САБАҚ:18
|
Мектеп:Целиноград
ауданы 96 разъед ОМ
|
Күні:16.06.17
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Темірхан Жанбота
|
СЫНЫП:5
|
Қатысқандар: 27
|
Қатыспағандар:0
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Ежелгі
Қытай ойшылдары не үйретті?
|
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу мақсаттары
|
5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына
қарапайым түсіндірме беру
|
Сабақ
мақсаттары
|
Ежелгі Қытай ойшылдарын
ажырата алу және Конфуциандық , даосизм мен легизм ілімдерін
салыстырып, айырмашылықтарын анықтау. Ойшылдардың нақыл сөздеріне
талдама жасап, өмірде қолдана алу.
SMART
мақсат
Оқушылардың
бәрі: Қытай ойшылдарын
ажыратып білу.
Оуқшылардың
көбі Конфуциандық , даосизм
мен легизм ілімдерін салыстырып, айырмашылықтарын түсіну және
әңгіме құрастыру.
Оқушылардың кейбіреуі Ойшылдардың нақыл
сөздеріне талдама жасап, өмірде қолдана алу.
|
Бағалау
критерийлері
|
Қытай ойшылдарын атап
бере алады.
Конфуциандық , даосизм
мен легизм ілімдерін салыстырып, айырмашылықтарын түсінед және
шағын әңгіме құрастырады..
Ойшылдардың
нақыл сөздеріне талдама жасап, өмірде қолдана
алады
|
Тілдік
мақсат
|
Оқылым, жазылым,
айтылым – 1
тапсырма. «Балық қаңқасы»
әдісі/мәтін оқылады, қаңқаға жазылады және айтылады. Айтылым,
тыңдалым, жазылым -2
тапсырма. «Суреттер сыры»
ауызша әңгіме құрап оқиды және бір-бірін
тыңдайды.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Қытай ұлтының
ойшылдарының нақыл сөздерінің тәрбиелік мәні зор екенін түсінуге
және өмірде қолдануға баулу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Қазақстан тарихы,
әдебиет
|
Алдыңғы
білім
|
Оқушылардың мемлекет,
ойшыл, қытай, нақыл сөздер деген не екенін біледі және
түсінеді.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Басы
3мин
|
Мұғалім сөзі: Сәлеметсіздер
оқушылар! Бүгінгі сабаққа көңіл күйлеріңіз қалай?
Сыныпта
Сыныпта психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Ал енді оқушылар жаңа
сабағымызды бастамас бұрын көңіл күйімізді көтеріп, сергіп алу
мақсатында «Ипподром» (оқушылар орындарынан
тұрады, жорғалайды дегенде аяқтарымен тарсылдатады, сумен дегенде
беттерін саусақтарымен соғады, шөппен -алақандарын уқалайды,
таспен- тізелерін ұрады.) ойынын
ойнайық.
Ойынсергектен кейін оқушыларды
орнына отырғызып, үй тапсырмасына көшемін.
|
|
7 мин
|
Үй
тапсырмасы
«Бастағы қалпақ»
әдісі арқылы жүзеге асадық. Оқушылар
дөңгелене тұрады. Музыка қосылады, сол уақытта оқушы басындағы
қалпағын келесі оқушының басына кигізеді, ол келесі оқушының басына
кигізеді т.с.с. Музыка тоқтағанда қалпақ кімнің басында сол сабақ
туралы өз ойын ортаға салады.
Жаңа
тақырыпқа ену мақсататында мына әдісті қолданамын
«Атаулар
туралы үш сұрақ» әдісі арқылы тақтаға үш
сөз / Конфуциандық, Дін, Қытай/ жазылған , оқушыларға
сол сөздерге қатысты мынандай сұрақтар қоямын.
1. Қайда?
Конфуциандық сөзін қайдан кездесіріп едіңіз?
2. Қалай? Өз
тәжірибеңізде осы сөздерді қолданудың мысалын келтіре аласыз
ба?
3. Қандай?
Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп
ойлайсыз?
Сыныпты гул атауларымен үш
топқа бөлемін.
|
Асхат Әлімова Интер
белсенді әдіснамасы
298 б
Жұлдызшалар
арқылы бағалау
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
10мин
10
мин
|
Мұғалім
сөзі: Миға шабуыл жасап алдық, енді
жаңа тақырыпқа байланысты оқулықта берілген мәтінмен танысамыз және
мұқият оқимыз. Оқушыларға төмендегідей белсенді оқыту тапсырмасын
беру арқылы оқушыларды сыныпта жақын арадағы даму аймағын
қалыптастырамын. Тапсырма үш топқа да
беріледі.
1
тапсырма. «Балық қаңқасы»
әдісі
Бұл тапсырмадағы оқушылардың
міндеті балықтың жоғарғы қаңқаларына Конфуциандық , төменгі
қаңқаларына Даосизм және басына Легизм ілімдерінің айырмашылығын
жазады. Тақтаға іліп әр топтың оқушылары қорғайды және «Галерияны
шарлау» әдісі бойынша екі сәтті тұсын, бір ұсыныстарын жазып
бір-бірін бағалайды.
