Материалдар / Ежелгі Үндістанда буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі. 5--сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ежелгі Үндістанда буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі. 5--сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған оқу бағдарламасы аясында 5-сынып дүниежүзі тарихынан ҚМЖ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
2858
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҰМЖ тарауы: 2В бөлімі-Ежелгі Үндістан:буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі

Мектебі: «№1 Бақанас орта мектебі МДШО» МКМ

Күні

Мұғалімнің аты-жөні: Жазылбекова Кымбат Саудабаевна

Сынып 5

Қатысқандар -

Қатыспағандар -

Сабақтың тақырыбы

Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.2.4.2- ғылымдардың (арифметика,геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау.

Сабақ мақсаты


Барлығы: ғылымдардың (арифметика,геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістермен танысу.

Көбісі: 1.Әулет деген не екенін сипаттау.

2. Ежелгі Үнді құрылысшылары мен жер өңдеушілері мен ұсталар немен айналысқанын ажырата білу.

3. Ежелгі білімдердің қазіргі таңда қолданыстағы ондық санау жүйесін білу.

Кейбірі:Ғылымдардың пайда болуы, дамуына іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын қорытындылап тұжырымдау.

Ойлау деңгейі

Білу, түсіну,қолдану.

Бағалау критерийі

Ежелгі Үнді жеріндегі ғылымдардың даму ерекшеліктерін сипатта.

Тілдік мақсаттар

Негізгі ұғымдар Әулет, болат, аюрведа.

Талқылауға арналған сұрақтар

1.Әулет дегеніміз не?

2.Неліктен болатты берік метал деуге болады?

3.Медицинада «Аюрведаны» қандай ғылымға жатқызады?

Диалогқа арналған сұрақтар

1. Ежелгі Үндістандағы ғылыми білімдер қаншалықты дамыды?

Жазылымға арналған тапсырмалар.

Суретке әңгіме құрастыру.Оқулық 57-бет

Құндылықтарға баулу

-сын тұрғысынан ойлау;

- қарым-қатынас жасау қабілеті;

-жауапкершілік;

- денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, география, әлемтану,

Алдыңғы білім

Ежелгі үнділердің шаруашылығын,сауда мен керуен жолдарының бағыттарын біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут



5-минут

1.Ұйымдастыру бөліміі

Сыныпта жағымды ахуал туғызу үшін «Айна» әдісін қолдану.

Оқушыларды құрылысшы, жер өңдеуші, ұста сөзі арқылы 3-топқа бөлу(олардың немен айналысқанын айтады)

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау.

«Конверт» әдісі бойынша жасырынған жұмбақтарды шеше отырып, Ежелгі Үндістандағы ғылыми білімдерді анықтаймыз.

1 жұмбақ.

Көп жерлерде өседі оны жинап, кептіріп, қайнатып дайын тұнба жасап пайдаланады. (дәрілік өсімдіктер)

2 жұмбақ

Бұнда 365 күн, 12 ай, әр айда 30 күн бар.(күнтізбе)

3 жұмбақ

Бұны арабтар ойлап тапқан. Онсыз біз көбейту кестесін білмейміз. Олармен арифыметикалық амалдар орындалады. (цифр)з№


Жетелеуші сұрақ: осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?




Сабақтағы термин бойынша 1-топ құрылысшы,

2-топ жер өңдеуші,

3- топ ұста









Сабақтың ортасы



10 минут


Мағананы тану.














10 минут






















6-минут


























3-минут


















6-минут

Тапсырма-1

(С)

Көрсетілген слайд пен оқулықтағы мәтінмен жұмыс (оқылым,айтылым,тыңдалым)

«Қос жазба күнделігі» әдісі.


Үзінділер

Түсіндірме




Дескриптор

-ғылымдардың (арифметика,геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістермен танысты.

-Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамығандығын білді.


(Т) Ежелгі Үнді құрылысшылары, жер өңдеушілері, ұсталары қандай білім мен ғылым дағдыларын игерді.





1-топ. Құрылысшылар

2-топ Жер өңдеушілер

3-топ Ұсталар

Дескриптор

1.Ұсынылған ақпаратта не туралы айтылғанын баяндай алды.

2. Ежелгі үнділер қандай білім мен ғылымды игергенін білді.

Бағалау

Топтар бірін бірі «ПОПС» әдісіндегі сөз тіркестерін пайдалана отырып бағалайды.




(Ж) Жұппен жұмыс

Кестеге Египет, Месопатамия, Ежелгі Үндістан өркениеттерінің өкілдері ие болған негізгі ғылыми білімдерді енгізу.


Ежелгі Египет

Месопатамия

Ежелгі Үндістан





Біздің заманымыздағы ғылыми білімдер





Дескриптор

1.Ежелгі Үндістанның дамуы негізінде ғылыми білімдердің маңызын анықтады.

2. Ежелгі өркениет пен қазіргі қоғамның ғылыми білімдерін бағалай отырып қорытынды жасай алды.


Бағалау:

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады.



Сергіту сәті:

«Жунглидағы жаңбыр»

Нұсқау;-Бір-біріңіздің соңынан шеңбер жасап тұрыңыздар. Жунглида жүрміз деп елестетіңіздер. Ауа райы өте тамаша, күн жарқырап, ыстық және қапырық болып тұр. Бір уақытта самал жел соқты, (алдыңызда тұрған адамның арқасына жұғысып жеңіл қимылдар жасаңыз)

Жел көтеріліп желкіді (арқаны қаттырақ басамыз).

