Материалдар / Electric сircuit. Voltage
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Electric сircuit. Voltage

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 8 сыныптарды үштілде оқытып жатқан мұғалімдерге арналады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2019
330
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пән мұғалімі: Жайдакбаева

Пән: Физика пәнін ағылшын тілінде оқыту

Сынып: 8

Күні:15.03.2019ж

Сабақтың

тақырыбы

Electric сircuit. Voltage

Электр тізбегі және кернеу

Электрическая цепь и напряжение.

Cабақ қа негізделген оқу мақсаты

Learning objectives(s) that this lesson is contributing to


8.4.2.2 - электр схемасын графикалық бейнелеуде электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерін қолдану,

8.4.2.2 –кернеудің физикалық мағанасын, оның өлшем бірлігін түсіндіру

Use schematical drawings of elements to draw electric circuit Explain physical meaning of voltage and its unit of measurement


Сабақ мақсаттары

The aim of the lesson


Оқушылардың барлығы; Электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерін біледі және кернеу ажырата алады .

Оқушылардың басым бөлігі:. Электр тізбегі және кернеудің физикалық мағанасын біледі

Оқушылардың кейбірі: Электр тізбегі құрастырады және кернеу өлшейді

Бағалау критерийі

Электр тізбегін құрастырады,шартты белгілерді біледі, ток күшін және кернеуді өлшей алады

Тілдік мақсат

Термин сөздер: electric current,blub, voldmeter, electric cipcuit, voltage, Chapge, Source of electricity, conductor




Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының «Жалпыға ортақ еңбек қоғамы» құндылығына негізделіп жасалған.

Қолданылатын әдістер

жұптық жұмыс, топтық жұмыс, бағалау, мәтінмен жұмыс, тест тапсырма орындау, кері байланыс, бағалау, семантика карта, АКТ

Керекті жабдықтар

жұмыс қорабы, оқулық, электр тізбегі, презентация power point, қосымша әдебиеттер, флипчарт, интербелсенді тақта, галлерея беттері.




Time

Planned activities

Resources

Beginning

3 min

Сәлемдесу/Greeting

Сәлеметсіңдер ме, балалар!

Greet the students. "Hello!"/"Good morning!"/"Good afternoon! Who is on duty today? Who is absent?"


(Оқушылар 3 топқа бөлінеді)

1-топ. Электр тізбегі (Electric сircuit)

2-топ.Ток күші (Ampere)

3-топ. Кернеу (Voltage)
















Карточкалар

Middle

3 min

















8 min



















10 min











6 min











6 min

Өткен сабаққа шолу/Revision

Мұғалім алдыңғы тақырып бойынша сұрақтар қояды

  • Электр өрісі көзге көріне ме?

  • Қандай ток көздерін білесің?

  • Электр тогын қайдан өндіреді?

  • Электр тогының қандай әрекеттері бар?

  • Электр тогы деп нені айтады?


Descriptor:

-to answer the questions

-сұрақтарға жауап беріу

Жаңа сабақ/New theme

Оқушылар постер






мен жұмыс жасайды

Топтық жұмыс

Оқушылар электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерімен жұмыс жасайды . Work with the poster.



Жұмысты тексеру мақсатында оқушыларға видео көрсетіледі

To check their answers teacher shows the video


Жұптық жұмыс/Pair work

Оқушылар тізбектің схемасын құрастырады, есептер шығарады

Students make scheme of circuit and solve tasks

Descriptor:

-to draw scheme of electric circuit

-to work in pairs

Семантикалық карта/Semantic card (жұптық жұмыс)

Teacher gives students worksheets.

Volts. Electrons. Ammeter .Сurrent. Voltmeter. circuit current

Words

Meaning


Current is measured by an instrumentcalled


The voltage is measured


Current moves in the direction of


A unit of volte


What is U


Charge over time


Draw a plan of your house with a simple



Descriptor:

- Fill in the table using these words

-to work in pairs

Domino” әдісі/method (топтық жұмыс)

Мұғалім сөздердің ағылшынша-қазақшасы жазылған карточкалар таратып береді. Оқушы ол сөздерді аудармасына сәйкестендіреді.

Teacher gives students cards of Domino and students have to match their translations.

Descriptor:

-to match words

-to work in group



























Постер









































Видеоматериал







Оқулық









Жұмыс парағы































Карточкалар

















End

4 min

Кері байланыс/Feedback

Кері байланыс ағашы/Reflection tree

Бағалау/Assessment

Бірін-бірі бағалау/Peer-assessment

Стикерлер

Reflection

Were the lesson objectives/learning objectives realistic? Did all learners achieve the LO?

If not, why?

Did my planned differentiation work well?

Did I stick to timings?

What changes did I make from my plan and why?


Summary evaluation

What two things went really well (consider both teaching and learning)?

1:


2:


What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?

1:


2:


What have I learned from this lesson about the class or achievements/difficulties of individuals that will inform my next lesson?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!