Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Экономикалық мазмұндағы есептерді прогрессия арқылы шешу жолдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
САБАҚ |
Мектеп: Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Мұхтар Арын атындағы№24 «Экономика және бизнес» арнаулы лицейі |
||||
Күні: 14.12.2017 |
Мұғалімдердің аты-жөні: География пәні мұғалімі: Еркинбекова А.С Математика пәні мұғалімі: Абилова З.А Орыс тілі пәні мұғалімі: Жунисбекова Б.Ш |
||||
Сынып: 9 «Ә» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Экономикалық мазмұндағы есептерді прогрессия арқылы шешу жолдары |
||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Құрылыс материалдары өнеркәсібі тақырыбын қолдана отырып, арифметикалық және геометриялық прогрессия есептерін өмірмен ұштастыру, тілдік қорды байыту және сөйлеу дағдыларын дамыту. |
||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Құрылыс материалдары өнеркәсібінің салаларын, құрылыс материалдарын арифметикалық прогрессия жолымен есептеуді біледі. |
||||
Оқушылардың басым бөлігі: Құрылыс материалдары өнеркәсіп орындарының орналасуын анықтайды, арифметикалық және геометриялық прогрессияға байланысты есептер шығарады. |
|||||
Кейбір оқушылар: Қаламыздағы құрылыс материалдары өнеркәсіп орны жайында, кейбір құрылыс материалдарының жасалу жолдары жайлы үш тілде мағлұмат береді. Жинақталған ақпаратты пайдаланып прогрессиямен байланыстырып есептерді құрастырады. |
|||||
|
|||||
Ойлау дағдылары |
Қолдану, Жоғарғы деңгей дағдылары |
||||
Бағалау критерийі |
|
||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Оқылым: мәтінді оқи отырып құрылыс материалдары өнеркәсібінің ресурстарының түрлерін, олардың таралу аймақтарын зерделейді. Тыңдалым: «Фишбоун» әдісімен әр топтың дайындаған мәліметін тыңдай отырып, ақпарат жинақтайды. Арифметикалық және геометриялық прогрессия жайлы мағлұмат алады. Айтылым, жазылым: Сабақ барысында өзінің көзқарасын, пікірін білдіреді, қажетті мәліметті дәптерге жазады, кескін картаға түсіреді. Арифметикалық прогрессияға байланысты есептерді шығарады, жазады. |
||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||
Процент , өсім, жай процент, күрделі процент , арифетикалық прогрессия, геометриялық прогрессия, құрылыс материалдары, темір – бетон, бетон |
|||||
Құндылық- тарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу Енбек және шығармашылық,өмір бойы білім алу шығармашылыққа баулу. |
||||
Пәнаралық байланыс |
География, математика, орыс тілі, ағылшын тілі, экономика |
||||
Алдыңғы білім |
Сандар тізбегі, арифметикалық прогрессия, геометриялық прогрессия, Құрылыс материалдары өнеркәсібі |
||||
Жоспар |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
|||
Сабақтың Басы
|
Сабақ басында оқушыларды түгендеу, ынтымақтастық атмосферасын құру. География пәні мұғалімі: Еркинбекова А.С : Топқа оқушылар 3 түрлі суретті таңдау мүмкіндігі арқылы бөлінеді
Таңдаған суреттеріне байланысты балалар 3 топқа бөлініп отырады: 1-топ: минералды материалдар 2-топ: ұстастырғыш материалдар 3-топ: қабырғалық материалдар |
|
|||
Сабақтың ортасы |
ТЖ. 1 – тапсырма: «Фишбоун» әдісі бойынша кітап мәтінін қолдана отырып, әр топ өздерінің ресурстарына сипаттама береді. (Т) 1-топ: минералды материалдар 2-топ: ұстастырғыш материалдар 3-топ: қабырғалық материалдар
Дескрипторлары:
Тыңдап отырған оқушылар шартты белгілер негізінде кәсіпорындарды кескін картаға белгілеп алады: Қб – топтық бағалау ЖЖ . 2 – тапсырма: Шығармашылық тапсырма Математика пәні мұғалімі: Абилова З.А Анықтама1. Жай проценттер. Турақты уақыт аралығында бір өзгермейтін капитал қосылады, және бұл капитал нақты берілген пайызға тең болады - жай проценттер. an+1=a1+nd, d = p an+1=a1( 1+pn/100), p-проценттер. Анықтама 2.Күрделі проценттер. Мәнді бұрынғы мәнмен салыстырғанда бірдей пайызбен өсуі. bn+1=b1qn q=1+ . Мысалдар:
Шешуі: a1=880мын. тг p=40% n=3 a1=? a4 =a1+3d, d= = 0,4a1. 880=a1+1,2a1 880=2, 2a1 a1=400 мын тг. Жауабы : Бастапқы ақша 400 мын теңге.
