Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың жүйелері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Сынып:7 |
Мектеп: Астана қаласындағы ФМБ НЗМ |
|||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: |
|||||||||||||||||||||
|
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||
Сабақтақырыбы |
Механикалық қозғалыстың салыстырмалылығы |
|||||||||||||||||||||
Оқумақсаттары |
- механикалық қозғалыстың салыстырмалығын түсіну; |
|||||||||||||||||||||
Сабақмақсаттары |
Механикалық қозғалыстың салыстырмалылығын біледі. |
|||||||||||||||||||||
Жетістіккритерийлері |
дұрыскөрсетебілсе; |
|||||||||||||||||||||
Тілдікмақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Өлшеу нәтижесін сипаттап,ауызша және жазбаша түрде жалпылай алады. Траектория, жол, орын ауыстыру, санақ жүйесі терминдерін қолданып қозғалысты сипаттай алады; Пәнге тән лексика мен терминология:физикалық шамалар, физикалық дене, зат,өлшем бірліктер, санның стандарт түрі, Халықаралық бірліктер жүйесі, құралдың бөлік құны, траектория, орын ауыстыру, жол, скалярлы жылдамдық, векторлық жылдамдық, орташа жылдамдық.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Біз … жылдамдығын есептедік. Біз … мен жылдамдықты есептедік. Орташа жылдамдықты есептеу/анықтау үшін біз … өлшедік. Орташа жылдамдық … жолымен есептелген болатын. Біз … арқылы орташа жылдамдықты шығардық. Біз деректерді/ақпаратты/нәтижені жазу/енгізу үшін … Бізбен жасалған жұмыс нәтижелері/қорытындылары/кестелері … екендігін көрсетеді. Осы кестеден көрінетіндей... Қорытындылай келе ... |
|||||||||||||||||||||
Құндылықтардыдарыту |
Оқушылардың белсенділігін арттыру; Сыни ойлау қабілетін дамытуға жағдай жасау; Коммуникативтік дағдысын жетілдіру Ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту |
|||||||||||||||||||||
Пәнаралықбайланыстар |
математика |
|||||||||||||||||||||
АКТ қолдану |
Интерактивті тақта |
|||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақбарысы |
||||||||||||||||||||||
Сабақтыңкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
Сабақтыңбасы 0-2 мин 3-6 мин |
I.Ұйымдастыру Сәлемдесу, мақсатқа бағыттау II.Топпен жұмыс. Механикалық қозғалыс тақырыбын қайталау Қозғалыстың ең қарапайым түрі механикалық қозғалыс. Денелердің қандай денелермен салыстырғанда қозғалатынын таныстырылым көрсету арқылы анықтату. Механикалық қозғалыс деп уақыт өтуіне қарай оның басқа денелерге қатысты кеңістіктегі орын өзгертуін айтады.
|
http://bilimland.kz/index.php/kz/ |
||||||||||||||||||||
Сабақтыңортасы
7-12мин
13-15 мин
16-20 мин
21-23 мин
24-27 мин
28-31 мин
32-38мин |
III.Сыныппенжұмыс. 1.Санақ жүйесі ұғымын түсіндіру. Зерттеліп отырған қозғалысты сипаттау үшін дененің уақытқа байланысты өз орнын қалай өзгертетінін білу қажет. Шартты түрде қозғалмайды деп есептелетін және басқа денелердің қозғалысы соған салыстырылып қарастырылатын денені санақ денесі деп атайды. Бір ғана дененің әртүрлі санақ жүйесіне қатысты қозғалысы түрліше болады.Жер бетіндегі денелердің қозғалысын қарастырғанда Жермен байланысты санақ жүйесін алған тиімді. Санақ жүйесідеп санақ денесімен байланысқан координата жүйесі мен сағатты айтады. IV.Жұптық жұмыс. Асан поездға отырып келесі станциядан түспекші болады.Ол әлі билет алмағандықтан, билет тексерушілерді көріп, ол ұсталып қалмас үшін түзусызықты бірқалыпты келесі вагонға орын ауыстырады.Билет тексерушілер де сол бағытта келесі вагонға ауысады.Ал Асан болса келесі вагонға ауысады.Ең бірінші вагонға жетіп, баратын жері қалмағанда, дәл сол кезде өзіне керекті станцияға жетеді.Ол өзінің ұсталмағанына көңілді болып вагоннан түседі. Сонда поезд екі станцияның арасын 5 километрді 5 минут ішінде жүрсе, ал Асан осы уақытта 5200 метр жүреді.Яғни, поездың ұзындығы қосылады.Біз осы жерде қозғалыстың салыстырмалылығымен ұшырасамыз. V.Сыныппен жұмыс. Бейнематериал көрсету. http://bilimland.kz/index.php/kz/ VI.Жұптық жұмыс (таныстырылым бойынша). 1.Траекторияныңсалыстырмалылығын көрсету
2.Қозғалыстың салыстырмалылығы
VIII.Жұптық жұмыс.Қалыптастырушы бағалау Қажетті құралдар: Ағаш білеуше, А-3 парағы. Жұмыс барысы.
Мына сұрақтарға жауап беріңіздер. А) Қағаз парағы мен білеуше үстелге қатысты қандай күйде болады? Ә) Қағаз парағына қатысты білеуше қандай күйде болады? Б) Бұл күйлерді қандай белгілері бойынша анықтадыңдар? В) Үстел білеушеге немесе қағаз парағына қатысты қозғалды деп айтуға болар ма еді? |
|
||||||||||||||||||||
Сабақтыңсоңы |
Сабақсоңындаоқушыларрефлексияжүргізеді: - ненібілдім, неніүйрендім - ненітолықтүсінбедім - немен жұмыстыжалғастыруқажет Үй тапсырмасын беру: §11, 8 –тапсырма, 73 бет. |
|
||||||||||||||||||||
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
||||||||||||||||||||
Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін. Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады |
Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз |
Денсаулықсақтаутехнологиялары. Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері. ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары
|
||||||||||||||||||||
Сабақбойыншарефлексия Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
Жалпыбаға Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)? 1:
2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеа лады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |