түсінеді2-қадам: Мәтін бойынша оқығандарын баяндайды3-қадам: Ежелгі тайпалардың дүниетанымының ерекшеліктерін сипаттай алады

Тапсырма: Шығармашылық тапсырмаларды орындаңыз.
  • «Отқа табынушылық» туралы сурет сал.
  • Суретке қарап отырып әңгіме құрастыр.
  • Суретке қарап өз ойыңда тұжырымда.




  • Сабақтың соңы5 мин











































    5 мин
    Әдіс. «Элективті тест». Әр оқушыға А,В,С,Д,Е арқылы белгіленген түстері сәйкес ақ, сары, көк, қызыл, жасыл стикерді таратады. Әрбір сұрақты қойғаннан кейін 20 сек. кідіріп, сыныптан тест жұмысына сәйкес әріпті көтерулерін сұрайды. Өзін өзі және бірін бірі бағалаудағы жүзеге асыру үшін дұрыс немесе дұрыс емес жауаптарды диалог арқылы талқылайды. 1. Көшпелілердің қай ғұрпы қыстаудан жайлауға көшкен кезде орындалды? А.В. Отпен аластау С.Д.Е.2. Көшпелілердің дүниетанымында қандай қасиетке ерекше мән берілді?А.В. С.Д.Отпен тазарту Е.



    Кері байланыс. «Бестік».Қағаздардың бетіне өз қолыңыздың саусақтарын айналдыра сызыңыздар. Әр саусақтың – өзінің орны /позициясы/ бар, солар бойынша өз оларыңызды айтасыздар.Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықСұқ саусақ – маған қиын болдыОртаншы саусақ – маған жеткілікті болмадыТөртінші саусақ – менің көңіл күйімБесінші саусақ – менің ұсынысым





    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетесіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз?Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
  • Басқаларға қарағанда білім деңгейі жоғары оқушыларға күрделі тапсырмалар жоспарладым
  • Оқушыларға берілген материалдар қажеттілігіне қарай сараланды
  • Оқушылардың қажеттілігін ескеріп оқу мақсаттары оқу қабілеттеріне қарай сараланды
  • Пікір алмасу әдісі арқылы оқушылар өз алған білімдерін ортаға саладыЭлективтті тест арқылы өз алған білім деңгейлерін тексередіОқушылар сабақ барысында туындатын қауіп-қатердің алдын алу шараларын белгілейді
    Сабақ бойыншарефлексияСабақ мақсаттарынемесе оқумақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме? Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен депойлайсыз? Сабақтасаралау дұрысжүргізілді ме?Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынанауытқулар болды мажәне неліктен?Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсегеназар аудару қажет?




    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!