Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Экология және тұрақты даму
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.4А Экология және тұрақты даму құрылыстарын қозғалысын тұрақты даму |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 25.05.18 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны:25 |
Қатыспағандар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Экожүйелер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсат тары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
6.6.1.3 экологиялық пирамидада энергия мен заттардың ауысуын түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың барлығы орындай алады: экологиялық пирамидада энергия мен заттардың ауысуын біледі және түсінеді. қозғалысын қозғалысын Экологиялық факторлар туралы біледі және түсінеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көбісі орындай алады: экологиялық пирамидада энергия мен заттардың ауысуына тән ерекше қасиеттері мен белгілерін біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: экологиялық пирамидада энергия мен заттардың ауысуы бойынша қосымша мәлімет келтіреді және баға береді. бойбойынша |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер Талқылауға арналған тақырыптар: Өз ойларын ауызша және жазбаша жеткізе білуге, мәтіннің мазмұнын әңгімелеуге үйрету. Оқылым: Мәтінді оқи отырып экологиялық пирамидаға қатысты үдерістерді түсіндіреді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тыңдалым: бейнематериалдары талқылайды, шағын топтарда бір-бірінің пікірлерін тыңдайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: энергия мен заттардың алмасуының ортақ қасиеттерін белгілерін біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі терминдер мен ұғымдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеяға сай құндылығы:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Биология, география , жаратылыстану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
5.6.1.3 экожүйеге экологиялық факторлардың ықпал етуін түсіндіру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы. |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: көңіл -күй картасы.
Белсенді әдіс: - «өткен сабақты қайталау, жинақтау» арқылы сұрақтар қою және мадақтау. « Хат келді » ойыны 1.Неліктен су мен жел бүкіл топырақты шайып кетпейді? 2.Неліктен көптеген шалғын жеке орман ағаштары өспейді және батпақтанбайды? 3.«Тазалықшылар» экожүйенің ауысуына қалай әсер етеді? 4.Егер зат айналымы толықтай тұйықталмаған болса, экожүйеде қандай орын алады? 5.Табиғи және жасанды экожүйенің ұқсастықтары қандай? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
І 1 2 .Мағынаны тану кезеңі. Ой шақыру.
3
Топқа бөлу: Экологиялық пирамида ережесі – экожүйедегі консументтер, продуценттер және редуценттер арасындағы олардың массасымен өрнектелген арақатынас заңдылықтары. Экологиялық пирамида ережесі көбіне бағана түріндегі сызбанұсқалар арқылы беріліп, табиғи бірлестіктердің белгілі бір өнімділігі арқылы ерекшелінеді.
«продуценттер», «консументтер» және «редуценттер» бар парақшалар жерге қойылады. Оқушылар музыка әуенімен қимылдап, сағат тілінің бағдарымен парақшаларды айналып жүреді. Әуен тоқтаған кезде қай сөздің қасына тоқтаса, сол сөздермен үш топқа бөлінеді. Топ ережесі: Бірлік. Достық. Татулық. 1-топ- «Продуценттер» тобы 2-топ- «Консументтер» тобы 3-топ- «Редуценттер» тобы
Топтық жұмыс. 1 топқа тапсырма: Берілген суретті мұқият қара. Сен оны қалай түсіндірсің? Қандай заңдылықты анықтай аласың? 2 топқа тапсырма: Берілген азықтық тізбекке мұқият қара. -азықтық тізбек деген не? -энергиямен органикалық заттардың ауысуы қалай жүруде?
3 топқа тапсырма: Экологиялық пирамидада органикалық заттар мен энергия алмасуын түсіндір. I тапсырма Мәтінмен жұмыс:
2 тапсырма. Жұптық жұмыс 1.Егер күн жоғалатын болса қандай жағдай орын алады?
2.Экологиялық пирамиданың ережесі қандай?
3 тапырма Жеке жұмыс: «Конверттегі сұрақ»
Саралап оқыту әдісі: Мақсаты: Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған сараланған оқыту. Білім деңгейі жоғары оқушылар: Су қоймасында салмағы 8 кг болатын шортан балық өсіру үшін қанша кг планктон қажет? Ол үшін шортан, планктон, торта балықтан тұратын азықтық тізбек құр. Қолдау көрсетуді қажет ететін оқушылар: 1.Жоғары автотропты саты деген не? /мысалы../ 2.Төменгі гетеротропты саты деген не?/ мысалы../ |
Интербелсенді тақта
Үлестірме қағаздар, музыка
Оқулықпен жұмыс Жаратылыстану 6 сынып. /Р.Ә.Қаратабанов Л.А.Верховцева, О.А.Костюченко, В.И.Праххнау, Г.С.Бойко/ Оқулық «Алматы кітап» баспасы.2 бөлім 2018 -138 бб Үлестірме суреттер. Ватман қағаз. желім,қайшы, түрлі-түсті бояулар
Үлестірмелі кесте қағаздар, постер, қосымша мәліметтер.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |