Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ежелгі қытай ойшылдары нені үйретті?
Материал туралы қысқаша түсінік
Конфуций, Лао-Цзы жәнеШангЯнгтіңфилософиялықілімдерізерттеу, олардыңЕжелгіҚытайға, соның ішінде елдібіріктіргенЦиньШихуандиимператордыңбилігікезіндегіықпалынабаға беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
12 Маусым 2018
4730
7 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3А-бөлім: Ежелгі Қытай | Джуманова салтанат кадирбековна | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйреттіТарихи концепт (фокус): интерпретация | |
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | ||
Сабақмақсаттары | ||
Жетістіккритерийлері | Оқушылар: | |
Тілдікмақсаттар | Пәндік лексика мен терминологияКонфуцийшілдік; Даосизм; Легизм; Терракоталық әскер;Ұлы Қытай қорғаны; Аспан ғибадатханасы; Ұлы арнаДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер | |
Құндылықтардыдарыту | Патриотизм, қазақмәдениетініңозықдәстүрлерініңнегізіндетәрбиелеу, әлемдікбілімберукеңістігіндебәсекегеқабілеттіболуғамүмкіндікберетінтереңакадемиялықбілімберу, өзбетіменбілім табу және өзіндік ізденіс жасау дағдыларын қалыптастыру, өз бетімен және топта тиімді жұмыс жасау дағдыларын шыңдау, еңбеккежәнешығармашылыққа, ашықболуға, ыңтымақтастыққа, қадірлеуменазаматтықжауапкершілілккебаулу | |
Пәнаралықбайланыстар | Ежелгі Қытайды зерттеу барысында География, Қазақстантарихы, Мәдениетжәнефилософия, экономика пәндерімен пәнаралықбайланыстар жүзеге аырылады | |
АКТ қолданудағдылары | Оқушылар мұғаліммен бірге компъютермен, интернетпен, слайдтары мен видоематериалдарды көрсету үшін интерактивтік тақтамен жұмыс жасайды | |
Бастапқы білім | Оқушылар Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамығаны туралы біледі | |
Сабақбарысы | ||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтыңбасы 5 минут | (БЫМ) Оқушыларға «Миға шабуыл»әдісін қолдана тұра қоғам мен адамдардың қарым-қатынасы жайлы белгілі қазақ халқының мақал-мәтелін ұсынамын:«Әдепсіз үйге кірме, әкімсіз елде тұрма»Осыған орай, келесі сұрақтар қойылады: -Бұл мақал-мәтелде қандай ойлар айтылады?- Бұл мақал-мәтелдегі ойлартек ақиқатты ғана білдіреме, әлде тек қана жақсы кеңесбола аладыма?- Бұл мақал-мәтелді бүгіңгі жаңа сабағымызбен қалайша байланыстыруға болады?Оқушылар бұл мақал-мәтел олар үшін ақиқатта және жақсы ақыл кеңесте болғанына көз жеткізу керек.Өйткені басшысыз және заңдарсыз ешқанадай мемлекет болмайды. Ал басшыға мемлекетті басқаруға оқымысты ғалымдар көмек беріп, қоғамда өмір сүру тәртіп ережесін құрастырады. | Мақал-мәтелдер Конфуций суретіhttp Лао Цзы суретіhttps://www.google.ru/search?q=лао+цзы+фото&newwindow=1&tbm=isch&imgil=QUQ5 |
Сабақтыңортасы 15 минут 5 минут | (М) Қымбаттыоқушылар Ежелгі Қытайдың мәдениетінің қалыптасуы мен дамуына ойшылдар - Конфуций мен Лао Цзы елеулі үлес қосты. Олар Қытай тұрғындарының әдептілік көрсету мәдениетінің қалыптасуына елеулі роль атқарып, конфуцийшылдық пен даосизм діни-этикалық мектептердің негізін қалады.(Б) және (Т/Ж)Слайд пен және материалдармен жұмыс жүргізу. (М) – Сіздерге берілгенкітаптағы мәтін мен құжаттарға сүйеніп ең алдымен Конфуцийдың өмірбаянымен және оныңілімімен танысайық Жауаптарды бағалау критерийлері (Б) және (Т/Ж)Тарихи құжаттармен жұмысКонфуцийдің нақыл сөздерін бірнеше бөлікке бөліп, әр топқа таратылып беріледі.Сұрақтар:- Сіздерге берілген бөліктерді дұрыс біріктіріңіздер.- Әр оқушы сынып ішінде өз жұбын дұрыстауып, біріктірілген нақыл сөздерді сыныпқа оқу керек.