Материалдар / «Экология - өмірдің жүрегі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Экология - өмірдің жүрегі»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Табиғатпен байланыс балаларға тек эстетикалық тәрбие беріп қоймайды, сонымен қатар, баланың бойында адамгершілік көзқарасы дамыйды, дүниетанымы кеңейтіледі және алған әсері толықтырылады»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2020
1151
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының « № 8 арнайы мектеп-интернаты» КММ













Экологиялық білім беру бойынша сыныптан тыс тәрбие сағаттарына арналған авторлық бағдарлама

«Экология - өмірдің жүрегі»

















Құрастырған:

Директордың тәрбие ісі жөніндегі

орынбасары: Турекенова М.Б.











Өскемен қ. 2020 жыл

«Экология - өмірдің жүрегі» атты экологиялық білім беру бойынша   сыныптан тыс тәрбие сағаттарының бағдарламасы

«Табиғатпен байланыс балаларға тек эстетикалық тәрбие беріп қоймайды, сонымен қатар, баланың бойында адамгершілік көзқарасы дамыйды, дүниетанымы кеңейтіледі  және  алған әсері толықтырылады»

                                                                                                       К.Д. Ушинский

Түсінік хат

Қоршаған ортаны қорғау мәселесін шешуде ең маңызды рөлді  білім саласы атқарады. Жер бетінде өмір сүретін адам жас күнінен бастап қоршаған ортаға қамқорлықпен қарамау қандай зардабтарға әкелетінін білу керек; қоршаған ортаның ластану себебінен қандай арурулар пайда болатыны; генетикалық ауытқулар; өсімдіктермен жануарлырдың өлімдері; жердің құнарлығының төмендеуі; ауыз су қорының азаюы т.б. Неліктен адамдар табиғатқа, өздері құрамына кіретін әлемге соншалықты қатал қарайды? Неліктен гүлдерді жұлып, жануарларды өлтіріледі? Неліктен біздің арамызда иттерді азаптап, қорғансыз мысықтарды мазақ ететін адамдар бар? Адам өзінің негізгі білімін отбасында алады. Бірақ тұлғаны қалыптастыруда білім үлкен рөл атқарады.Бұны тек біліп қоймай, сонымен қатар, бұл жағдайдағы   өзініңде жауапкершілігін сезіну қажет.

Сыныптан тыс тәрбие сағатының бағдарламасы 1-10 сынып оқушыларына арналып құрастырылған. 1-10 сынып оқушыларына арналған « Экология - өмірдің жүрегі» атты экологиялық білім беру бойынша сыныптан тыс тәрбие сағаттарының бағдарламасы (бұдан әрі-бағдарлама) сынып тәрбиешілеріне көмек ретінде әзірленді. Ол оқытудың бірінші 1-4 сыныптар үшін «Жас Экологтың Әліппесі» (24 сағат) екінші 5-7 сынып оқушыларына"Мен және экология» (25 сағат) және үшінші 8-10 сынып оқушыларына «Экология және адам денсаулығы» (25 сағат ) тақырыптарына сәйкес келетін және өзара байланысқан үш блокты қамтиды. Әр блокта әр түрлі жастағы топтардың оқушылары түсінуге болатын экологиялық білім кешені бар.

Бағдарламаның мақсаты оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі кезеңдерінде білім алушылардың жеке қасиеттерін ескере отырып, экологиялық білім берудің интеграцияланған жүйесін қалыптастыру және оқушыларды қоршаған ортаны ластану  мәселерін  шешуде белсендіктерін арттыру болып табылады.

Бағдарлама өзінің алдына тек экологиялық білім беру ғана емес, ең алдымен, адам сияқты өмір сүруге құқығы бар тірі табиғатқа да, әрбір тірі жанға да сүйіспеншілік пен ұқыптылыққа баулу міндетін қояды. Бағдарлама біртіндеп баланы өзін, жақындарын, бүкіл әлемді және әр шөпті сүюге, үйретеді.

  1. 1-4 сынып «Жас Экологтың Әліппесі» 1. Жалпы ережелер 1. 1-4 сынып оқушыларына арналған "Жас экологтың Әліппесі" экологиялық білім беру бойынша сыныптан тыс тәрбие сағаттарының бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) білімнің әртүрлі салаларын интеграциялау негізінде әзірленді және бастауыш сынып оқушыларының табиғатқа құндылық қатынасын қалыптастыру, оны тұтас қабылдау үшін жағдай жасауға, экологиялық мәдениеттің маңызды компоненті ретінде экологиялық жауапкершілік негіздерін тәрбиелеу үшін бағытталған.

