Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Екінші дүниежүзілік соғыстың қандай оқиғалары түйінді болды?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірлігі «Сырым аудандық білім беру бөлімінің «Жамбыл негізгі орта мектебі»КММ Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары |
||
Бөлім: |
7-бөлім.Екінші дүниежүзілік соғыстың себептері мен салдары |
|
Педагогтің аты-жөні |
Утепова Динара Орынгалиевна |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Екінші дүниежүзілік соғыстың қандай оқиғалары түйінді болып табылады? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.4.3 тарихи оқиғаларға түсіндірме бере отырып, әскери ғылым мен техниканың және соғыс стратегиялардың рөлін бағалау |
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Тарихи концепт |
себеп пен салдар |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру Кезеңі 5 минут
15 минут |
. Ұйымдастыру кезеңі • Оқушылармен амандасу; • Оқушыларды түгендеу; • Оқушылардың зейінін сабаққа аудару • Психологиялық ахуал туғызу. «Жүректен жүрекке» тренингін жүргізу. Топқа бөлу. «Маңызды екі сан» әдісі
1939 1.09
1945 2.09 Оқушылар топқа жоғарыда көрсетілген жылдар жазылған қиындымен бөлінеді. Үй тапсырмасы “Kahoot!” әдісі Саралаудың тәсілі: бағалау 1. Германия, Жапония,Италия арасындағы антикоминтерндік пакт қашан жасалды? 2. Агрессорға жол беру және мақұлдауға негізделген саясат? 3. 1938 жылғы Мюнхен келісіміне қандай мемлекеттер қатысты? 4. Молотов-Риббентроп пактісіне қашан қол қойылды? 5.Австрияның Германияның құрамына қосылуы қалай аталады? Қиындыда көрсетілген жылдардың бүгінгі сабаққа қандай байланысы бар екенін сыни тұрғыдан ойлап жауап береді. Оқушылардың айтқан пікірлерініе дәлел ретінде «Екінші дүниежүзілік соғыс» туралы бейнефильм жүргізіледі. Кейін «Ой қозғау» әдісі арқылы бейнефильмде көрсетілген көріністерге сүйене отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын болжайды. Кейін оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырамын. «Ой қозғау» сұрақтары
1-тапсырма. Жеке жұмыс кесте Саралау тәсілі: тапсырма Екінші дүниежүзілік соғыста қолданған қарулармен танысып, сыныпта талқылау
ЕББҚ оқушыға жеке жұмыс кезінде сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды
|
Оқушылар бір біріне сәтті күн тілеп, топқа бөлінеді
дескриптор 1. Германия, Жапония,Италия арасындағы антикоминтерндік пакт қашан жасалғанын табады. 2. Агрессороға жол беру және мақұлдауға негізделген саясатты анықтайды 3. 1938 жылғы Мюнхен келісіміне қандай мемлекеттер қатысқанын табады. 4. Молотов-Риббентроп пактісі не қашан қол қойылғанын табады. 5.Австрияның Германияның құрамына қосылуы қалай аталады?
Дескриптор: 1. шайқаста қолданылған қару түрлерін анықтайды 2.Қару түрлерін сипаттап,суретін инфографикада қолданады; 3.Соғыста қолданылған әскери ғылым мен техниканы бағалайды
|
ҚБ: «Ауызша мадақтау»
ҚБ«Алақан-жұдырық
|
Kahoot әдісі https://create.kahoot.it/details/b071145a-af08-48b6-8924-3c1b90756335
https://youtu.be/iZ4twyATkac
|
||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ 20 минут |
2-тапсырма.Топтық жұмыс. Мәтіннің «пирамидасы» әдісі Саралаудың тәсілі: дереккөздер 1. Мәтін не туралы 2. Орны мен уақыты 3. Негізгі оқиғалар 4. Негізгі кейіпкерлер 5. Ерекшеліктері 6. Құндылығы 7. Қандай сұрақтар бар? 8. Мәтін жайлы өз пікіріңіз
3 -тапсырма. Жеке жұмыс. Саралау тәсілі: диалог және қолдау көрсету Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарына «ЭСӘТ» талдауын жаса
ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды
Бекіту тапсырмасы. «Қос көпіршікті диаграмма». Жұптық жұмыс. Саралау тәсілі:қарқын Бірінші және Екінші дүниежүзілік соғыстың айырмашылығы мен ұқсастығын анықта.
|
Дескриптор: 1. Мәтін не туралы екенін біледі. 2. Орны мен уақытын анықтайды 3. Негізгі оқиғаларды табады 4. Негізгі кейіпкерлерді табады 5. Ерекшеліктерін анықтайды 6. Құндылығын түсінеді 7. Тақырып бойынша сұрақ қоя біледі 8. Мәтін жайлы өз пікірін білдіреді
Дескриптор: Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарында экономикалық өзгерісті аныұтап,1 дәлел келтіреді; Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы саяси өзгерісті тауып, 1 дәлел келтіреді; Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы әлеуметтік өзгерісті анықтап, 1 дәлел келтіреді; Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы технологиялық өзгерісті анықтап, 1 дәлел келтіреді;
Дескриптор: •Бірінші дүниежүзілік соғыстың айырмашылығына 3 дәлел келтіреді; •Екінші дүниежүзілік соғыстың айырмашылығына 3 дәлел келтіреді; •Бірінші және Екінші дүниежүзілік соғыстың ұқсастығына 3 дәлел келтіреді:
|
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ. «Екі жұлдыз-1 тілек» әдісі арқылы
ҚБ«Бармақпен»
|
Мәтін
Графикалық органайзер Кесте
Диаграмма
|
||||||||||||||||||||||||
Қорытынды 3 минут |
Кері байланыс.«Падлет тақтасы»
Бүгінгі сабақ мазмұны түсінікті ме? Не түсініксіз? Нені білгіңіз келеді? Мақсатымызға жеттік пе? |
Өз ұялы телефондарынан сілтеме арқылы өтіп, сабақ бойынша пікірін жазады.
|
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
https://padlet.com/medetsadykov576/padlet-b7byn1uz2v0kp99n
|
||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы 2 минут |
Эссе жазу “Әскери ғылым мен техниканың жетістіктері екінші дүниежүзілік соғысқа қандай қорытынды әкелді?”150-200 сөзден тұратын эссе жазу
|
Эссенің критерийлері: 1.Кіріспе 2.Дәлелдер мен дәйектер 3.Қорытынды |
|
|