Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    9.1A Электролиттік диссоциация



    Мектеп: №19 Д.Қонаев атындағы мектеп-гимназия


    Күні:


    Мұғалімніңаты-жөні: Арихова А.Б.

    Сынып: 9


    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Электролиттер мен бейэлектролиттер.

    №1 көрсетілім «Иондық және ковалентті полюсті байланысы бар заттардың электролиттік диссоциациясы» Электролиттік диссоциациялану теориясы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    Ойлау дағдыларының деңгейлері:

    Білу, түсіну, қолдану

    9.4.1.1 -электролиттер мен бейэлектролиттердің анықтамасын білу және мысалдар келтіру

    9.4.1.2 -заттардың ерітінділері немесе балқымаларының электрөткізгіштігі химиялық байланыс түріне тәуелді екендігін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Нақты қол жетімді уақытта шектеулі сабақтың Smart мақсаты негізінде құрастырдым


    Электролиттер мен бейэлектролиттерді ажыратады

    Электрөткізетін заттардағы химиялық байланыс түрін анықтайды



    Бағалау критерийі

    Сабақ мақсатына жету Блум таксономиясының ойлау деңгейіне негізделіп құрастырдым.

    Электролит және бейэлектролит заттарды жіктейді.

    Ерітінділердің электрөткізгіштігін химиялық байланыс түріне тәуелді екенін түсіндіреді.

    Электролит және бейэлектролит заттардағы химиялық байланыс түрін көрсетеді.



    Тілдік мақсаттар

    Академиялық тілде сөйлеу үшін тілдік мақсаттарды қолданамыз: айтылым-тыңдалым, оқылым-жазалым компонентері орындалады.

    Оқушылар электролиттер мен бейэлектролиттер туралы өз сөзімен түсіндіре алады.

    Терминдерді біледі: электролит, бейэлектролит, электрөткізгіштік, диссоциациялану механизмі, полюсті, полюссіз, ерітінді, балқыма.

    Сөз тіркестері.

    Суда ерігенде немесе балқығанда элекктр тоғын өткізетін заттарды .........................деп атайды.

    Судағы ерітінділері немесе балқымалары электр тоғын өткізбейтін заттар ........................ деп аталады.



    Үштілділік :

    Электролиттер және бейэлектролиттер-қазақ тілі

    электролиты и неэлектролиты- орыс тілі

    electrolytes and nonelectrolytes-ағылшын тілі

    электролиттік диссоциациялану-қазақ тілі

    Электролитическая диссоциация-орыс тілі

    electrolytic dissociation-ағылшын тілі


    Құндылықтарға баулу

    "Мәңгілік елдің" 7 механизміне негізделген.


    Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Ақпараттық сауаттылық, құнды әрі маңызды ақпаратты таба білу , азаматтық жауапкершілік

    Пәнаралық байланыс

    Оқу мақсаттарына қарап физика, жаратылыстану пәндерімен байланыстырады.

    Физика, жаратылыстану пәні

    Алдыңғы білім

    Брунердің спиральді оқыту бағдарламасына сәйкес алдыңғы білімді қайталап, жаңа біліммен ұштастырылады.


    8 сынып химия.

    Химиялық байланыс.

    Ковалентті байланыс.

    Иондық байланыс.

    Ерітінділер және ерігіштік.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Жаңа тақырыпты жариялау.

    5 минут











    Алдыңғы біліммен байланыстыру арқылы болжау, ой қозғау


    1.Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу

    2. Сынып оқушыларын топқа бөлу үшін «Адасқан формулалар» әдісі қолданылады. Оқушылар қима қағаздағы тұздар, органикалық заттар, қышқылдар формулаларын табу арқылы үш топқа бөлінді.

    1-топ."Электролит"

    2-топ."Бейэлектролит"

    3-топ."Иондар"

    Алдыңғы біліммен байланыстыру арқылы болжау, ой қозғау


    Бағалау критерийі : Электролит және бейэлектролит заттарды жіктейді


    №1-тапсырма

    Әңгіме әдісі пайдаланғандағы мақсатым, қарым-қатынас дағдылары мен тілдік мақсаттарды қалыптастыру және өз ойын еркін жеткізуге баулу.