Сыныптан тыс тәрбие сағаттары бағдарламасының тәрбиелік функциясы-бастауыш сынып оқушыларының қоршаған ортаны білу қажеттілігін қалыптастыру, табиғатқа, тіршілік иелеріне адамгершілік қатынасы, табиғатпен және адамзат қоғамымен толық үйлесімділік сезімін, экологиялық негізделген қажеттіліктерді, мүдделерді, нормалар мен ережелерді білуі.

Сыныптан тыс тәрбие сағаттарының мазмұнын дамытуға белсенді көзқарас білімді қабылдау мен игеруді қамтамасыз етуге, оқушыларға адамгершілік, эстетикалық сипаттағы пікірлерін айтуға жағдай жасауға мүмкіндік береді.

Бағдарлама кіші мектеп оқушыларында экологиялық білім беру бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға, экологиялық мәдениет негіздерін алуға, байқағыштықты, білімқұмарлықты, қоршаған әлемді үйлесімді, сезімтал қабылдауды дамытуға бағытталған.

2. Бағдарлама оқытудың интерактивті түрлерін қарастырады: әңгімелер, танымдық ойындар, викториналар, экскурсиялар, практикалық жұмыс, бақылау, бейнефильмдерді қарау, конкурстар, тренингтер және басқалар.

3. Бағдарламаның мақсаты, міндеттері және күтілетін нәтижелері Мақсаты-экологиялық сауаттылық, мәдениет және жауапкершілік негіздерін қалыптастыру. Міндеттері: 1) бастауыш сынып оқушыларында қоршаған әлемді экологиялық-эстетикалық қабылдауды дамыту, қоршаған ортаға ұқыпты қарауды қалыптастыру; 2) бастауыш сынып оқушыларын өз жеріндегі, еліндегі, облысындағы, қаласындағы экологиялық жағдай және оның адам денсаулығына әсері туралы хабардар ету;

3) адамның табиғаттағы мінез-құлқының нормалары мен ережелері туралы нақты түсініктерді дамыту және оларды өзінің тіршілік әрекетінде қолдану;

4) табиғат құбылыстарының заңдылықтарын, жансыз және тірі табиғаттың бірлігін, табиғаттың, қоғам мен адамның өзара іс-қимылын зерттеу;

5) өз денсаулығы мен өміріне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу;

7) оқушыларды жақын маңдағы табиғи ортаны зерттеу және сақтау жөніндегі нақты қызметке тарту;

8) табиғат әлеміне тұрақты танымдық қызығушылықты дамыту.

4. Күтілетін нәтижелер

а) білім алушылар экология туралы білім алады:

б) адам мен табиғат арасындағы байланыс;

в) экологиялық жағдай, оның адамдардың өмірі мен денсаулығына әсері;

г) жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жануарлар туралы білу;

д) оқушылар өздерін қалыптастырады:

қызығушылық;

табандылық;

ж) табиғатқа, жануарлар әлеміне және олардың денсаулығына оң, жауапты көзқарас;

з) табиғатқа жауапкершілікпен қарау, қоршаған ортаны сақтау қажеттілігін түсіну.

5. Күнтізбелік жоспарлау

Өту мерзімі

Тақырыбы

өткізу нысаны

Сағат саны

1


Қыркүйек


Табиғат-күш пен шабыт көзі


Әңгіме сағаты "Мен және табиғат. Менің жазғы әсерім ... "

1

«Бізді қоршаған әлем»

экскурсия - "Табиғат және Біз"

1

«Адамның қоршаған ортамен байланысы»

Викториналық ойын сағаты "Табиғат Ана не туралы айтты"

2

2



Қазан




Оқушы гигиенасы Гигиенаның негізгі ережелері

Сыныптан тыс тәрбие сағаты -"Егер сіз сау болғыңыз келсе..."

2

Күн тәртібі-денсаулықты сақтаудағы ең бастысы

Сынып сағаты « Мен және менің денсаулығым» (дәрігер кеңесі)

1

3

Қараша




Табиғат пен адам өміріндегі судың маңызы

сынып сағаты - " Су-сен өмірсің!»