Шешуі: b1 =1000 p=20 bn+1=1440 bn+1=b1qn q=1+ = 1+0,2=1,2. 1440=1000 1,44=1,2n n=2 Жауабы:2 жылға салу керек. Сонымен біз жай процентке есеп қарастырдық, ол арифметикалық прогрессияның түпнұсқасы және күрделі проценттер – геометриялық прогрессияның түпнұсқасы болады. Үш топ келесі есепті шығарады. Бетон зауытты депозитқа ақша салайын деді . Олар 3 банкке барып олардың ұсыныстарымен танысты. 1 банк –жай процентпен 3% бір айға есептегенде. 2 банк –жай процентпен 40% жылына есептегенде. 3 банк – күрделі процентпен 30% жылына есептегенде. Қай банктың ұсынысы ең тиімді, егер120000 мын теңгені 3 жылға салады. Шығару жолы. Банк1 жауабы:249600 теңге Банк2 жауабы:264000 теңге Банк 3 жауабы:263640 теңге. Сонымен 2 –банктің ұсынысы ең пайдалы болды. ҚБ -
Орыс тілі пәні мұғалімі: Жунисбекова Б.Ш Учитель русского языка : Сегодня на уроке мы с вами работаем по темам трех разных предметов: алгебры, географии и русского языка. Подумайте, какую связь можно провести между этими тремя предметами на сегодняшнем уроке? Мы должны уметь применять правила русского языка, для того чтобы грамотно вести записи при решении задач, а также последовательно, логично строить речь при изложении любого вида информации . После кратких ответов, ученики получают задания для 3 групп: 1группа: Объясните значения следующих слов словосочетаний Числовая последовательность — это последовательность элементов числового пространства. Числовые последовательности являются одним из основных объектов рассмотрения в математическом анализе Прогрессия сущ. Ж.р. 1 скл.— последовательность величин, каждая следующая из которых находится в некой, общей для всей прогрессии, зависимости от предыдущей. Арифметическая прогрессия словосочетание, тип связи – согласование, прил+сущ - ряд чисел, в котором каждое число больше (или меньше) предыдущего на одну и ту же величину. Эта величина называется разность арифметической прогрессии. Геометрическая прогрессия словосочетание, тип связи – согласование, прил+сущ — последовательность чисел {\displaystyle b_{1},\ b_{2},\ b_{3},\ \ldots } (членов прогрессии), в которой каждое последующее число, начиная со второго, получается из предыдущего умножением его на определённое число {\displaystyle q\quad } (знаменатель прогрессии), ЗНАМЕНА́ТЕЛЬ Мужской род
Разность сущ. ж.р 3 склонения - это результат вычитания числа из числа ПРОЦЕ́НТ Мужской род
"100 процентов плана" Сложные проценты словосочетание прил+сущ. тип связи согласование Сложным процентом принято называть эффект, когда проценты прибыли прибавляются к основной сумме и в дальнейшем сами участвуют в создании новой прибыли. ПРОО́БРАЗ Мужской род книжное, лексические значения Прообраз может означать:
2 группа: Правила составления синквейна вам
знакомы и ваша задача составить синквейны к
теме имя числительное и
прогрессия Имя числительное Прогрессия Количественное, дробное Помогает, считает, определяет Изменяется по родам Часть речи 3 группа: напишите небольшой текст (5-10 предложений) рекламного характера, используя следующую формулу и слова для справок. Обозначьте, какие технические средства требуются для создания вашего текста (компьютер, копировальная техника, фототехника и т.д.)
ФОРМУЛА: Внимание – Интерес – Желание – Мотив – Действие
СЛОВА ДЛЯ СПРАВОК: строительная промышленность, ресурсы, гранит, мрамор, цемент, бетон, горно-добывающий комплекс, потребитель, ведущий, повсеместно, инновационное развитие общества, надежный материал, обеспечивать, современный, красивый, удобный, дизайн, недорогой, индустриализация, керамический кирпич, основной регион, обои, гипсокартон, дорожно-строительный материал, количество
Каждая группа делает краткие выводы по итогам своей работы 1 групппа: Мы убедились в том, что без грамматики нет математики 2 группа: свой вывод мы хотели бы привести словами великого Ломоносова: Великий русский ученый М. В. Ломоносов говорил о математике так: “Математику уже затем учить следует, что она ум в порядок приводит”. 3 группа: Для того, чтобы создать хорошую рекламу, также необходимо использовать не один продукт строительной промышленности и, конечно, различные средства русского языка. Это и правильно подобранные слова, и верно построенные предложения. УчительТаким образом, мы с вами проследили очень тесную взаимосвязь между, казалось бы, совершенно разными сферами: алгеброой – царицей всех наук, географией – в частности со строительной промышленностью и русским языком, его эффективным использованием.
«Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалау. |
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы 9-сынып Е.Ахметов Ш.Кәрібаева Б.Асубаев «Мектеп» баспасы, 2013 124-129 б Қазақстанның физикалық картасы Оқушылардың кескін картасы
|
|||
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: «Бизнес- жоспар» құру Әр топқа өздерінің тақырыптары бойынша сабақта үш пәннен жинақталған материалдарды өңдеп, бизнес – жоспар құру тапсырмасы беріледі. Дескрипторлары:
ҚҚҚ кестесі
|
|
|||
Қорытынды бағалау Сабақ барысында әр тапсырмада қалыптастырушы бағалау қолданылады. Әр оқушының бағалау парағы толтырылады, топ басшысы қадағалайды. |