Ұйымдастыру
Кезеңі
5
минут
15
минут
|
.
Ұйымдастыру
кезеңі
• Оқушылармен
амандасу;
• Оқушыларды
түгендеу;
• Оқушылардың зейінін сабаққа
аудару
• Психологиялық ахуал туғызу. «Жүректен
жүрекке» тренингін
жүргізу.
Топқа бөлу.
«Маңызды екі сан» әдісі
1939
1.09
1945
2.09
Оқушылар топқа жоғарыда көрсетілген жылдар
жазылған қиындымен
бөлінеді.
Үй тапсырмасы
“Kahoot!” әдісі Саралаудың
тәсілі: бағалау
1. Германия, Жапония,Италия арасындағы
антикоминтерндік пакт қашан
жасалды?
2. Агрессорға жол беру және мақұлдауға
негізделген саясат?
3. 1938 жылғы Мюнхен келісіміне қандай
мемлекеттер қатысты?
4. Молотов-Риббентроп пактісіне қашан қол
қойылды?
5.Австрияның Германияның құрамына қосылуы
қалай аталады?
Қиындыда көрсетілген жылдардың бүгінгі
сабаққа қандай байланысы бар екенін сыни тұрғыдан ойлап жауап
береді.
Оқушылардың айтқан пікірлерініе дәлел ретінде
«Екінші дүниежүзілік соғыс» туралы бейнефильм жүргізіледі.
Кейін «Ой
қозғау» әдісі арқылы бейнефильмде көрсетілген
көріністерге сүйене отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын
болжайды. Кейін оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
таныстырамын.
«Ой қозғау»
сұрақтары
-
Екінші дүниежүзілік соғыс қай жылы басталды?
(1939 ж 1
қыркүйек)
-
1939 ж 1 қыркүйекте фашистік Германия
кімдерге бірінші шабуыл жасады?
(Польшаға)
-
Бұл соғыста Германияның одақтастары кім
болған (Жапония мен
Италия)
1-тапсырма.
Жеке
жұмыс кесте Саралау
тәсілі: тапсырма
Екінші дүниежүзілік соғыста қолданған
қарулармен танысып, сыныпта
талқылау
Шайқастар
|
Британия
шайқасы
|
Перл-Харбор
шайқасы
|
Атлантика
шайқасы
|
Берлин
шайқасы
|
Қолданған қару
жарақтар
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЕББҚ оқушыға жеке жұмыс кезінде сыныптастары
және мұғалім диалог арқылы қолдау
жасайды
|
Оқушылар бір біріне сәтті күн тілеп, топқа
бөлінеді
дескриптор
1. Германия, Жапония,Италия арасындағы
антикоминтерндік пакт қашан жасалғанын
табады.
2. Агрессороға жол беру және мақұлдауға
негізделген саясатты
анықтайды
3. 1938 жылғы Мюнхен келісіміне қандай
мемлекеттер қатысқанын
табады.
4. Молотов-Риббентроп пактісі не қашан қол
қойылғанын табады.
5.Австрияның Германияның құрамына қосылуы
қалай аталады?
Дескриптор:
1. шайқаста қолданылған қару түрлерін
анықтайды
2.Қару түрлерін сипаттап,суретін
инфографикада
қолданады;
3.Соғыста қолданылған әскери ғылым мен
техниканы бағалайды
|
ҚБ: «Ауызша
мадақтау»
ҚБ«Алақан-жұдырық
|
Kahoot
әдісі
https://create.kahoot.it/details/b071145a-af08-48b6-8924-3c1b90756335
https://youtu.be/iZ4twyATkac
|
Жаңа
сабақ
20
минут
|
2-тапсырма.Топтық
жұмыс.
Мәтіннің
«пирамидасы» әдісі Саралаудың
тәсілі: дереккөздер
1. Мәтін не
туралы
2. Орны мен
уақыты
3. Негізгі
оқиғалар
4. Негізгі
кейіпкерлер
5.
Ерекшеліктері
6.
Құндылығы
7. Қандай сұрақтар
бар?
8. Мәтін жайлы өз
пікіріңіз
3 -тапсырма.
Жеке жұмыс.
Саралау
тәсілі: диалог және қолдау
көрсету
Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарына «ЭСӘТ»
талдауын жаса
Экономикалық
|
Саяси
|
|
|
|
Әлеуметтік
|
Технологиялық
|
ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы
сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау
жасайды
Бекіту
тапсырмасы. «Қос көпіршікті
диаграмма».
Жұптық
жұмыс.
Саралау
тәсілі:қарқын
Бірінші және Екінші дүниежүзілік соғыстың
айырмашылығы мен ұқсастығын
анықта.
|
Дескриптор:
1. Мәтін не туралы екенін
біледі.
2. Орны мен уақытын
анықтайды
3. Негізгі оқиғаларды
табады
4. Негізгі кейіпкерлерді
табады
5. Ерекшеліктерін
анықтайды
6. Құндылығын
түсінеді
7. Тақырып бойынша сұрақ қоя
біледі
8. Мәтін жайлы өз пікірін
білдіреді
Дескриптор:
Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарында
экономикалық өзгерісті аныұтап,1 дәлел
келтіреді;
Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы саяси
өзгерісті тауып, 1 дәлел
келтіреді;
Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы
әлеуметтік өзгерісті анықтап, 1 дәлел
келтіреді;
Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы
технологиялық өзгерісті анықтап, 1 дәлел
келтіреді;
Дескриптор:
•Бірінші
дүниежүзілік соғыстың айырмашылығына 3 дәлел
келтіреді;
•Екінші
дүниежүзілік соғыстың айырмашылығына 3 дәлел
келтіреді;
•Бірінші және
Екінші дүниежүзілік соғыстың ұқсастығына 3 дәлел
келтіреді:
|
ҚБ
«Ең үздік
жауап»
ҚБ. «Екі жұлдыз-1 тілек» әдісі
арқылы
ҚБ«Бармақпен»
|
Мәтін
Графикалық
органайзер
Кесте
Диаграмма
|
Қорытынды
3
минут
|
Кері
байланыс.«Падлет
тақтасы»
Бүгінгі сабақ мазмұны түсінікті
ме?
Не
түсініксіз?
Нені білгіңіз
келеді?
Мақсатымызға жеттік
пе?
|
Өз ұялы телефондарынан сілтеме арқылы өтіп,
сабақ бойынша пікірін
жазады.
|
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия
жасау;
|
https://padlet.com/medetsadykov576/padlet-b7byn1uz2v0kp99n
|