Материалдар / Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды. 5 сынып Сабақ жоспар

Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды. 5 сынып Сабақ жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыуы туралы оқушыларға түсінік береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Сәуір 2018
4439
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҰМЖ тарауы: 2В бөлімі –Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі

Арал ауданыМектебі: № 81
Күні :Мұғалімнің аты-жөні: Жұмағазы Айнұр
Сынып: 5Қатысқандар -Қатыспағандар -
Сабақтың тақырыбыЕжелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары5.2.4.2 – Ғылымдардың (Арифметика, геометрия, астрономия, медицина ) пайда болып , дамуына шаруашылық іс- әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау .
Сабақ мақсаты Барлығы:1. Математика ,медицина,әдебиет,астрономия ғылымдарының пайда болуын біледі .2.Ғылымдардың пайда болуын, шаруашылық,әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтайды.

Көбісі :Ежелгі храмдар мен мүсіндердің ерекшеліктерін көрсетеді.



Кейбірі : Махабхарата мен Рамаяна дастандарының желісі бойынша өз көзқарастарын білдіреді.



Ойлау деңгейіБілу және түсіну
Бағалау критерийі
  • Математика,медицина,әдебиет,астрономия ғылымдары пайда болды
  • Шаруашылық,әлеумкттік өзгерістердің ықпалын анықтау
  • .
  • Тілдік мақсаттар Негізгі ұғымдар Махабхарата Рамаяна Кауравтар Пандавтар


    Талқылауға арналған сұрақтар1.Ежелгі үнділіктердің ең үздік шығармаларын ата2. .«Рамаяна» дастанындағы оқиғалар желісі бойынша қандай ой түйдіңдер 3.Үндістанда қандай ғылым дамыды.4. Үндістанда қандай храмдар мен мүсіндердің ерекшеліктері туралы білесіңдер


    Диалогқа арналған сұрақтар1«Махабхарата» дастанында неше тайпа билік үшін күреседі ?. 2. Ежелгі үнділіктердің тамаша туындылары 3.Тас калонна орнатқан император 4.Ауа райы , шаруашылық қызметтеріне байланысты қандай білімдер жетілдірілді ?


    Жазылымға арналған тапсырмалар1.Кестеызба
    Тарихи концептМаңыздылық. Зерттеу нәтижесінде оқушылар ежелгі өркениеттердің әрқайсысы түрлі салалардағы ғылыми білімдердің дамуына елеулі үлес қосқанын түсінеді . Сондай- ақ ғылыми білімдердің дамуы адамдардың шарушылығымен және күнделікті өмірімен тығыз байланысты болғанын біледі.

    Құндылықтарға баулуӨзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау
    Пәнаралық байланыс Қазақстан тарихы, География
    Алдыңғы білімҒылым мен мәдениет туралы біледі.
    Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы

    7-8 мин
    Миға шабуыл.1.Мәдениет дегеніміз не?2.Қазақ әдебиетінен қандай дастандарды білесіңдер?3.Қандай дінге табынды?4.Қандай білімдер ерте дамыды?5.Дін уағыздаушыларды калай атады?ҚБ: мадақтау сэндвичі

    «Мозайка әдісі». Топтастыру.Махабхарата Рамаяна Кауравтар ПандавтарБүгінгі сабақтың тірек сөздеріне байланысты бөлінеді. Әрбір топ тірек сөздердің тарихын зерттейді













    Тірек сөздер жазылған қағаздар таратылады
    Сабақтың ортасы20 – 25 мин



    Тж.»Өрнекті ара»әдісі әр топқа бүгінгі сабақтың бөлімшелері бөлініп беріледі . Әр топтың 1,2,3,4 лері тақтаға шығып бір- біріне түсіндіреді .Бастапқы топтан жұмыс тобына ауысады.1,2,3,4 санау арқылы бірігеді.Тақырыпшаны бөліп оқиды,топта талқылайды.Қайта өз тобына келеді.1,2,3,4 топтан келгендер ретімен өз тобына түсіндіреді.1топ Махабхарата дастаны2 топ Рамаяна дастаны3 топ Кауравтар құрылыс өнері4 топ Пандавтар ғылым мен білімнің дамуы

    ҚБ. Критерий арқылы Кері байланыс1.Топтық жұмыс несімен ұнады?2.Қандай сұрақтарың бар?3.Қандай қиындықтар кездесті? Жұптық жұмыс .Үндістандағы ежелгі храмдардың түрлері мен ерекшеліктерін,ұқсастықтарын кестеге жазады.







    Үлестірмелі қағаздар

    Топ өздерін бағалайды




    ҚБ. Саусақ әдісіЖеке жұмысТөмендегі кесте бойынша ғылыми білімнің ерекшелігін әлеуметтік өзгерістердің ықпалын түсіріңдер.



    Дескрипторы: Ежелгі Үнді жеріндегі математика ғылымының ерекшелігін оның шаруашылыққа және әлеуметтік өзгерістерге ықпалын сипаттайды.Ежелгі Үнді жеріндегі медицина ғылымының ерекшелігін оның шаруашылыққа және әлеуметтік өзгерістерге ықпалын сипаттайды.

    Ежелгі Үнді жеріндегі әдебиет ғылымының ерекшелігін оның шаруашылыққа және әлеуметтік өзгерістерге ықпалын сипаттайды.





































    Өзін-өзі бағалау


    Аяқталуы 5-8 мин


    Рефлексия: «Ұстазға хат» деп бүгінгі сабақтан түсінгендерін көгершінге жазып жапсырады

    Үй тапсырмасы: § 17 Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды. Зерттеу: Бүгінгі таңда осы дастандағы қандай оқиғаға байланысты мереке өткізіледі? Ол қалай тойланады?




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