Материалдар / Электр тогының жұмысы мен қуаты. Электр тогының жылулық әсері Джоуль-Ленц заңы

Электр тогының жұмысы мен қуаты. Электр тогының жылулық әсері Джоуль-Ленц заңы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек көрсету,тәжірибе алмасу,әдіс-тәсілдерді меңгеру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2018
2132
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тұрақты электр тогы. 8.3.А Мектеп: Жаңаталап орта мектебі
Сабақтың тақырыбы: Электр тогының жұмысы мен қуаты. Электр тогының жылулық әсері Джоуль-Ленц заңыМұғалімнің аты-жөні:Шуленова.ГүлжаухарКүні:
СЫНЫП: 8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме8.4.2.12 Жұмыс және қуат формулаларын есептер шығаруда қолдану8.4.2.13 Джоуль-Ленц заңын есептер шығару үшін қолдану
Сабақ мақсаттары:



  • Элекр тогының жұмысы мен қуаты жәнеДжоуль-Ленц заңының формуласын есептер шығаруда қолдану.
  • Жұмыс пен қуаттың туынды бірлігін негізгі бірлікке айналдыру
  • Электр қыздырғыш құралдарының энергия шығынын анықтау
  • Бағалау критерийлері
  • Электр тогының жұмысы мен қуаты және Джоуль-Ленц формуласын есептер шығаруда қолданады
  • Жұмыс пен қуаттың туынды бірліктерін негізгі бірлікке айналдырады
  • Электр қыздырғыш құралдарының энергия шығынын анықтайды
  • Оқу дағдыларыБілу, түсіну, қолдану
    Тілдік мақсаттарЕсептер шығаруда электр тогы мен қуатын және Джоуль-Ленц заңын ауызша және жазбаша сипаттайды....Арнайы пәндік лексика мен терминалогияВаттметр, электресептеуіш, тариф .Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері Токтың жұмысын өлшеуге арналған құрал ................. Токтың қуатын өлшеуге арналған аспапты........... деп атайды.
    Құндылықтарға Баулу Еңбек және шығармашылық өмір бойы білім алу құндылықтарына баулу жауапкершіліктерді.сезіну,қарым-қатынас жасау қабілеті,жеке ,топтық жұмыстар арқылы дарытамын.
    РесурстарОқулық, суреттер  және топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.видео




    Пәнаралық байланысМатематика есеп шығару амалдар орындауТарих ғалымның өмірбаяны
    Алдыңғы оқуЭнергия, жұмыс ,қуат
    Сабақтың жоспары
    ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
    Сабақтың басы 12мин



    Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Түгелдеу. Сынып реттілігін қадағалау.

    Алдын –ала парта үстіне ретсіз топ атаулары жазылып қойылады .Өздерінің алған топ атауы бойынша топқа бөлінеді.. 1ші топ- «Қуат»2ші топ-«Жұмыс»3ші топ-«Энергия»

    Алдыңғы білімді еске түсіру физикалық диктант арқылы сұралады.Физикалық диктант Зарядталған бөлшектердің реттелген қозғалысы ......... деп аталады.Өткізгіштерді жалғаудың .......... түрі бар.Электр тізбегіне амперметр .......... қалай жалғанады ?

    Вольтметр электр тізбегіне ........ қалай жалғанады?Тізбектей жалғанған тізбектегі ........ өзгермейді?Токты реттеуге арналған аспап түрі Физикалық диктантты үлгі арқылы оқушылар өз-өзін тексереді.Кері байланыс: ауызша.

    Ширату жаттығуы . «Артығын алып таста».Әр түрлі суреттер ұсынылады. Солардың ішінен бүгіңгі сабаққа қатысы жоқ суретті алып тастайды.( сағат, электр шам, батарея, гүл, құс, арба, трансформатор, ит )

    Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады





























    Физикалық диктант үлгі арқылы өз-өздерін тексереді











    https://www.google.kz/search





    Сабақтың ортасы20 мин









    Миға шабуыл . ЭКСПО- көрмесі туралы видео көрсетіледі Миға шабуыл әдісі арқылы жаңа сабаққа байланысты сұрақтар беріледі1.Астанада 2017 жылы аса үлкен қандай іс-шара өтті? (ЭКСПО көрмесі)2.Көрменің тақырыбы? (Болашақтың энергиясы, баламалы энергия көздерін дамыту)3.Сарқылмайтын энергия көздерін ата?4.Болашақ энергия көздері туралы не білеміз? Осы сұраққа оқушылардан жауап ала отырып, жаңа сабақты одан әрі түсіндіремін.Болашақ энергиясы халықаралық симпозиумы ғаламшардың назарын қайта жаңартылған энергия көздерін күшейту мәселелеріне аударды.Кері байланыс: ауызша.

    Топтық жұмыс тапсырманы жұптасып орындайды «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жаңа сабақтан алған білімдерін айта отырып, топта талдау жүргізіп ойларын постерге түсіреді.Оқушылар ұялы телефон арқылы ғаламтордан ақпарат іздейді.

