Материалдар / Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан тұз ерітінділерінің химиялық қасиеттері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан тұз ерітінділерінің химиялық қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге тәжірибе алмасу мақсатында қажет деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
426
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді сабақ жоспары .

Химия 9 сынып


Мерзімі 11.10.2013ж

Сабақтың тақырыбы: Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан тұз ерітінділерінің химиялық қасиеттері


Сабақтың мақсаты: Оқушыларға электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан тұз ерітінділерінің химиялық қасиеттері жайлы мағлұмат беру.


Күтілетін нәтижелер: Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан тұз ерітінділерінің химиялық қасиеттерін біледі.


Дерек көздер: АКТ, постер,маркер, түлі түсті фишкалар, таблица


Сабақта қолданылатын тәсілдер: Ой қозғау , сұрақ-жауап, топтастыру, проблемалық сұрақтар , диалогтық оқыту, Венн диаграммасы, семантикалық карта




Сабақ кезеңдері уақыт

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Дереккөздер

Кіріспе

10 мин



Білу 1.Ұйымдастыру. Ынтымақтастық атмосфера орнату

Сергіту сәті .”Гүл сыйлау”





Оқушыларды гүл атауларына байланысты 4 топқа бөлемін түсті фишкалармен



Оқушылар өзін-өздерін реттейді.


Оқушылар шаттық шеңберін құрады. Әр оқушы сол жақтағы оқушыға бір жақсы тілек айтады


Оқушылар фишкаларды таңдап 4 топқа бөлінеді. Райхан, раушан,жауқазын,бәйшешек топтарына










Түсті фишкалар










Үй тапсырмасы.

Оқушылар үй тапсырмасы бойынша бір біріне сұрақтар қояды.

Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан сілті ерітінділерінің химиялық қасиеттері бойынша.



Оқушылар ойланады ,еске түсіреді сұрақтарға ауызша жауап береді,тақтаға химиялық қасиетін сипаттайтын реакция теңдеулерін жазады. Оқушылар реакция теңдеулерін тексереді,қате жері болса дұрыстайды.


Жауап берген оқушыларды әр топтан бір оқушы өз тобындағы оқушыны бағалайды.















таблица


Жаңа сабақ 15мин

Түсіну Жаңа сабақ тақырыбымен таныстырамын. Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан тұз ерітінділерінің химиялық қасиеттері (слайдта)

Ой қозғау сұрақтары

Сұрақтар беремін

  1. Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан тұздар дегеніміз не?

  2. Ерімтал тұздар қандай иондарға ыдырайды?

Тұздар

РDrawObject1 еакция теңдеулері

Қышқылдармен әрекеттесуі

BDrawObject3 DrawObject2 a(NO3)2+H2SO4 BaSO4 +2HNO3

Сілтілермен әрекеттесуі

FDrawObject5 DrawObject4 eSO4+2NaOH Na2SO4+Fe(OH)2

Басқа тұздармен әрекеттесуі

ADrawObject6 gNO3+KCL AgCL +KNO3

Оқушыларға электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан тұздардың химиялық қасиеті бойынша қысқаша мәлімет беремін. Таблицаны пайдаланып(слайдта )









Оқушыларға жаңа тақырыпқа сәйкес тапсырма беремін.

Жаңа сабаққа байланысты әртоп таблицаны пайдаланып тұздардың қасиетіне мысал келтіріп молекулалық, толық иондық, қысқартылған иондық теңдеулерін жазуға тапсырма беремін

.


Оқушылар дәптерлеріне жазады.







Оқушылар ауызша жауап береді





Оқушылар электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан тұздардың химиялық қасиетімен танысады.





Оқушылар жұппен, топпен талқылап жұмыс жасайды ,постер құрады,тақтада спикер қорғайды. Оқушылар реакция теңдеулерін тексереді .Жауап берген оқушыларды әр топтан бір оқушы өз тобындағы оқушыны бағалайды


Химия 9-сынып


АКТ













АКТ










АКТ постер ,маркер

Жаңа материалды қолдану

15 мин


Қолдану

Оқушыларға жаңа сабаққа байланысты есептер мен жаттығулар жинағынан тапсырма беремін.

1-34 Төменде келтірілген заттардың арасында жүретін теңдеулерді молекулалық жіне иондық түрде жазыңдар.

а) мыс сульфаты (II) мен натрий гидроксиді

б) калий сульфиді мен темір(II) хлориді

Жауабын салыстырады тақтамен



1-35

БDrawObject7 ерілген қысқартылған иондық теңдеулерге сәйкес келетін реакцияларға мысал келтіріп ,молекулалық теңдеулерін жазыңдар

аDrawObject8 DrawObject9 ) Ag+ +CL- AgCL

бDrawObject10 )Ba 2+ + SO4 2- BaSO4















Оқушы жеке орындайды.Жұпта бір бірінің жұмысын тексереді



Топтағы бір оқушы бағалайды











АКТ







Талдау

Катиондарды анықтау Таблицада берілген катиондарды анықтау арқылы құпия сөзді табады. (слайдта ) Әр топқа таблица беремін.




SO42-

NH4+

Zn2+

Cu2+

CL-

Fe2+

AL3+

Fe3+

OH-

А

О

Л

Ь

Р

Р

А

М

Ag+

А

Д

Э

Г

Ф

Н

С

Ф

Ba2+

В

Ц

Я

Ы

М

О

Б

Ш





Оқушылар топпен ізденеді.Катиондарды тапқан оқушыларды бағалайды.Құпия сөзді табады









Қорытынды

5-мин

Жинақтау Венн диаграммасы .Негіздер мен тұздардың химиялық қасиеттерін салыстыру.

Оқушыларжұппен, топпен бірлесе отырып негіздер мен тұздардың химиялық қасиеті бойынша ұқсастығы мен айырмашылығын тауып постер құрады.Белсендіоқушыларды бағалайды

Плакат ,маркер



Бағалау. Формативті бағалау. Жиынтық бағалау. Сабақ соңында оқушыларды бағалау критерийіне сүиеніп бағалаймын.

.



Бағалау парағы


Үйге тапсырма беремін. Тапсырма:26-28 бет оқу 9,10,11 жаттығу

Оқушылар күнделіктеріне жазады











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!