    Жаңа тақырыпқа байланысты мәлімет көрсетілім сұрақ-жауап арқылы ой салу.

    Бүкіл сыныппен жұмыс істеу

    Жаңа тақырыпқа байланысты мәлімет көрсетілім сұрақ-жауап арқылы ой салу.


    Оқушыларға күнделікті тұрмыста пайдаланатын бірнеше затты көрсету: Ас тұзы, ас содасы, дистилденген су, спирт, қант. және с ол заттарды суда ерітеміз.

    Көрсетілім барысында оқушыларға бірнеше сұрақ қойылады, диалог жүргізіледі:

    Мұғалім: Көрсетілген заттар электр тоғын өткізеді ме?

    Мұғалім: Электр тоғын өткізетін және өткізбейтін заттарды тұрмыста не деп атайсындар?

    Мұғалім: Ерітінді мен балқыма дегеніміз не

    Оқушы өзінің ойын еркін жеткізеді.

    Кері байланыс:

    Мұғалім оқушылардың тапсырманы орындауы, оның әрекетін бақылау нәтижесінде ауызша түсініктеме береді.Бұл жерде толық кері байланыс пайдалынады, ашық, толық түсініктеме беріледі.

    Қ.Б:«Басбармақ» әдісі бойынша мұғалім оқушылардың жауаптарын бағалайды:

    Толық жауапқа

    Толық емес жауапқа

    Рисунок 1

    Жауап бермеген жағдайда

    Рисунок 2

    Жаңа тақырыпты түсіндіруге көшеді.

    Мұғалім:Олай болса бүгінгі сабағымызда ерітінділер мен балқымалардың электр тоғын өткізу қабілетін қарастырамыз.





    Химиялық формула жазылған қима қағаздары

















    Химиялық стақан, су, тұз, қант, спирт, дистилденген су, ас содасы,шыны таяқша,т.б.

    Сабақтың ортасы

    30 минут



    Жаңа тақырыппен танысу

    Бүкіл сыныппен жұмыс істеу

    Белсенді әдіс: Көрсетілім №1. Электрөткізгіштік.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері:білу, түсіну

    Мұғалім көрсетілім барысында жаңа тақырыпқа түсіндірме жүргізеді.


    Көрсетілім №1. Электрөткізгіштік.

    Химиялық стақанға ас тұзының ерітіндісін құйып, ішіне эбониттен жасалған тақташаларға бекітілген екі электродты батырады. Электродтарды өткізгіш сымға клеммамен бекітіп, біреуін электр шамымен жалғастырады. Сымдардың ұшын ток көзіне қосады. Электр шамы жанады, себебі стақандағы ерітінді электр тоғын өткізеді.

    Егер электродтарды құрғақ ас тұзына батырса, электр шамы жанбайды.Дистилденген суға батырса да жанбайды. Натрий гидроксидін табақшаға салып балқытып электродтарды батырса шам жанады.


    Суда ерігенде немесе балқығанда элекктр тоғын өткізетін заттарды электролиттер деп атайды.

    Ал органикалық заттардың ерітіндісіне салса шам жанбайды, өйткені электр тоғын өткізбейді. Қант, спирт,т.б.

    Судағы ерітінділері немесе балқымалары электр тоғын өткізбейтін заттар бейэлектролиттер деп аталады.






    Бағалау критерийі : Электролит және бейэлектролит заттарды ажыратады;

    Электролит және бейэлектролит заттардағы химиялық байланыс түрін анықтайды



    №2-тапсырма.

    Жаңа білімді қолдану.

