Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Екі айнымалысы бар теңсіздіктер, 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Екі айнымалысы бар теңдеулер, теңсіздіктер, және олардың жүйелері |
Мектеп: Диев ОМ |
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Дүйсенбаев Қ.С. |
|||||||
Сынып: 9 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақ тақырыбы |
Екі айнымалысы бар теңсіздіктер |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.2.3 екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу; |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Екі айнымалысы бар сызықты теңсіздіктерді шешуді үйрену |
|||||||
Жетістік критерийлері |
Екі айнымалысы бар сызықты теңсіздікті біледі Екі айнымалысы бар сызықты теңсіздікті шешеді Екі айнымалысы бар сызықты теңсіздіктерді шешу жолдарын түсінеді |
|||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: есепті шешудің жолдарына түсініктеме береді. Пәнге қатысты лексика мен терминология
нүктелерді графикте кескіндеу Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
|
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілік құндылықтары сабақ барысында дамыту |
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
|
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
|
|||||||
Бастапқы білім |
Теңдеулер мен теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шешудің тәсілдерін біледі; графиктерді салу дағдыларын меңгерген. |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 1 минут 2 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Мұғалім тақтаға теңсіздікті жазады: Сұрақ: Теңсіздіктің түрін атаңыз? Теңсіздікте неше айнымалы (белгісіз) бар? Сабақ тақырыбы жазылып, сабақ мақсаты анықталады. |
|
||||||
Сабақтың ортасы 2 минут 2 минут 5 минут 6 минут 20 минут |
Сұрақ: Теңсіздіктің шешімі деп нені айтамыз? Жауап: айнымалылардың сандық мәнінің жұбы екі айнымалыдан тұратын теңсіздікті тура сандық теңсіздікке айналдыратын болса оны екі айнымалыдан тұратын теңсіздіктің шешімі деп атайды. Мысал: теңсіздігіндегі x пен y мәндерінің орнына x=2 , y=1 қойсақ онда (2;1) мәндер жұбы осы теңсіздіктің шешімі болады. Ал (1;2) мәндер жұбы шешімге жатпайды. Екі айнымалыдан тұратын теңсіздікті сызықты теңсіздік деп айтады және деп жазады, мұндағы x, y айнымалылар, – кез келген сандар, сонымен қатар ең болмағанда біреуі немесе болуы керек. болғанда сызықты теңдеудің сондай-ақ оған теңбе-тең теңдеудің г рафигі у осіне параллель емес түзу болады.
b =0 болса, онда теңдеуінің графигі және оған теңбе-тең теңдеуінің графигі у осіне параллель болатын түзу болады.
Координаттар жазықтығында теңсіздіктің нүктелер жиынтығы қандай болатынын анықтайық 1) 2) 3) Есептер шығару Бағалау критерийлері: -Координаттар жүйесінде түзуді салады; -Мүмкін болатын нүктелер жиынын анықтап, шешімі бар облысты бояп көрсетеді; |
Дидактикалық материал (Қосымша) |
||||||
Сабақтың соңы 2 минут |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет №8 үй жұмысы |
Қосымша |
||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады Теңсіздіктерге байланысты есептерді саралау, уақытқа байланысты саралау |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Диалог(сұрақ-жауап, ашық сұрақтар) көмегімен оқушылар сабақ мақсаттарын анықтауларына көмегін тигізеді. Мұғалім көмегімен зерттеу жұмыстарын жүргізу Жеке, жұптық жұмыстарды жүргізу және бағалау критерийлері көмегімен бірін-бірі тексеру. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары Қозғалысқа, көзге арналған гимнастиканы қолдану |
||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |