Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ежелгі Қытай
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспардың тарауы: Ежелгі Қытай. Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Ыбышева Куралай Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Қытайдың қандай ғылыми ашулары бүгінгі күнге дейін жетті? |
|||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.4.2.- ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау. |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Ежелгі Қытайда ғылымдардың пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын түсіну, маңызын анықтау. СМАРТ мақсат: Барлық оқушылар: •Тақырыптағы негізгі ұғымдарды білу ; Басым көпшілігі: •Ғылым мен шаруашылық іс- әрекеттің өзара байланысын түсіну; Кейбір оқушылар: Ежелгі Қытайдағы ғылыми өнертабыстардың маңызын бүгінгі күнмен байланыстыру. |
||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1. Ежелгі Қытайдың ғылыми білімдерінің даму дәрежесіне қатысты өз көзқарасын түсіндіре алады. 2.Белгілі бір шаруашылыққа байланысты білімдердің пайдалану дәрежесін, себептерін тұжырымдайды. 3.Ғылыми ашулардың маңызын бүгінгі күнмен байланыстырады |
||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқылым жазылым,№4, Айтылым-тыңдалым, № 2. Тыңдалым-айтылым №1. Оқылым –айтылым №3 |
||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Ғылым мен білімнің өркениет өрісіне әсер ету құндылығын ұғынады.
|
||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы, география, |
||||||||||||||||||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
«Арифметика», «Геометрия», «Медицина», «білім», «ғылым » ұғымдарын біледі, |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу Түрлері «Миға шабуыл», «Құпия заттар», «Кім жылдам», «Атауын тап» ,БББ кестесі мәтінмен жұмыс, Кері байланыс.Рефлексия. |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы (5 мин) (6 мин) Сабақтың ортасы (3 мин) (5 мин) (2 мин) (8 минут) ( 6 минут) (5минут) Сабақтың соңы (2 мин) |
Мұғалімнің сөзі : Сәлеметсіздер ме, құрметті оқушылар,? Сіздермен кезекті сабағымызда кездескеніме өте қуаныштымын.-Көңіл күйлеріңіз жақсы ма ?- Сабақта кім жоқ ?Бүгіңгі сабағымыздың барысында топтық жұмыс жүргізетін болғандықтан сіздерді топқа бөлемін. Қазір кішкентай тренинг өткізейік./ Шаттық шеңберін жасай отырып, психологиялық жағымды атмосфера қалыптастыру, оқушылар санау арқылы 3 топқа бөлінеді./ Үй тапсырмасын тексеру. Мұғалімнің сөзі :Ал енді жаңа тақырыпты бастамас бұрын біз сіздермен өткен тақырыптарды еске түсірейік ол үшін бір-бірімізге Ежелгі Қытай туралы сұрақтар қоя отырып «Кім жылдам» ойынын ойнайық. «Кім жылдам» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексереміз. Бір бірімізді бағалаймыз. ( -толық, -жартылай жауапқа көтеріледі). Төмендегідей сұрақтар қойылады. 1.Қытай туралы не білесің? 2.Ежелгі Қытай мемлекеті қашан құрылды? 3Қытайдың алғашқы патшасы кім? 4.Қытай мелекеті қай жерде орналасқан? 5. Қытай не себепті « Аспан асты» елі деп аталады? 6.Қытайдың ойшылдарын ата. 7.Теракота әскері жайлы не білесің? 8. Өте ертеде иероглифтік жазу қайда пайда болды? 9.Кун-фуцзы(Кунфуций) қашан дүниеге келген? 10. Сыма Цянь әкесінің өсиеті бойынша не жазуға тиісті болды? 11.Неліктен терракота жауынгерлері жер астына жерленген? 12.»Соғысушы жеті патшалық» деген атау не себепті пайда болған? 13.Қай жылы Қытай біртұтас мемлекетке біріктірілді? 14.»Терракот әскері»- деп аталатын ескерткіш қай жылы ашылды? 15.Ұлы Қытай қорғанын салғызған патша. «Миға шабуыл» «Құпия заттар» әдісі арқылы. Оқушыларға заттарды көрсетеміз (компас, батпырауық, қолшатыр, қағаз), олардың не екенін және сабақпен қандай байланысы барын сұраймын. Осылайша оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын оятып, оқушылардың тарапынан жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз
Мұғалімнің сөзі : Оқушылар осы заттарға қарап бүгінгі сабақтың тақырыбы жайлы не ойлайсыңдар? Сабақта не туралы айтамыз? Сабағымыздың мақсаты қандай? Оқушыларды оқу және сабақ мақсаттарымен таныстыру: Жаңа тақырыптың алғы шарты: Сонымен, балалар біз сіздермен бүгінгі сабақта ежелгі Қытай елінде ашылып бүгінгі күнге дейін жеткен маңызын жоғалтпаған ғылыми ашылулармен танысамыз. Сабақты «БББ» кестесін толтырумен бастаймыз. Алғашқыда оқушылар екі бағанды жеке толтырады, соңғы бағанды жұпта және топта талдаған соң толтырады. /жазылым, тыңдалым-айтылым/ 1 тапсырма «Б-Б-Б» кестесін толтыру. Жеке жұмыс
Дескриптор: Әр бағанға төрт ой жазылған Әр бағанға үш ой жазылған Әр бағанға екі ой жазыған Мұғалім сөзі: Ал оқушылар жаңа сабаққа кіріспес бұрын бойымызды сәл сергітіп алайық !
