САБАҚ:18 | Мектеп:Целиноград ауданы 96 разъед ОМ |
Күні:16.06.17 | Мұғалімнің аты-жөні:Темірхан Жанбота |
СЫНЫП:5 | Қатысқандар: 27 | Қатыспағандар:0 |
Сабақтың тақырыбы | Ежелгі Қытай ойшылдары не үйретті? |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру |
Сабақ мақсаттары | Ежелгі Қытай ойшылдарын ажырата алу және Конфуциандық , даосизм мен легизм ілімдерін салыстырып, айырмашылықтарын анықтау. Ойшылдардың нақыл сөздеріне талдама жасап, өмірде қолдана алу.SMART мақсатОқушылардың бәрі: Қытай ойшылдарын ажыратып білу.Оуқшылардың көбі Конфуциандық , даосизм мен легизм ілімдерін салыстырып, айырмашылықтарын түсіну және әңгіме құрастыру.Оқушылардың кейбіреуі Ойшылдардың нақыл сөздеріне талдама жасап, өмірде қолдана алу. |
Бағалау критерийлері | Қытай ойшылдарын атап бере алады. Конфуциандық , даосизм мен легизм ілімдерін салыстырып, айырмашылықтарын түсінед және шағын әңгіме құрастырады..Ойшылдардың нақыл сөздеріне талдама жасап, өмірде қолдана алады |
Тілдік мақсат | Оқылым, жазылым, айтылым – 1 тапсырма. «Балық қаңқасы» әдісі/мәтін оқылады, қаңқаға жазылады және айтылады. Айтылым, тыңдалым, жазылым -2 тапсырма. «Суреттер сыры» ауызша әңгіме құрап оқиды және бір-бірін тыңдайды. |
Құндылықтарға баулу | Қытай ұлтының ойшылдарының нақыл сөздерінің тәрбиелік мәні зор екенін түсінуге және өмірде қолдануға баулу.
|
Пәнаралық байланыс | Қазақстан тарихы, әдебиет |
Алдыңғы білім | Оқушылардың мемлекет, ойшыл, қытай, нақыл сөздер деген не екенін біледі және түсінеді. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы 3мин
| Мұғалім сөзі: Сәлеметсіздер оқушылар! Бүгінгі сабаққа көңіл күйлеріңіз қалай? Сыныпта Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру. Ал енді оқушылар жаңа сабағымызды бастамас бұрын көңіл күйімізді көтеріп, сергіп алу мақсатында «Ипподром» (оқушылар орындарынан тұрады, жорғалайды дегенде аяқтарымен тарсылдатады, сумен дегенде беттерін саусақтарымен соғады, шөппен -алақандарын уқалайды, таспен- тізелерін ұрады.) ойынын ойнайық.Ойынсергектен кейін оқушыларды орнына отырғызып, үй тапсырмасына көшемін. |
|
7 мин |
Үй тапсырмасы
«Бастағы қалпақ» әдісі арқылы жүзеге асадық. Оқушылар дөңгелене тұрады. Музыка қосылады, сол уақытта оқушы басындағы қалпағын келесі оқушының басына кигізеді, ол келесі оқушының басына кигізеді т.с.с. Музыка тоқтағанда қалпақ кімнің басында сол сабақ туралы өз ойын ортаға салады.Жаңа тақырыпқа ену мақсататында мына әдісті қолданамын «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі арқылы тақтаға үш сөз / Конфуциандық, Дін, Қытай/ жазылған , оқушыларға сол сөздерге қатысты мынандай сұрақтар қоямын.1. Қайда? Конфуциандық сөзін қайдан кездесіріп едіңіз?2. Қалай? Өз тәжірибеңізде осы сөздерді қолданудың мысалын келтіре аласыз ба?3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?
Сыныпты гул атауларымен үш топқа бөлемін. | Асхат Әлімова Интер белсенді әдіснамасы298 бЖұлдызшалар арқылы бағалау |
Сабақтың ортасы 10 мин
10мин
10 мин
|
Мұғалім сөзі: Миға шабуыл жасап алдық, енді жаңа тақырыпқа байланысты оқулықта берілген мәтінмен танысамыз және мұқият оқимыз. Оқушыларға төмендегідей белсенді оқыту тапсырмасын беру арқылы оқушыларды сыныпта жақын арадағы даму аймағын қалыптастырамын. Тапсырма үш топқа да беріледі.
1 тапсырма. «Балық қаңқасы» әдісіБұл тапсырмадағы оқушылардың міндеті балықтың жоғарғы қаңқаларына Конфуциандық , төменгі қаңқаларына Даосизм және басына Легизм ілімдерінің айырмашылығын жазады. Тақтаға іліп әр топтың оқушылары қорғайды және «Галерияны шарлау» әдісі бойынша екі сәтті тұсын, бір ұсыныстарын жазып бір-бірін бағалайды.
Мұғалім сөзі: Балалар бұл тапсырма барысында Қытай ойшылдары туралы жан –жақты білдік, енді келесі бір тапсырма суреттермен жұмыс жасау арқылы әңгіме құрау.
2 тапсырма. «Суреттер сыры». Төмендегі суреттердің мәнін берілген сұрақтарға жауап іздеу арқылы әр топ әңгімелеп береді.Балалар қандай қайырымды істер жасай алады?Бұл суреттер неге үйретеді?Бұл суреттерді Конфуцийдің ілімімен қалай байланыстыруға болады?
Мұғалім сөзі: Сіздер суреттер сырына үңіліп әңгіме құрау арқылы өз ойларын ортаға салып, пікір алмасып, ой тұжырымдадыңдар. Ендеше біз Қытай ойшылдарының бізге не үйреткеніне басе назар аудару мақсатында сендерге келесі тапсырманы ұсынамын.
3 тапсырма. «Болжау» әдісі арқылы мен сендер Қытай ойшылдарының бір бөлігі жазылған карочкалар таратып беремін, сендер оны оқулықты пайдалана отырып болжам жасап жалғастырасыңдар.
| 5 сынып оқулық 60-61 бет
2 жұлдыз,1 тілек
5 сын оқулық60 бет
«Көршібағасы» әдісімен біір-бірін бағалау |