    1- тапсырма «Энергия» тобы- Күн энергиясының қуаты «Қуат» тобы- Жел энергиясының қуаты «Жұмыс» тобы- Су энергиясының қуаты

    Әр топ постерді Т-тәсілін (артықшылығы, кемшілігі) қолданып қорғайды.Бұл әдісте Саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы айтылым, тыңдалым іздену түсіну тілдік дағдылары мен ақпаратты өңдеу дағдылары қалыптасадыТоптар бір-біріне ауызша кері байланыс жасайды.

    2-тапсырмаСаралаудың тапсырма тәсілі бойынша есептеу-білімді еселеу әдісі арқылы оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды1.Кернеуі 220В болатын дәнекерлегіштегі ток күші 0,9 А. Дәнекерлегіштегі тоқтың қуатын анықтаңдар. 2.Электр двгателінің қуаты 3кВт, ток күші 12 А. Электр двигателі қысқыштарындағы кернеуді анықтаңдар.3.10 с ішіндетұтынатын энергияны анықта.4. Кернеуі 120 Вэлектр шамында 0,5 мин уақыт ішінде 900 Дж жұмыс шығындалған. Шамдағы ток күші неге тең?5.Электр плитасының спиралындағы ток күші 5А болса, онда кернеу 120 В болғанда әр секунд сайын плита қанша энергия тұтынады?6.Ток күші 3,5 А болғанда 12 В кернеуге есептелген автомобиль электр шамының 20 секундта жұмсайтын энергия шығынын анықтаңдар.

    Есептер қиындық дәрежесіне қарай орналасқан,оқушылар өздері таңдап кемдегенде 5 есептен шығарады. Оқушылар өзінің шығарған есебін үлгі бойынша өз-өзін тексереді.Оқушыларға уақыт берілуіне байланысты Саралаудың «Қарқын» тәсілі жүзеге асады.
    «Миға шабуыл»



    http

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісіОқулық, плакат,маркерлер, түрлі түсті қағаздар мен қарындаштар























    Сабақтың соңы 8 минЖеке жұмыс. Миыңның суретін сал әдісін қолдану

    Нұсқау: мидың суретін дәптерге салады да, оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толтырады. Мида жазылған сөздердің санына қарай оқушының алған білімі сараланады.Кері байланыс : ауызша жасалады.

















    Бағалау





















    Кері байланыс

    «Білім қоржыны» кері байланыс



    Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.Үйге тапсырма :Электр тогының жұмысы мен қуаты.Мұғалімнің үй тапсырмасын орындау туралы нұсқаулығы1.Теледидардың кернеуі 220В, ток күші 2А болғанда 1 сағатта жұмсайтын электр шығынын анықта.2.Желдеткіштің кернеуі 220В, ток күші 3А болғанда 1 ай (30күн)бойында жұмсайтын электр шығынын есепте.




    Қосымша ақпарат
    Саралау Оқушыларды физикалық шамалар арқылы 3топқа бөлдім.Физикалық диктант әдісі оқушыларды теориялық сұрақтарды бағалауға, логикалық ойлауына итермелейді.Ширату жаттығу. Артығын алып таста әдісі арқылы оқушылардың қызығушылығын арттырамын.Миға шабуыл әдісі қолданғанда еркін сөйлеу дағдылары қалыптасады.Әрбір идеялар ортаға тасталады, електен өткізіледі.Жеке,топ мүшелерінің айтқан ойларынан қорытынды жасалады. Саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі бойынша Ойлан, жұптас, бөліс әдісі арқылы негізгі тапсырмаларды орындауда көмек қажет оқушылардың қызығушылығын арттыруға ықпал жасайды. Бұл әдісте айтылым, тыңдалым, жазылым тілдік дағдылары және ақпаратты өңдеу дағдылары қалыптасады.Саралаудың тапсырма, қарқын тәсілі бойынша «Есептеу-білімді еселеу» әдісінде оқушылардың қажеттілігіне қарай деңгейлеріне байланысты әр оқушы өз деңгейіне қарай тапсырмаларды орындайды, деңгейлік тапсырмаларды орындау барысында аса оқушыларға түрткі сұрақтар, нұсқаулықтар беру арқылы қолдау көрсетіледі. Сонымен қатар, есеп шығару дағдылары қалыптасады.

    Бағалау – Постермен жұмыс.Әр топқа берілген тапсырма бойынша постер қорғалады.Топтар бір-бірін бағалайды «Есептеу-білімді еселеу» әдісінде оқушылардың қажеттілігіне қарай деңгейлеріне байланысты әр оқушы өз деңгейіне қарай тапсырмаларды орындайды, деңгейлік тапсырмаларды орындау барысында аса оқушыларға түрткі сұрақтар, нұсқаулықтар беру арқылы қолдау көрсетіледі. Оқушылар өздерінің шығарған есептерін үлгі арқылы тексереді.Сабақ соңында барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінің бүгінгі сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздер туралы мәліметтерді «Миыңның суретін сал» тәсілін қолданып мидың ішіне сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздер жазылады.Бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы жазып Білім қоржынына салады.Пəнаралық байланысҚауіпсіздік ж.əне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланыс

    Тәжірибелік жұмыстар жасау кезінде техникалық қауіпсіздіктің сақталуын қатаң қадағалаймын
    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не біл
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