Материалдар / Электр тогы. Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы. Өткізгіштерді аралас жалғау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Электр тогы. Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы. Өткізгіштерді аралас жалғау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ ҚМЖ 10-сынып Өткізгіштерді аралас жалғауға зерттеу жүргізеді; Аралас жалғанған өткізгіштерден тұратын тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданады; тізбек бөлігі үшін Ом заңының формуласын есептер шығаруда дұрыс қолданады. Формуланы дұрыс түрлендіреді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2024
97
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Тұрақты ток

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Сынып: 10 «Ә»

Оқушылар саны:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Электр тогы. Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы. Өткізгіштерді аралас жалғау


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.4.2.1 - аралас жалғанған өткізгіштерден тұратын тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолдану;

Сабақтың мақсаты

  • өткізгіштерді аралас жалғауға зерттеу жүргізеді;

  • аралас жалғанған өткізгіштерден тұратын тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданады;

  • тізбек бөлігі үшін Ом заңының формуласын есептер шығаруда дұрыс қолданады. Формуланы дұрыс түрлендіреді.



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

/3 минут/

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу,

Көңіл-күйін сұрау,

Оқушыларды түгелдеу

Топқа бөлу


Сабақ барысында «Амперметр» әдісі арқылы бағалау жүретінін таныстыру


«Ток күші», «Кернеу», таңдалған қималар арқылы 2 топқа бөлінеді


ҚБ: «Қолпаштау»

Дескриптор:

- Өткен физикалық шаманы, өлшем бірліктерді, таңбаны, формуланы дұрыс ажыратады

қималар

Миға шабуыл.

«Ой жинақтау» әдісі.

/3 минут/

Білім дағдысы: Білу

Белсенді оқыту әдісі: «Mozaweb» 3D платформасы арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашу.

оқушылар 3D трансформатор суретіне қарап жаңа сабақ тақырыбын ашады.

ҚБ: «Қолпаштау»

Дескриптор:

-Кернеу, ток, кедергі шамасын айтады.


Интерактивті тақта

Слайд №1,2


Сабақтың ортасы

/25 минут/






















Сабақтың соңы

/5 минут/

Білім дағдысы: Талдау

Белсенді оқыту әдісі: «Құралдар сөйлесін»

Берілген тізбек арқылы құралдарды құрып, дұрыстығын тексеру және есеп шығару.









Білім дағдысы: Қолдану

Белсенді оқыту әдісі: «Досымнан көмек» жұптық жұмыс

Қималар үйлестіріп, берілген есептерді есептейді, фопмуланы қолданады.







Білім дағдысы: Талдау

Белсенді оқыту әдісі: «5 сұрақ» әдісі

«Joytake» платформасы жеке жұмыс

Платформа арқылы берілген тест сұрақтарына жауап береді.


Құралдар арқылы Ом заңына есептер шығару және тексеру.









Оқушылар тізбек бөлігіне арналған Ом заңы бойынша есептер шығаруда қолданады.







Оқушылар бүгінгі өткен тақырыптарын тиянақтап, тест орындайды, нәтижені талдайды.


ҚБ: «Амперметр»

Дескриптор:

-Тізбекті дұрыс құрастырып

жалғау түрін анықтау-1

-Аралас жалғанған өткізгіштер үшін Ом заңын қолдану-1

Жалпы балл - 2




Дескриптор:

-Есептің берілгенін жаза алады-1

-Формуланы дұрыс түрлендіреді-1

-Өлшем бірлікті дұрыс анықтайды-1

Жалпы балл - 3






ҚБ: «Амперметр»

Дескриптор:

-Әр дұрыс жауап -1балл.

Жалпы балл - 5


Слайд №3,4


Құралдар









Есеп қималары

қосымша №1












«Joytake» платформасы



Рефлексия

/4 минут/

ҚБ Белсенді оқыту әдісі: «Padlet» платформасы

Педагог оқушыларға OR код үйлестіреді.

Padlet платформасы арқылы рефлекция жүргізеді.

Рефлексия:

A. Бүгінгі сабақтан қандай маңызды мәлімет алдыңыз?

B. Бүгінгі сабақтан алған білімді күнделікті тұрмыста қалай қолданған болар едіңіз?



Кері байланыс жүргізіледі.


Білім алушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы бағаланады.

Амперметр құралы арқылы бағалау жүргізіледі.

Тапсырма орындауға қажетті құралдар.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!