Материалдар / Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың жүйелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың жүйелері

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қырқүйек 2020
207
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Сынып:7

Мектеп: Астана қаласындағы ФМБ НЗМ

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы

Механикалық қозғалыстың салыстырмалылығы

Оқумақсаттары

- механикалық қозғалыстың салыстырмалығын түсіну;

Сабақмақсаттары

Механикалық қозғалыстың салыстырмалылығын біледі.

Жетістіккритерийлері


  • Денеқозғалыстаболғансанақжүйесіндұрысанықтаса;

  • Әртүрлісанақжүйелерінеқатыстыденелердіңқозғалыстраекториясын

дұрыскөрсетебілсе;

Тілдікмақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Өлшеу нәтижесін сипаттап,ауызша және жазбаша түрде жалпылай алады.

Траектория, жол, орын ауыстыру, санақ жүйесі терминдерін қолданып қозғалысты сипаттай алады;


Пәнге тән лексика мен терминология:физикалық шамалар, физикалық дене, зат,өлшем бірліктер, санның стандарт түрі, Халықаралық бірліктер жүйесі, құралдың бөлік құны, траектория, орын ауыстыру, жол, скалярлы жылдамдық, векторлық жылдамдық, орташа жылдамдық.

қазақша

русский

английский

траектория

траектория

trajectory

жол

путь

way

орын ауыстыру

перемещение

moving

санақ жүйесі

система отсчета

reference system

материалдық нүкте

материальная точка

material point


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Біз … жылдамдығын есептедік.

Біз … мен жылдамдықты есептедік.

Орташа жылдамдықты есептеу/анықтау үшін біз … өлшедік.

Орташа жылдамдық … жолымен есептелген болатын.

Біз … арқылы орташа жылдамдықты шығардық.

Біз деректерді/ақпаратты/нәтижені жазу/енгізу үшін …

Бізбен жасалған жұмыс нәтижелері/қорытындылары/кестелері

екендігін көрсетеді.

Осы кестеден көрінетіндей...

Қорытындылай келе ...

Құндылықтардыдарыту

Оқушылардың белсенділігін арттыру;

Сыни ойлау қабілетін дамытуға жағдай жасау;

Коммуникативтік дағдысын жетілдіру

Ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту

Пәнаралықбайланыстар

математика

АКТ қолдану

Интерактивті тақта

Бастапқы білім

Механикалыққозғалыс,траектория, жол, орынауыстыру


Сабақбарысы

Сабақтыңкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар

Сабақтыңбасы

0-2 мин


3-6 мин


I.Ұйымдастыру

Сәлемдесу, мақсатқа бағыттау

II.Топпен жұмыс.

Механикалық қозғалыс тақырыбын қайталау

Қозғалыстың ең қарапайым түрі механикалық қозғалыс.

Денелердің қандай денелермен салыстырғанда қозғалатынын таныстырылым көрсету арқылы анықтату.

Механикалық қозғалыс деп уақыт өтуіне қарай оның басқа денелерге қатысты кеңістіктегі орын өзгертуін айтады.


http://bilimland.kz/index.php/kz/


Сабақтыңортасы


7-12мин













13-15 мин










16-20 мин



21-23 мин








24-27 мин









28-31 мин





32-38мин

III.Сыныппенжұмыс.

1.Санақ жүйесі ұғымын түсіндіру.

Зерттеліп отырған қозғалысты сипаттау үшін дененің уақытқа байланысты өз орнын қалай өзгертетінін білу қажет.

Шартты түрде қозғалмайды деп есептелетін және басқа денелердің қозғалысы соған салыстырылып қарастырылатын денені санақ денесі деп атайды.

Бір ғана дененің әртүрлі санақ жүйесіне қатысты қозғалысы түрліше болады.Жер бетіндегі денелердің қозғалысын қарастырғанда Жермен байланысты санақ жүйесін алған тиімді.

Санақ жүйесідеп санақ денесімен байланысқан координата жүйесі мен сағатты айтады.

IV.Жұптық жұмыс.

Асан поездға отырып келесі станциядан түспекші болады.Ол әлі билет алмағандықтан, билет тексерушілерді көріп, ол ұсталып қалмас үшін түзусызықты бірқалыпты келесі вагонға орын ауыстырады.Билет тексерушілер де сол бағытта келесі вагонға ауысады.Ал Асан болса келесі вагонға ауысады.Ең бірінші вагонға жетіп, баратын жері қалмағанда, дәл сол кезде өзіне керекті станцияға жетеді.Ол өзінің ұсталмағанына көңілді болып вагоннан түседі.

Сонда поезд екі станцияның арасын 5 километрді 5 минут ішінде жүрсе, ал Асан осы уақытта 5200 метр жүреді.Яғни, поездың ұзындығы қосылады.Біз осы жерде қозғалыстың салыстырмалылығымен ұшырасамыз.

V.Сыныппен жұмыс.

Бейнематериал көрсету.

http://bilimland.kz/index.php/kz/

VI.Жұптық жұмыс (таныстырылым бойынша).

1.Траекторияныңсалыстырмалылығын көрсету







2.Қозғалыстың салыстырмалылығы

  • Мотоциклші мотоциклге қатысты тыныштықта.

  • Мотоциклші жолға қатысты қозғалады .

  • Поезда отырғанжолаушыларвагонменсалыстырғандақозғалыстаболадыма? Жерменсалыстырғанда?

  • Аққуқандайденелергеқатыстытыныштықтаболады?

  • Аққуқандайденелергеқатыстықозғалыстаболады?

  • Тышқаннеменсалыстырғандақозғалыстаболады?

  • Тышқаннеменсалыстырғандатыныштықтаболады?

VII.Жеке жұмыс.

1.Әртүрлі санақ жүйелеріне қатысты

денелердің екі қозғалыс траекториясын сызады.

VIII.Жұптық жұмыс.Қалыптастырушы бағалау

Қажетті құралдар: Ағаш білеуше, А-3 парағы.

Жұмыс барысы.

  1. Ағаш білеушені қағаз парақтың үстіне қойыңдар.

  2. Парақтың шетінен ақырын тартыңдар да, білеуше мен қағаз парағының қандай күйде болатынын бақылаңдар.

Мына сұрақтарға жауап беріңіздер.

А) Қағаз парағы мен білеуше үстелге қатысты қандай күйде болады?

Ә) Қағаз парағына қатысты білеуше қандай күйде болады?

Б) Бұл күйлерді қандай белгілері бойынша анықтадыңдар?

В) Үстел білеушеге немесе қағаз парағына қатысты қозғалды деп айтуға болар ма еді?




Сабақтыңсоңы

39-40 мин

Сабақсоңындаоқушыларрефлексияжүргізеді:

- ненібілдім, неніүйрендім

- ненітолықтүсінбедім

- немен жұмыстыжалғастыруқажет


Үй тапсырмасын беру: §11, 8 –тапсырма, 73 бет.


Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз?


Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?


Бағалау оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін.

Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады

Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз

Денсаулықсақтаутехнологиялары.

Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.

ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары


Сабақбойыншарефлексия

Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?



Жалпыбаға


Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?

1:


2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеа лады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!