Бағалау
критерий
|
Тапсырма
№
|
дескриптор
|
ұпай
|
Конфуциандық ,
даосизмді және Легизм ілімдерін салыстырып , талдап бере
алады.
|
1
|
Даосизм сөзінің мағанасын
біледі.
|
|
Конфуциандық ілімді
түсінеді.
|
|
Легизм ұғымын түсіндіріп бере
алады.
|
|
Даосизм, Конфуиандық және
Легизм ілімді ерекшеліктерін анықтайды.
|
|
Бұл ілімдердің ұқсастықтарын
біледі.
|
|
Мұғалім сөзі: Балалар бұл тапсырма барысында
Қытай ойшылдары туралы жан –жақты білдік, енді келесі бір тапсырма
суреттермен жұмыс жасау арқылы әңгіме құрау.
2
тапсырма. «Суреттер
сыры». Төмендегі суреттердің мәнін
берілген сұрақтарға жауап іздеу арқылы әр топ әңгімелеп
береді.
-
Балалар
қандай қайырымды істер жасай алады?
-
Бұл
суреттер неге үйретеді?
-
Бұл
суреттерді Конфуцийдің ілімімен қалай байланыстыруға
болады?
Мұғалім сөзі: Сіздер суреттер сырына үңіліп әңгіме құрау арқылы өз
ойларын ортаға салып, пікір алмасып, ой тұжырымдадыңдар. Ендеше біз
Қытай ойшылдарының бізге не үйреткеніне басе назар аудару
мақсатында сендерге келесі тапсырманы ұсынамын.
3 тапсырма. «Болжау» әдісі арқылы мен сендер Қытай ойшылдарының бір бөлігі
жазылған карочкалар таратып беремін, сендер оны оқулықты пайдалана
отырып болжам жасап жалғастырасыңдар.
Ежелгі Қытай ойшылдарының
нақыл сөздерін жалғастыр
|
|
..........ешқашан заңға
сүйенбейді
|
|
..........онда қара халық та
адамгершілік қасиетке ие болады.
|
|
.........қармағындағы халық,
әке-әкесмен, бала-баласымен
|
|
..........ұрылар мен
қарақшылар саны
|
|
............егін алқаптары
арамшөпке толы және астық қоймалары бос болды.
|
|
.........өз ісіңде және
сөзіңде батыл.
|
Бағалау
критерий
|
Тапсырма
№
|
дескриптор
|
ұпай
|
Қытай ойшылдарының нақыл сөздеріне талдау жасай
алады.
|
3
|
Ойшылдардың нақыл сөздерін
түсінеді
|
|
Нақыл сөздерді талдап бере
алады.
|
|
Бұл нақыл сөзді айтқан
философты атап бере алады.
|
|
|
5 сынып
оқулық
60-61
бет
2 жұлдыз,1
тілек
5 сын
оқулық
60
бет
«Көрші
бағасы» әдісімен
біір-бірін бағалау
|
Соңы
5 мин
|
Интервью
әдісі
Бұл әдіс - сұрақ жауаптар
арқылы қандайда болмасын мәселені талқылау және өзіндік пікір
келтіру. Интервью арқылы оқушының сабақ тақырыбы, сабақ барысы
білуге болады. Мұнда сұрақтар алдын ала дайындалып,
сұхбаттасушыларға таратылады. Олардың жауаптары оқыту процесінің
деңгейін анықтап, оған өзгерістер еңгізуге мүмкіншілік
береді.
Оқушыдан интервью алу
парағы
О қушының
аты-жөні
Б үгінгі
сабақтың тақырыбы?
сұрақтар
|
Оқушының
жауабы
|
-Сабақ сізге ұнады
ма, өз пікіріңізді дәлелдеңіз?
|
|
-Сабақтың ең ұтымды
жерлері қандай болды?
|
|
-Бүгінгі
үйренгеніңіз болашақта қажет болады деп ойлайсыз ба?
Неліктен?
|
|
-Осы тақырып бойынша
тағы не білгіңіз келеді?
|
|
-Сабақта қандай
әрекеттер
атқардыңыз?
|
|
|
Асхат Әлімова Интер белсенді
әдіснамасы
186 б
|
Саралау –
Сіз қосымша көмек көрсетуді
қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Денсаулық жəне
қауіпсіздік техникасын
сақтау
|
|
Оқушыларға әр сабақтан кейін
оқушылардың өзін-өзі бағалауымен кері байланысы негізінде қосымша
тапсырмалар беремін. Қабілетті оқушыларға шығармашылық, өзіндік
пікір туғызатын және дәлелдей алатын проблемалық сұрақтар беруді
жоспарлаймын.
|
-Критериалды
бағалау
-интервью әдісі
арқылы
Өзін-өзі, өзара
бағалау
«Көрші
бағасы»
2 жұлдыз, 1
тілек
|
Сергіту
сәті
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарлаған саралау
шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт
ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа
сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|