Тапсырма-1
(С)
Көрсетілген слайд
пен оқулықтағы мәтінмен жұмыс
(оқылым,айтылым,тыңдалым)
«Қос жазба
күнделігі» әдісі.
Дескриптор
-ғылымдардың
(арифметика,геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына
шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістермен
танысты.
-Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамығандығын
білді.
(Т) Ежелгі Үнді
құрылысшылары, жер өңдеушілері, ұсталары қандай білім мен ғылым
дағдыларын игерді.
1-топ.
Құрылысшылар
2-топ Жер
өңдеушілер
3-топ
Ұсталар
Дескриптор
1.Ұсынылған
ақпаратта не туралы айтылғанын баяндай
алды.
2. Ежелгі үнділер
қандай білім мен ғылымды игергенін
білді.
Бағалау
Топтар бірін бірі
«ПОПС» әдісіндегі сөз тіркестерін пайдалана отырып
бағалайды.
(Ж) Жұппен
жұмыс
Кестеге Египет, Месопатамия,
Ежелгі Үндістан өркениеттерінің өкілдері ие болған негізгі
ғылыми білімдерді
енгізу.
Ежелгі
Египет
|
Месопатамия
|
Ежелгі
Үндістан
|
|
|
|
Біздің заманымыздағы
ғылыми білімдер
|
Дескриптор
1.Ежелгі Үндістанның
дамуы негізінде ғылыми білімдердің маңызын
анықтады.
2. Ежелгі өркениет
пен қазіргі қоғамның ғылыми білімдерін бағалай отырып қорытынды
жасай алды.
Бағалау:
«Бағдаршам»
әдісі арқылы
бағаланады.
Сергіту
сәті:
«Жунглидағы
жаңбыр»
Нұсқау;-Бір-біріңіздің соңынан шеңбер
жасап тұрыңыздар. Жунглида жүрміз деп елестетіңіздер. Ауа райы өте
тамаша, күн жарқырап, ыстық және қапырық болып тұр. Бір уақытта
самал жел соқты, (алдыңызда тұрған адамның арқасына жұғысып жеңіл
қимылдар жасаңыз)
Жел көтеріліп
желкіді (арқаны қаттырақ
басамыз).
Қатты дауыл соқты
(қимылдарыңыз күшейіп шеңбер бойында
жүргізіледі.)
Ұсақ жаңбыр
сіркіреді (серіктесіңіздің арқасын саусағыңызбен
басасыз)
Кенет нөсер жауын
құйды (алақандарыңызбен жоғарыдан төмен қимылдар
жасаңыздар).
Бұршақ жауды (арқаны
қаттырақ соғамыз).
Тағы да нөсер жауын
жауды.
Рөлдік ойын.
«Балапандарды күзде
санайды»
Шарты: 3-оқушы үй құсы рөлінде өз
балапандарын
жинайды.
1-құс
«Ғылым»
2-құс
«Архитектура»
3-құс
«Кескіндеме»
Қалған оқушыларға
осы бөлімдерге қатысты сөз жазылған балапанның суреті таратылады.
Әр бөлімге қатысты балапандар өз анасының қасына барып тұру керек.
Анасы өз балапандарын түгендеп
алады.
Дескриптор
Оқушылар әр бөлімге
қатысты ғылымның жетістіктерін білді, ажырата
алды.
|
5-сынып оқулығы ,56-57
бет.
Интербелсенді тақта.
«Қос жазба күнделігі»
кестесі.
Сурет үлгілері.
П – позиция
(көзқарасы) – менің
ойымша…
О – өз
көзқарасыңды негіздеу —
(себебі)…
П –
дәлел (факты) —
мысалы…
С –Шешім
(қорытынды) – сол
себепті.
Кесте
|