    ТЖ

    Өзіндік жұмыс әдісі.Мақсатым: Кітаппен жұмыс, жаттығулар орындау, оқушылардың осы әдістерді меңгеруі олардың оқу дағдыларын дамытуға, білім деңгейін арттыруға, сыныптан тыс оқуға қызығушылыққа баулуға мүмкіндік береді.


    Ойлау дағдыларының деңгейлері:қолдану

    Әр топқа үлестірме қағаздарға жазылған жеке тапсырма беру. Тапсырма бойынша саралау жүргізіледі.

    NaCl  C12H22O11 H2O  S CO2

    Na2SO4  СаSO4  СаCl2  (NH4)2SO4 C2H5OH


    1-топтың тапсырмасы: формулаға қарап заттарды бағанға жіктеңдер.


    Электролит

    Бейэлектролит



    Дескриптор:

    -Электролит және бейэлектролит заттарды ажырата алады.

    2-топ. Берілген заттарды байланыс түріне қарай жіктеу

    NaCl  K2HPO4 C12H22O11 H2O  CO2 H2

    Na2SO4  СаSO4  СаCl2  (NH4)2SO4 C2H5OH


    Иондық

    Ковалентті полюсті

    Ковалентті полюссіз









    Дескриптор:

    -Электролит және бейэлектролит заттардағы химиялық байланыс түрін анықтай алады



    3-топтың тапсырмасы: Оқулықтың 7 бетіндегі 6 тапсырманы орындайдыЗаттар мен олардың электрөткізгіштігі арасындағы сәйкестікті анықтайды.Оқулықпен жұмыс




    ЗАТТАР

    ЗАТТАР

    сахароза

    А)Электролит

    Тұз қышқылы

    Ә) Бейэлектролит

    спирт


    Натрий гидроксидінің балқымасы


    Дистилденген су


    глюкоза


    Мыс ІІ сульфаты ерітіндісі


    Құрғақ калий хлориді


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Арихова Акнар Бакытхановна
    16 Қазан 2020
    2747
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Электролиттер мен бейэлектролиттер" тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспар, 9 сынып.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Электролиттер мен бейэлектролиттер" тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспар, 9 сынып.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаңартылған мазмұнға негізделіп жасалған жоспар.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    9.1A Электролиттік диссоциация



    Мектеп: №19 Д.Қонаев атындағы мектеп-гимназия


    Күні:


    Мұғалімніңаты-жөні: Арихова А.Б.

    Сынып: 9


    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Электролиттер мен бейэлектролиттер.

    №1 көрсетілім «Иондық және ковалентті полюсті байланысы бар заттардың электролиттік диссоциациясы» Электролиттік диссоциациялану теориясы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    Ойлау дағдыларының деңгейлері:

    Білу, түсіну, қолдану

    9.4.1.1 -электролиттер мен бейэлектролиттердің анықтамасын білу және мысалдар келтіру

    9.4.1.2 -заттардың ерітінділері немесе балқымаларының электрөткізгіштігі химиялық байланыс түріне тәуелді екендігін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Нақты қол жетімді уақытта шектеулі сабақтың Smart мақсаты негізінде құрастырдым


    Электролиттер мен бейэлектролиттерді ажыратады

    Электрөткізетін заттардағы химиялық байланыс түрін анықтайды



    Бағалау критерийі

    Сабақ мақсатына жету Блум таксономиясының ойлау деңгейіне негізделіп құрастырдым.

    Электролит және бейэлектролит заттарды жіктейді.

    Ерітінділердің электрөткізгіштігін химиялық байланыс түріне тәуелді екенін түсіндіреді.

    Электролит және бейэлектролит заттардағы химиялық байланыс түрін көрсетеді.



    Тілдік мақсаттар

    Академиялық тілде сөйлеу үшін тілдік мақсаттарды қолданамыз: айтылым-тыңдалым, оқылым-жазалым компонентері орындалады.

    Оқушылар электролиттер мен бейэлектролиттер туралы өз сөзімен түсіндіре алады.

    Терминдерді біледі: электролит, бейэлектролит, электрөткізгіштік, диссоциациялану механизмі, полюсті, полюссіз, ерітінді, балқыма.