1

Су - өмір негізі


Ойын сағаты "Бір тамшы су"

1

4


Желтоқсан




Жас экологтар мектебі


Сыныптан тыс тәрбие сағаты -

"Байқау-маңызды дағды»

2

Өсімдіктер-табиғи ортаның ажырамас бөлігі

Сыныптан тыс тәрбие сағаты -"Өсімдіктердің ғажайып әлемі"

2

5

Қаңтар



Қоқыс-біздің күндеріміздің экологиялық мәселесі


Оқу-зерттеу экобиоорталығымен бірлескен сынып сағаты "Біз табиғатпен доспыз-бізге қоқыс қажет емес»

2

6

Ақпан

Қызыл кітаппен танысу


Бейне фильм тамашалау және тәжрибе " Өсімдіктерді сақтау және көбейту"

2

7


Наурыз

Су маңындағы құстар


Ойын сағаты «Құстар-адамның көмекшілері» қызғылт ғажайып-фламинго

1

Экологиялық күнтізбе-біздің экологиямыздың айнасы

Сыныптан тыс тәрбие сағаты –«Күнтізбе не туралы айтады»

2

8


Сәуір


Табиғаттағы экологиялық мінез-құлықты қалыптастыру

Сынып сағаты - "Табиғаттағы мінез-құлық Әліппесі"

2

9

Мамыр

Өмір мен денсаулықты қорғау

Ой жүйрік- «Мен табиғаттың бір бөлшегімін»

2

Барлығы

24

Бағдарлама бойынша 1-4 сыныптарда өткен сыныптан тыс тәрбие сағаттары бойынша жұмыстың нәтижелілігі диагностикалық әдістемелер кешенінің көмегімен анықталады: оқу жылы ішінде балалардың шығармашылық жұмыстарын ұзақ бақылау және талдау жүзеге асырылады, оқу жылының соңында білім алушыларға, педагогтерге және ата-аналарға сауалнама жүргізіледі. Бағдарламаны іске асырудың қорытындылары мен нәтижелерін шығару нысандары: жыл сайынғы экология апталары, дәстүрлі экологиялық Мерекелер: "Алтын күз" жәрмеңкесі, "Құстар күні", "Жер күні" және т. б.

5-7 сыныптар "Мен және экология»

Сыныптан тыс тәрбие сағатының бағдарламасы 24 сағатты құрайды.

1. Жалпы ережелер

1. 5-7 сынып оқушыларына арналған "Мен және экология" экологиялық білім беру бойынша сыныптан тыс тәрбие сағаттарының бағдарламасы балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, биологиялық және экологиялық ұғымдарды жүйелі және сабақтастықпен қалыптастыру мен дамыту, жетекші экологиялық идеялар мен ғылыми фактілерді меңгеру негізінде құрылған. Бағдарлама әрбір білім алушының әлеуетті мүмкіндіктерін дамытуға, денсаулығын сақтауға және нығайтуға, зерттеу технологияларын енгізуге, экологиялық білім берудің қолжетімділігін, тиімділігін және жаңа сапасын қамтамасыз етуге бағытталған.

Оқушылардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру бойынша жұмыс тиімділігінің негізгі критерийі олардың экологиялық санасы мен мінез-құлқының бірлігі, әр оқушының санасында адамның табиғатқа жататындығын, оның міндеті мен оған қамқорлық жасау міндетін түсінуді нығайту болып табылады.

2. Бағдарламаның мақсаты, міндеттері және күтілетін нәтижелері

2. Мақсаты-табиғатта оқушы тұлғасының экологиялық мақсатқа сай мінез-құлқын қалыптастыру, 5-7 сынып оқушыларын табиғатқа деген сүйіспеншілікке, қоршаған ортаға ұқыпты қарауға тәрбиелеу, балаларды табиғаттағы басты ережені сақтауға үйрету: "зиян келтірме!».

3. Міндеттері:

1) экологиялық факторлар, тірі организмдердің оларға және экологиялық топтарға қатысты бейімделуі туралы білім жүйесін қалыптастыру;

2) өңірдегі және өздерінің тұратын жеріндегі экологиялық ахуалдың ерекшеліктері туралы білімдерін кеңейту;

3) табиғатқа ұқыпты қарауға тәрбиелеу;

4) оқушылардың белсенді өмірлік ұстанымын, қоршаған ортаға ұтымды және ұтымсыз көзқарасын қалыптастыру;

5) туған өлкенің табиғатын сақтаудың негізгі тәсілдері туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру;

7) нақты жергілікті жердің табиғатын сақтауға бағытталған түрлі экологиялық ашық сабақтарға қатысуларын қадағалау .

4. Күтілетін нәтижелер

Бағдарламаны іске асыру нәтижесінде білім алушылар:

1) біледі:

а) адам мен табиғат арасындағы байланыс;

б) қазіргі экологиялық жағдай;

г) сирек кездесетін өсімдіктер мен жануарлар туралы;

д) табиғаттағы қауіпсіздік техникасы.

2) игереді:

а) қажетті әдебиеттермен танысу;

б) тамақтандырғыштар мен құс үйін жасау ережелерін қолданыңыз;

в) өз қызметінің нәтижелерін талдау және ресімдеу.

3) дағдыларға ие:

а) қоршаған ортаны зерттеу;

б) табандылық;

в) бақылау;

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!