-Балалар, егер Сіздер Конфуцийдың ұстанымдары бойынша өмір сүрсеніздер, ондабұл ұстанымдар қаншалықты өмірлерінізге әсер етуші еді?- Бұл ілім бойынша қоғамдағы гармония-үйлесімдік неге байланысты болады?- Бұл ілім бойынша, қалайша мемлекет басқарылуы керек? Оқушыларға Конфуцийдіңкелесі нақылдары беріледі: «Адамдар саған қандай қарым-қатынаста болғанын қаласаң, өзің оларға сондай қарым-қатынаста бол», «Текті адам борыш туралы ойлайды, ал тексіз адам пайда ойлайды» және т.б. Нақыл сөздерде көрініс тапқан конфуцийшілдік идеяны айқындау үшін олардың мағынасына талдау жүргізіледі. Тапсырмаға арналған дескрипторлар. (Т) Барлық топтарға ортасында Конфуцийдің суреті бар А-3 ватманы меноқушылар білетін аккадтық Саргон, Вавилонның билеушілері, парсы патшасы Дарий және император Ашока секілді билеушілердің есімдері жазылған карточкалар таратылады. -Конфуций бойынша дәстүр ережелерi (ли), ата-аналар мен үлкендерге құрмет (сяо), адамдық қасиет (жэнь), адамдар қамқорлығы (шу), билеушiге адалдық (чжун), парыз (и) және т.б. жатады. Осыған орайкарточкаларда берілгенқай билеушілердің ілімі Конфуций іліміне жақын келетін болса, соншалықты қарточкаларыныздыКонфуцийдің суретіне жақындатып орналастырыныздарОқушылар Конфуций іліміне жақын билеушілерді А-3 ватманға орналастырады(М)Конфуцийдің өлімінен кейін оның ізбасарлары Қытайда өте беделді адамдарға айналып, көбінесе мемлекеттік кеңесші немесе сот шенеуніктері қызметтерінде болды.-Сендер білесіндер, Қытайдың мемлекетінің қалыптасуына елеулі үлесті Лао Цзы қосты. ОлҚытайдың өзара жауласып отырған бірнеше мемлекеттер тұсында өмір сүрді. Сондықтан да, қарапайым халық кедейшілікте отырғанда, қытай билеушілерін соғысты баюдың көзі деп қарағаны үшін қатты сынға алды.(Б)Оның нақылдары жазылған көшірмелерді таратып беремін де, және жұп ішінде әр ойдың нені білдіретінін талқылауын сұраймын.Оқушыларға қойылатын проблемалық сұрақтар: - Лаоның әр нақыл сөздері нені білдіреді?- Лао-Цзыдың пікірінше, қуаттылық, байлық және билік болып не саналады?Жауаптарды бағалау критерийлері (Т) Оқушыларды конфуцийшілдер және даосистер тобына бөліңіз. Берілген қысқа уақыт ішінде олар бұған зерттеу жасайды: - Лао-Цзы көзқарастарының Конфуцийдің көзқарастарына қаншалықты жақын болғанын талқылаңыздар. -Неліктен Лао-Цзы Конфуций идеяларын жоққа шығарды? - Конфуцийшілдердің Лао-Цзыдың билеушілерге арналған кеңестеріне (даосизм) қалай қарағанын талқылаңыздар- Егер оқушы осы аталған ілімдер бойынша (конфуций және даосизм) оның ережелерін бұзса, ондаережені бұзғаноқушыға қандай шаралар қолдану керекдеп ұсынасыз?- Олардың идеяларының қайсысы қазіргі Қазақстан үшін оңтайлы болуы мүмкінЗерттеу нәтижесінде оқушылар мемлекетті басқару негізінде қандай да бір философиялық ілім жатуы мүмкін екендігін анықтай алады Жұптық және топтық жұмыстарды бағалау критерийлері: | Ежелгі Қытай мектептеріОқушылардың зерттеулері үшінЛао-Цзы іліміBritannicaэнциклопедиясы, «Қытайфилософиясының даму кезеңдері» бойынша веб-жазбалар, және Лао-ЦзыhttpЛегистік саяси |
Сабақтыңсоңы | Сабақсоңындаоқушылар«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша рефлексияжүргізеді:1жұлдыз «өте жақсы болғаны...»2 жұлдыз «осы жер.... жақсы болды»3 жұлдыз «осы жері..... жақсартуды қажет етеді» | |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін. Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады | Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз | Денсаулықсақтаутехнологиялары.Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары |
Сабақбойыншарефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)