    Сөз тіркестері.

    Суда ерігенде немесе балқығанда элекктр тоғын өткізетін заттарды .........................деп атайды.

    Судағы ерітінділері немесе балқымалары электр тоғын өткізбейтін заттар ........................ деп аталады.



    Үштілділік :

    Электролиттер және бейэлектролиттер-қазақ тілі

    электролиты и неэлектролиты- орыс тілі

    electrolytes and nonelectrolytes-ағылшын тілі

    электролиттік диссоциациялану-қазақ тілі

    Электролитическая диссоциация-орыс тілі

    electrolytic dissociation-ағылшын тілі


    Құндылықтарға баулу

    "Мәңгілік елдің" 7 механизміне негізделген.


    Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Ақпараттық сауаттылық, құнды әрі маңызды ақпаратты таба білу , азаматтық жауапкершілік

    Пәнаралық байланыс

    Оқу мақсаттарына қарап физика, жаратылыстану пәндерімен байланыстырады.

    Физика, жаратылыстану пәні

    Алдыңғы білім

    Брунердің спиральді оқыту бағдарламасына сәйкес алдыңғы білімді қайталап, жаңа біліммен ұштастырылады.


    8 сынып химия.

    Химиялық байланыс.

    Ковалентті байланыс.

    Иондық байланыс.

    Ерітінділер және ерігіштік.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Жаңа тақырыпты жариялау.

    5 минут











    Алдыңғы біліммен байланыстыру арқылы болжау, ой қозғау


    1.Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу

    2. Сынып оқушыларын топқа бөлу үшін «Адасқан формулалар» әдісі қолданылады. Оқушылар қима қағаздағы тұздар, органикалық заттар, қышқылдар формулаларын табу арқылы үш топқа бөлінді.

    1-топ."Электролит"

    2-топ."Бейэлектролит"

    3-топ."Иондар"

    Алдыңғы біліммен байланыстыру арқылы болжау, ой қозғау


    Бағалау критерийі : Электролит және бейэлектролит заттарды жіктейді


    №1-тапсырма

    Әңгіме әдісі пайдаланғандағы мақсатым, қарым-қатынас дағдылары мен тілдік мақсаттарды қалыптастыру және өз ойын еркін жеткізуге баулу.

    Жаңа тақырыпқа байланысты мәлімет көрсетілім сұрақ-жауап арқылы ой салу.

    Бүкіл сыныппен жұмыс істеу

    Жаңа тақырыпқа байланысты мәлімет көрсетілім сұрақ-жауап арқылы ой салу.


    Оқушыларға күнделікті тұрмыста пайдаланатын бірнеше затты көрсету: Ас тұзы, ас содасы, дистилденген су, спирт, қант. және с ол заттарды суда ерітеміз.

    Көрсетілім барысында оқушыларға бірнеше сұрақ қойылады, диалог жүргізіледі:

    Мұғалім: Көрсетілген заттар электр тоғын өткізеді ме?

    Мұғалім: Электр тоғын өткізетін және өткізбейтін заттарды тұрмыста не деп атайсындар?

    Мұғалім: Ерітінді мен балқыма дегеніміз не

    Оқушы өзінің ойын еркін жеткізеді.

    Кері байланыс:

    Мұғалім оқушылардың тапсырманы орындауы, оның әрекетін бақылау нәтижесінде ауызша түсініктеме береді.Бұл жерде толық кері байланыс пайдалынады, ашық, толық түсініктеме беріледі.

    Қ.Б:«Басбармақ» әдісі бойынша мұғалім оқушылардың жауаптарын бағалайды:

    Толық жауапқа

    Толық емес жауапқа

    Рисунок 1

    Жауап бермеген жағдайда

    Рисунок 2

    Жаңа тақырыпты түсіндіруге көшеді.

    Мұғалім:Олай болса бүгінгі сабағымызда ерітінділер мен балқымалардың электр тоғын өткізу қабілетін қарастырамыз.





