Сабақтың басы
/3
минут/
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу,
Көңіл-күйін сұрау,
Оқушыларды түгелдеу
Топқа бөлу
Сабақ барысында «Амперметр» әдісі арқылы бағалау
жүретінін таныстыру
|
«Ток күші», «Кернеу», таңдалған қималар арқылы 2
топқа бөлінеді
|
ҚБ: «Қолпаштау»
Дескриптор:
-
Өткен физикалық шаманы, өлшем бірліктерді, таңбаны, формуланы дұрыс
ажыратады
|
қималар
|
Миға
шабуыл.
«Ой жинақтау»
әдісі.
/3
минут/
|
Білім
дағдысы: Білу
Белсенді оқыту
әдісі: «Mozaweb»
3D платформасы
арқылы жаңа сабақ тақырыбын
ашу.
|
оқушылар 3D трансформатор суретіне қарап жаңа
сабақ тақырыбын ашады.
|
ҚБ: «Қолпаштау»
Дескриптор:
-Кернеу, ток, кедергі шамасын
айтады.
|
Интерактивті тақта
Слайд №1,2
|
Сабақтың ортасы
/25
минут/
Сабақтың соңы
/5
минут/
|
Білім
дағдысы: Талдау
Белсенді оқыту
әдісі: «Құралдар
сөйлесін»
Берілген тізбек арқылы
құралдарды құрып, дұрыстығын тексеру және есеп
шығару.
Білім
дағдысы: Қолдану
Белсенді оқыту
әдісі: «Досымнан
көмек» жұптық
жұмыс
Қималар үйлестіріп, берілген
есептерді есептейді, фопмуланы
қолданады.
Білім
дағдысы: Талдау
Белсенді оқыту
әдісі: «5 сұрақ»
әдісі
«Joytake»
платформасы жеке
жұмыс
Платформа арқылы берілген тест
сұрақтарына жауап береді.
|
Құралдар арқылы Ом заңына есептер шығару және
тексеру.
Оқушылар тізбек бөлігіне арналған Ом заңы бойынша
есептер шығаруда қолданады.
Оқушылар бүгінгі өткен тақырыптарын тиянақтап,
тест орындайды, нәтижені талдайды.
|
ҚБ:
«Амперметр»
Дескриптор:
-Тізбекті дұрыс
құрастырып
жалғау түрін
анықтау-1
-Аралас жалғанған өткізгіштер
үшін Ом заңын қолдану-1
Жалпы балл -
2
Дескриптор:
-Есептің берілгенін жаза
алады-1
-Формуланы дұрыс
түрлендіреді-1
-Өлшем бірлікті дұрыс
анықтайды-1
Жалпы балл -
3
ҚБ:
«Амперметр»
Дескриптор:
-Әр дұрыс жауап
-1балл.
Жалпы балл -
5
|
Слайд №3,4
Құралдар
Есеп қималары
қосымша №1
«Joytake» платформасы
|
Рефлексия
/4
минут/
|
ҚБ Белсенді оқыту әдісі:
«Padlet» платформасы
Педагог оқушыларға OR код
үйлестіреді.
Padlet платформасы арқылы рефлекция
жүргізеді.
Рефлексия:
A. Бүгінгі сабақтан қандай маңызды мәлімет
алдыңыз?
B. Бүгінгі сабақтан алған білімді күнделікті
тұрмыста қалай қолданған болар едіңіз?
|
Кері байланыс
жүргізіледі.
|
Білім алушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай мадақтау әдісі арқылы бағаланады.
Амперметр құралы арқылы бағалау
жүргізіледі.
|
Тапсырма орындауға қажетті
құралдар.
|