Мұғалім сөзі: Ғылым деген не? Ол не үшін керек? Қандай ғылымдарды білесіңдер? Арифметика мен геометрия не үшін керек? Астрономия деген ғылым нені зерттейді? Медицина туралы не білесіңдер? 2.Тапсырма.Мәтінмен жұмыс: /Оқылым-айтылым –жазылым/
2 топқа тапсырма: Астрономия. 3 топқа тапсырма: Медицина. Топ басшылар өз тапсырмасын келесі екі топқа түсіндіреді. Әр топтың топ басшысына топты бағалату үшін бағалау критерий парағына қоса дескрипторларды беремін. Топтық жұмысты орындатып болғаннан кейін оқытамын. Бағалау парағы Тақырыпты ашты/ Негізгі идеиялары бар/ Дәлелдемелер толық Жеке оқу; Жұпта түсіндіру; Топта талқылау Мұғалім сөзі: Ал енді келесі тапсырманы орындайық. 3 тапсырма. «Бұл қызықты» Төмендегі сөздер мен ұғымдардың мағынасын түсіндіріп беріңдер. 1 топ. Құбыланама - Қытайда әлемдегі ең алғашқы құбылнама ( компас) ойлап табылды. Ол өзі қазіргі қазіргі құбыланамаға ұқсамағанымен, сол дәуірдің өзінде дүниенің төрт бұрышын дәл бағдарлауға мүмкіндік береді.Әсіресе қытай теңізшілері осы құбыланама арқылы ашық теңізге шығып,Үндістан жеріне дейін бара алатын еді. 2 топ .Сейсмограф - Ең ежелгі сейсмографты , яғни жердің сілкінісін алдын ала болжауға, жер сілкінген кезде оның қай жерде қаншалықты дәрежеде болғанын айқындауға мүмкіндік беретін аспапты да ойлап тапқан қытайлықтар болды. 3 топ. Жұлдызнамашылар - Аспан денелерінің қозғалысын,орын ауыстыруын жете зерттеді.Соның нәтижесінде қытай жұлдызнамашылары әлемде бірінші болып жылдың ұзақтығын дәл есептеп шықты. Бағалау.Топтар жауаптарының дәлдігіне, толықтылығына байланысты қол шапалақтау арқылы қошемет білдіреді. ( Дұрыс, толық жауап берген топқа қатты қошемет көрсетіледі) Мұғалім сөзі: Ал енді келесі тапсырманы орындаймас бұрын сіздерге «Бұл қызықты» айдарымен Ежелгі Қытай монахтарының мектебі туралы мәлімет беретін мультфильм сайтын бермекпін . 4 тапсырма «Атауын тап» Берілген суреттердің атауын жазыңыз. Оқушылар суреттегі заттарды атайды: оқ дәрісі, қағаз, шай, құбылнама, сейсмограф, тұсбағдар (топтық жұмыс)
Дескриптор
«Б-Б-Б» кестесінің білдім бағанын толтыр. Жеке жұмыс «БББ» кестесінің соңғы бағанын толтыртамын. Оқушылар соңғы бағанды толтыра отырып тақырыпты бағалайды. Кері байланыс : смаилик арқылы. Маған маңызды болды. Маған қиын болды. Маған ұнады Үйге тапсырма: «Қоғам үшін ғылым мен техника дамуының маңызы» шағын әңгіме жазу Дескриптор
Мәлімет толық ашылған Жартылай, әлі де толықтыру қажет Мәлімет мүлдем аз келтірілген |
Жұлдызша, шаршы кескіндері
компас, батпырауық, қолшатыр, қағаз
бейнеролик https://www.youtube.com/watch? v=TwD0jZdUuC8
Оқулық 66-67 бет
Бағалау парағы
http://kinogo-v-hd.ru/3522-kung-fu-panda4.html
Суреттер
интернет
смаиликтер |
|||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат Кунг- фу- ежелгі Қытай мектебі жайында мультфильм, бейнебаян. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс; денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ- мен байланыс, құндылықтармен байланыс |
|||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың білім деңгейіне ,шама-шарқына қарай тапсырмалар беру |
Өзара жəне өзін-өзі бағалау Топтық бағалау Дескриптор арқылы бағалау |
Сабақ барысын да қауіпсіздік ережелерін сақтау сергіту сәті, Психологиялық ахуал |