Материалдар / Ежелгі Қазақстан тарихына шолу

Ежелгі Қазақстан тарихына шолу

Материал туралы қысқаша түсінік
тарих пәні мұғалімдерге керек болар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2018
1624
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.4С Ежелгі Қазақстан тарихына шолу Мектеп: С.Сейфуллин атындағы орта мектебі.Күні:Сынып: 5 Қатысқандар саны: Қатыспаған дар саны: Мұғалімнің А.Ж.Т- Нарешова А К
Сабақ тақырыбы Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты қалай өзгерді?
Оқыту мақсаты:5.1.1.2 – Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау
Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:Ежелгі адамдардың антропологиялық тұрпаттарын ажырата алады.Басым бөлігі:Ежелгі адамдардың антропологиялық тұрпаттарының өзгеруі туралы білімдерін жинақтайды.Кейбір оқушылар:Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатының қалай өзгергендігін дәлелдейді.
Бағалау критерийлері:
  • Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтайды.(түсіну)
  • Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатының неліктен өзгерігендігін зерттейді,дәлелдейді (қолдану)
  • Ежелгі Қазақстан территориясында мекендеген тайпалық одақтардың нәсілдік ерекшеліктерін салыстырады.(бағалау)
  • Тілдік мақсаттары:
  • Ежелгі адамдар туралы бейне роликтер тамашалайды (тындалым, айтылым)
  • «Борт журналы» әдісі.Білім алушылар білетіні, білгені, болжамы және тың ақпараттар туралы баяндайды. (жазылым, оқылым)
  • Тірек сөздер:Антропология, генетика, еуропоидтық, монғолоидтық, негороидтық, андроновтық, нәсілдік, ассимилияция.
    Құндылықтарға баулау:-патриотизм.-өзін қандай да бір ұлттың өкілі ретінде сезіну- туған жер тарихын мақтан тұту.-ұлттық сана сезім
    Пәнаралық байланыс:География, биология

    Тақырып бойынша алдыңғы білім:5.3.2.1. Сарматтардың саяси тарихы «қазына толы қапшық» әдісінде сұрақтар жазылған монеталар арқылы
    Сабақ барысы:
    Сабақтың кезеңдері:Сабақта жоспарланған іс-әрекеттерРесурстар
    Сабақтың басы:9 минут1.Ұйымдастыру кезеңіА) СәлемдесуӘ) Оқушыларды түгелдеуБ) Топқа бөлу (Ақ, қара, сары түсті қималар арқылы) І топ монғолоидтарІІтоп еуропоидтар ІІІ топ негроидтарҮй тапсырмасын еске түсіру сұрақтары«Қазына толы қапшық» әдісі.Білім алушыларға ежелгі сармат тұрақтарынан табылған қазына толы қапшықтардан сұрақтар жазылған монеталар арқылы тапсырмалар береді.1.Сарматтар туралы мәліметтерді қандай деректерден алынды?2. Сарматтардың мекен еткен аймағы?3. Сарматтардың қоғамдық құрылысы?4. Сарматтарда қандай шаруашылық түрі басым болды?5. Сармат ескерткіштері табылған аймақтарды картадан көрсет?6. Сарматтарда қолөнер қалай дамыды?7. Сарматтардың көрші елдермен қарым қатынасы?8. Сарматтардың мәдениеті?9. «Сармат ханшайымы тәтісі» қай жерден табылды?
  • Қазақстан тарихы.Көне заманнан бүгінге дейін.Алматы.Атамұра -2010 ж І том
  • Қазақстан-Ұлттық энциклопедиясы-І том.Алматы-2005 ж
  • Түрлі түсті қима қағаздар
  • Сұрақтар жазылған монеталар










  • Сабақтың ортасы: 27 минутІ бөлім:«Мұражайға саяхат» әдісі. Мұғалім білім алушыларға антропология мұражайы туралы бейне ролик көрсетедіІІ бөлім.«Ақпарат жинау» әдісін пайдалана отырып, білім алушылардан осы роликте көргендері туралы сұрақ қойып ой пікірлерін біледі. Бағыттаушы сұрақтар арқылы диалог жүргізеді. Әр топқа алдын ала дайындалған мәтін таратылады. Ежелгі адамдардың тұрпатын анықтау үшін зерттеу туындайды.Зерттеу сұрағы : Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты қалай өзгерді ?«Ойлан –Жұптас-Бөліс» әдісі арқылы кестеде берілген тайпалық бірлестіктердің нәсілдік ерекшеліктерін сипаттап, өз ойларын білдіредіҚорытынды: ( нәсілдік ерекшеліктері туралы)Мұражай суретіhttps:/www.youtube.com/watch?vэлектронды оқулық, СБР































    Мәтін таратылады







    Кесте таратылады















    Сабақтың соңы:9 минутБілім алушыларға «Борт журналы» әдісі арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс жасайды.Кесте таратылады


    Бұрыннан білетінмінМәтінді оқып жаңадан білгенімБолжамдар





    Тың ақпараттар

















    Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау: -Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және техникалық. қауіпсіздігін сақтау





    Барлық оқушылар: «Борт журналы»-әдісінде барлық оқушылар ежелгі адамдардың антропологиялық тұрпаттарын ажырата алды. Басым бөлігі: «Борт журналы», «Ойлан-Жұптас-Бөліс» әдістерінде ежелгі адамдардың антропологиялық тұрпаттарының өзгеруі туралы білімдерін жинақтады.Кейбір оқушылар:«Ойлан-Жұптас-Бөліс», «Борт журналы» әдісі барысындаЕжелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатының қалай өзгергендігін дәлелдеді.Топ басшыларының бағалауы бойыншаБағдаршам









    Бас бармақ әдісі
    Сыныптың санитарлық-гигиеналық тазалығын, техника қауіпсіздік ережесін сақтау;АКТ-ны пайдалану ережесін қадағалау
    Сабақ бойынша рефлексияБүгінгі 5 сыныпта өтілген «Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты қалай өзгерді? » тақырыбындағы сабақ барысында қойылған оқу мақсаттары шынайы әрі қолжетімді болды.Сынып бойынша білім алушылар оқу мақсатында көрсетілген мақсаттарға қол жеткіе алды. Әр топтағы топ басшылары өз топ мүшелерін, әр кезеңдердегі әр әдіс соңында әділ бағалай алды. Сабақ барысында уақыт тиімді пайдаланылып, сабақ жоспарынан ауытқуларға жол берілмеді.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