Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
15 ҚАРАША
ҰЛТТЫҚ ВАЛЮТА КҮНІНЕ
арналған дайын материалдар
Ежелгі қалалр 2-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
бастауышка
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
02 Қараша 2018
517
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді:Оқу ісі жөніндегі орынбасары:
Күні: 13.02.2018 жылПәні: Дүниетану Сынып: 2 «Б» | Мектеп: «Береке орта мектебі» КММҚатысқандар: 21Қатыпағандар: 0 | ||
Сабақтың тақырыбы | Ежелгі қалалар | ||
Ортақ тақырып | Дәстүр | ||
Бағдарламаның бөліміне сілтеме | 3.2. Қазақстанның тарихи тамыры | ||
Жалпы мақсаты | 2.3.1.2. Ақпарат көздрін оқу негізінде ежелгі қалалар мен ескерткіштерді сипаттау | ||
Күтілетін нәтижелер | Оқушылар: | ||
Жетістік өлшемдері | Оқушы мақсатына жетеді, егер: | ||
Оқытудың әдістері мен тәсілдері | «Иә», «Ұғымды түсіндіреміз», «Сұрақ қой», «Мен – топсеруен жетекшісімін» (жұптасқан жұмыс) , «Сөйлемді аяқта» тәсілдері | ||
Көрнекі құралдар | Мұғалімге: интерактивті тақтаОқушыға: оқулық , жұмыс дәтері | ||
Кілттік сөздер және ой-пікірлер | Ұлы Жібек жолы, Ежелгі қалалар | ||
Сабақтың барысы | |||
Уақыт | Сабақтың өту кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
2 мин | Ұйымдастыру | Сәлеметсіңдер ме, балалар!«Біз бүгін не істейміз?» деген ширату ойынын жүргізейік.«Иә»тәсілі: «Балалар кәне ...» дей отырып, мұғалім сөйлемді бастайды, ал одан соң қимылмен қандай да бір әрекетті көрсетеді (сурет салу, шапалақ ұру, қол көтеру т.б) | Оқушылар бір ауыздан «Иә!» деп жауап береді. Мұғалімнің әрекетін қайталайды. Және бұл әрекетті атайды. |
5 мин | Сабақтың мақсатын қою | Балаллар! Бүгін біз ежелгі қалаға таным-жорыққа аттанамыз. Ежелде Қазақстан аумағына Ұлы Жібек жолы өткенін білесіңдер ме? Ұлы Жібек жолы – бұл атаудың мағынасын түсінуге тырысып көріңдерші.«Терминді түсінеміз» әдісі:Неге «Ұлы»?Неге «Жібек»?Неге «жол»?Мұғалім: Ұлы Жібек жолы 7 мың шақырымға созылды. Бұл жолмен түйе керуендері Қытайдан Еуропа елдеріне жібек және басқа да тауарлар тасымалдады. Ұлы Жібек жолы бойында шебер ұсталар тұратын. Сондай жолмен қалалар пайда болды. «Ежелгі қала», «шебер» сөздерін сздік қорына қосып, талқылайды.Ал енді Ұлы Жібек жолымен керуеншілермен бірге саяхат-тайық. | Оқушылар түрлі болжамдарды келтіреді: Мұғалім: «ұлы» - «ірі» , «үлкен» деген сөз, «Жібек» - осы жолмен тасымалданған «жібек» тауарының аты бойынша қойылған; «жол» - «трасса» сөздерінің мағынасын береді дейді. Оқушылар «ежелгі қала» ,«шебер»сөздеріне мән береді.Ежелгі қала – старый город – Old cityШебер – мастер – Бейнефильм көру |
15 мин | Жаңа білімді меңгеру | Оқулықты ашып мәтінді кезекпен оқимыз.Оылған мәліметке «Сұрақ қой» әдісі. Сұрақтар: «Неге?» «Қай?» «Қанша?» «Не?» және т.б сөдерден тұры керек. Мұғалім маңызы бар сұрақтарды белгілейді және оларға бірден жауап беруге оқушыларға ұсыныс жасайды. Бұл әдіспен жаңа ғана оқылған мәліметтерді түсінгені тексеріледі. | Оқушылар оқулықтың мәтінін оқып, суреттерді қатыстырып, тапсырмаларды орындайды. Оқушыға қойылатын сұрақтардың үлгілері: |
3 мин | Жаңа тақырыпты түсінуді тексеру | Мұғалім: Ұлы Жібек жолының сауда керуендері өтетін жолының бойында неге ежелгі қалалар пайда болған? Мұғалім: Сендерге қазір экскурсия жетекшісі рөлінде ойнауларыңа тура келеді. Бірақ сенің тыңдаушың бір ғана адам болады, ол – сенің парталас сыныптасың. Ежелгі қалаға экскурсия (танымжорық) жүргізіңдер: қаланың көрінісі қандай, онда кімдер тұрады, шеберлер қандай бұйымдар дайындайды. ( «Мен – экскурсия жетекшісімін» әдісі) Сергіту сәтіМұғалім:Оңға түзу тұр.Солға түзу тұр.Алға бір адым,Артқа бір адым.Оңға бұрылып,Солға бұрылып,Жоғары-төмен қарайықОрнымызды табайықМұғалім: Ежелгі қаланың тұрғыны қазіргі қалада болды деп елестетіңдер . Оны бәрінен бұрын не таңғалдырар еді? | Оқушылар: Оқушылар өлең жолдарындағы қозғалыстарды қайталайды. Оқушылардың жауаптары әртүрлі. |
8 мин | Жаңа тақырыпты бекіту | «Оқушы дәптеріндегі» тапсырмаларды орындаймыз. | Оқушылар «Оқушы дәптеріндегі» тапсырмаларды орындайды. |
5 мин | Рефлексия Қорытындылау | Сабақтың мазмұнын бағала. «Жеделхат» - сабақ аяқталғаннан кейін әр оқушыға жеделхат бланкісін толтыру ұсынылады және келесі нұсқаулықты назарларыңа ұсынамын: «Сен өткен сабақ туралы не ойлайсың? Нені үйрендің? Не ұнады? Не түсініксіз болды? Маған қысқаша жолдау жазыңыздар. Мен алдағы уақытта сендердің йларыңды ескеруім керек» | |
2 мин | Үй тапсырмасы | «Оқушы дәптеріндегі» 3 – тапсырманы орындаңдар | Оқушылар күнделіктеріне тапсырманы жазады. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)