Қатты дауыл соқты (қимылдарыңыз күшейіп шеңбер бойында жүргізіледі.)

Ұсақ жаңбыр сіркіреді (серіктесіңіздің арқасын саусағыңызбен басасыз)

Кенет нөсер жауын құйды (алақандарыңызбен жоғарыдан төмен қимылдар жасаңыздар).

Бұршақ жауды (арқаны қаттырақ соғамыз).

Тағы да нөсер жауын жауды.


Рөлдік ойын. «Балапандарды күзде санайды»

Шарты: 3-оқушы үй құсы рөлінде өз балапандарын

жинайды.

1-құс «Ғылым»

2-құс «Архитектура»

3-құс «Кескіндеме»

Қалған оқушыларға осы бөлімдерге қатысты сөз жазылған балапанның суреті таратылады. Әр бөлімге қатысты балапандар өз анасының қасына барып тұру керек. Анасы өз балапандарын түгендеп алады.

Дескриптор

Оқушылар әр бөлімге қатысты ғылымның жетістіктерін білді, ажырата алды.



5-сынып оқулығы ,56-57 бет.

Интербелсенді тақта. «Қос жазба күнделігі» кестесі.













Сурет үлгілері.













 П – позиция (көзқарасы) – менің ойымша…

О – өз көзқарасыңды негіздеу — (себебі)…

П – дәлел (факты) — мысалы…

С –Шешім (қорытынды) – сол себепті.








Кесте



































Сабақтың соңы

2-мин

Кері байланыс

«Блоб» ағашы

Сіз өзіңіздің бүінгі сабақта түсінгеніңізді қаншалықты бағалайсыз. Блоб ағашынан өзіңізді таңдап белгілеңіз.






«Блоб» ағашы



Саралау – сіз қандай тәсілмен көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Қабілеті жоғары оқушыларға білім деңгейлеріне сай, қосымша күрделі тапсырмалар беріп отырамын.

Тақырыпты меңгеруге қиналған оқушыларды үнемі назарымда ұстаймын және диалогті түрде түсініктеме беріп отырамын.

Саралау тапсырмасы: Оқушылардың назарын шахмат және басқа да өнертабыстары көп болған Ежелгі Үндістанға аудару.

Есеп: Раджа шахмат торкөздеріне жинаған күріш дәні қанша болды?

Дескриптор: Ежелгі Үндістанның басқа да өнертабыстарымен танысты.

Есептің жауабын шешті.



Әрбір тапсырма «ПОПС» әдісі, «Блоб» ағашы, «Бағдаршам» әдісітері бойынша бағаланады.









Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

«Айна» әдісінде көңілді ахуал туындайды. «Жунглидағы жаңбыр»әдісі бойынша көңілі көтеріліп шаршағаны басылады.

Техника қауіпсіздігінің белгілі бір саласынның ережесін сақтау ескертіледі. Жұпта немесе топтық жұмыс жасау кезінде бір біріне көмектесу, қиындықтарды жеңу құндылықтары дамиды.

Сабақ бойынша рефлексия



Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

1:

2:







Формативті бағалау парағы

Бөлім


Тақырып

2В бөлімі-Ежелгі Үндістан:буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі

Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды

Оқу мақсаттары

5.2.4.2- ғылымдардың (арифметика,геометрия, астрономия, медицинанықтау) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Білу, түсіну, қолдану.

Бағалау критерийлері

Ежелгі Үнді жеріндегі ғылымдардың даму

ерекшеліктерін сипаттау.

Тапсырма

Төмендегі кестені толтырыңыз:


Ғылыми-

білімдері


Ерекшелігі

Шаруашылықтың

ықпалы

Әлеуметтік

өзгерістердің

ықпалы

Математика




Медицина




Әдебиет





Бағалау критериі

Дескриптор

Ежелгі Үнді жеріндегі ғылымдардың даму

ерекшеліктерін сипаттау.

- Ежелгі Үнді жеріндегі математика ғылымының

ерекшелігін, оның шаруашылыққа және

әлеуметтік өзгерістерге ықпалын сипаттайды;

- Ежелгі Үнді жеріндегі медицина ғылымының

ерекшелігін, оның шаруашылыққа және

әлеуметтік өзгерістерге ықпалын сипаттайды;

- Ежелгі Үнді жеріндегі әдебиеттін ерекшелігін,

оның шаруашылыққа және әлеуметтік

өзгерістерге ықпалын сипаттайды.





Жиынтық бағалау парағы


2В бөлімі-Ежелгі Үндістан:буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі

Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды

Оқу мақсаттары

5.2.4.2 Ғылымдардың (арифметика, геометрия,

астрономия, медицина) пайда болып, дамуына

шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің

ықпалын сипаттау.

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критерийлері

Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдердің дамуына

баға береді.

Тапсырма

Алған білімдеріңізді және берілген суреттерді пайдалана отырып Ежелгі

Үндістанда ғылыми білімдердің даму бағыттарын анықтаңыз:


Бағалау критериі

Дескриптор


Білім алушы

- Мәтінді қажетті сөздермен

толықтандырады;

- Берілген суреттерге тақырыптық

ат қояды;

- таңдаған бір ғылымның пайда

болуының шаруашылықтың

дамуына әсерін сипаттайды.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!