    Химиялық формула жазылған қима қағаздары

















    Химиялық стақан, су, тұз, қант, спирт, дистилденген су, ас содасы,шыны таяқша,т.б.

    Сабақтың ортасы

    30 минут



    Жаңа тақырыппен танысу

    Бүкіл сыныппен жұмыс істеу

    Белсенді әдіс: Көрсетілім №1. Электрөткізгіштік.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері:білу, түсіну

    Мұғалім көрсетілім барысында жаңа тақырыпқа түсіндірме жүргізеді.


    Көрсетілім №1. Электрөткізгіштік.

    Химиялық стақанға ас тұзының ерітіндісін құйып, ішіне эбониттен жасалған тақташаларға бекітілген екі электродты батырады. Электродтарды өткізгіш сымға клеммамен бекітіп, біреуін электр шамымен жалғастырады. Сымдардың ұшын ток көзіне қосады. Электр шамы жанады, себебі стақандағы ерітінді электр тоғын өткізеді.

    Егер электродтарды құрғақ ас тұзына батырса, электр шамы жанбайды.Дистилденген суға батырса да жанбайды. Натрий гидроксидін табақшаға салып балқытып электродтарды батырса шам жанады.


    Суда ерігенде немесе балқығанда элекктр тоғын өткізетін заттарды электролиттер деп атайды.

    Ал органикалық заттардың ерітіндісіне салса шам жанбайды, өйткені электр тоғын өткізбейді. Қант, спирт,т.б.

    Судағы ерітінділері немесе балқымалары электр тоғын өткізбейтін заттар бейэлектролиттер деп аталады.






    Бағалау критерийі : Электролит және бейэлектролит заттарды ажыратады;

    Электролит және бейэлектролит заттардағы химиялық байланыс түрін анықтайды



    №2-тапсырма.

    Жаңа білімді қолдану.

    ТЖ

    Өзіндік жұмыс әдісі.Мақсатым: Кітаппен жұмыс, жаттығулар орындау, оқушылардың осы әдістерді меңгеруі олардың оқу дағдыларын дамытуға, білім деңгейін арттыруға, сыныптан тыс оқуға қызығушылыққа баулуға мүмкіндік береді.


    Ойлау дағдыларының деңгейлері:қолдану

    Әр топқа үлестірме қағаздарға жазылған жеке тапсырма беру. Тапсырма бойынша саралау жүргізіледі.

    NaCl  C12H22O11 H2O  S CO2

    Na2SO4  СаSO4  СаCl2  (NH4)2SO4 C2H5OH


    1-топтың тапсырмасы: формулаға қарап заттарды бағанға жіктеңдер.


    Электролит

    Бейэлектролит



    Дескриптор:

    -Электролит және бейэлектролит заттарды ажырата алады.

    2-топ. Берілген заттарды байланыс түріне қарай жіктеу

    NaCl  K2HPO4 C12H22O11 H2O  CO2 H2

    Na2SO4  СаSO4  СаCl2  (NH4)2SO4 C2H5OH


    Иондық

    Ковалентті полюсті

    Ковалентті полюссіз









    Дескриптор:

    -Электролит және бейэлектролит заттардағы химиялық байланыс түрін анықтай алады



    3-топтың тапсырмасы: Оқулықтың 7 бетіндегі 6 тапсырманы орындайдыЗаттар мен олардың электрөткізгіштігі арасындағы сәйкестікті анықтайды.Оқулықпен жұмыс




    ЗАТТАР

    ЗАТТАР

    сахароза

    А)Электролит

    Тұз қышқылы

    Ә) Бейэлектролит

    спирт


    Натрий гидроксидінің балқымасы


    Дистилденген су


    глюкоза


    Мыс ІІ сульфаты ерітіндісі


    Құрғақ калий хлориді


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 9 сынып
    16.10.2020
    2747
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Арихова Акнар Бакытхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации