Ортасы
|
Ж.Ж.«Көршіңе
әңгімелеп бер» стратегиясы.
Мақсаты: барлық оқушыларды екі
айнымалысы бар сызықтық теңдеудің анықтамасын өзара айта алуға,
жазуға бағыттау.
2.Ж.К.Ж.
«Сиқырлы
сандықша»
Мақсаты: Үйренгенін пайдалана
отырып, тақырып мазмұнын ашуға,талдауға үйрету
3.Т.Ж.
«Мағынаны ажырыт»
стратегиясы.
Мақсаты: Тақырып бойынша есеп
шығару дағдыларын дамыту
Ф.«Қол
шапалақтау
Ф. «Екі жұлдыз бір
тілек»
Ф..Жауап парақ арқылы
бағалау
|
1.
Ж.Ж. Барлық оқушылар
жұптасып, екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудіңанықтамасын өзара
айтады, жазады.(өзара үйретеді).
Екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер жүйесін шығару тәсілдерін
танып
біледі.
2.Ж.К.Ж.
Тақырыпқа сәйкес тест
есептерін шығарады
1. Есептеңдер: 16 · (-25) =
а) 400 в)
-400 с)-300
2. Есептеңдер: (-64)·(24-1 -9 ) =
а) 0 в) -64
с) 64
3. Теңдеуді шешіңдер:
4х + 4х =
432
а) 54 в) 45
с) 50
4.Теңдеуді шешіңдер:
6у – 2у
+25 = 65
а) 4 в) 40
с) 10
5. Теңдеуді шеш:7·( +17 ) = 1,4
а)-15 в) -16,8 с) 17,2
6. 3х + 2у =
4 теңдеуінен айнымалы у-ті
өрнекте.
а) у = 1,5х + 2в)
у = -1,5х +2
с) у = -3х
+2
Өзгелерді тыңдай отырып , өз
білімін толықтырады. Ізденеді.
І топ
: І жағдай –
Теңдеулер жүйесіндегі
айнымалылардың біреуінің коэффициенттері – қарама-қарсы
сандар.
ІІ
топ: ІІ жағдай - Теңдеулер
жүйесіндегі айнымалылардың біреуінің коэффициенттері
бірдей.
Бұл теңдеулер жүйесін 2
тәсілмен шешеміз.
І
тәсіл.
Теңдеулердің біреуінің екі
жағын да -1-ге көбейтіп, теңдеулерді мүшелеп
қосу.
(-1)-ге
көбейтеміз
Жауабы:
,
ІІ
тәсіл
Теңдеулердің біреуін
екіншісінен азайту.
,
Жауабы:
,
ІІІ топ
. ІІІ
жағдай.
Теңдеулер жүйесіндегі
айнымалылардың ешқайсысының коэффициенттері өз ара тең емес және
қарама-қарсы.
Бірінші теңдеуді 7-ге, екінші
теңдеуді (-2)-ге көбейтеміз.
Жауабы:
,
IVтоп
.IV
жағдай.
Теңдеулер жүйесін құрып, оны
қосу тәсілімен шығару.
Есеп. 4 қарындаш пен 3 дәптерге 70
теңге төледі, ал 2 қарындаш пен 1 дәптерге 28 теңге төледі. 1
қарындаш пен 1 дәптер қанша тұрады ?
х – қарындаш, у –
дәптер
екінші
теңдеуді
(-3)-ке
көбейтеміз.
Жауабы :
,
|
Саралау
–Сіз қосымша көмек көрсетуді
қалай жоспарлайсыз?
Сіз қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау
ережелері АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы байланыс
|
С
деңгей. Ережені жаттап айт,
есепті көшір.
А
деңгей.
Екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер жүйесіне есеп құрастыр.
|
Ф.
«Қол
шапалақтау
Ф. «Екі жұлдыз бір
тілек»
Ф.Жауап парақ арқылы
бағалау
|
-
Геометрия
пәні
-
Информатика
пәні
-
Қазақ тілі
пәні
|
Рефлексия
Сабақ /оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен
жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты
болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1: Топпен
жұмыс
2:
Оқуға деген ынтасын арттыру
жұмыстары табысты болды,
Қандай екі нәрсе сабақты
жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
Ынтымақтаса жұмыс
жасау
2:Білім беру мен білім алуға
жаңа тәсілдерді сыни тұрғыдан ойлау
Сабақ барысында мен сынып
немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге
көмектесетін не білдім?
|