Сабақтың
басы
4 мин
5
мин
|
Ұйымдастыру: Сәлемдесу,
түгендеу
Сынып атмосферасын орнату:
оқушылар бойындағы жағымсыз қасиеттерді қағазға жазып умаждап қоқыс
шелегіне салады.
Топқа біріктіру: «Смайликтер»
әдісі. Оқушылар екі түрлі көңілді смайликтер арқылы топтарға
бірігеді
I-топ: Баған
ІІ-топ:Жол
Өткен сабақты
пысықтау:
Сaбақты пысықтау мақсатында
«Көңiлдi қaлпaқ» əдiсiн қoлдaну. (тoппeн
жұмыс)
Музыкa oйнaтылып, қaлпaқ әр
oқушығa кигiзiлeдi, музыкa тoқтaғaндa қaлпaқ кiмнiң бaсындa бoлсa
сoл сұрaққa жaуaп бeрeдi.
-
Кесте неден тұрады? (Жолдардан, бағандардан,
ұяшықтардан тұрады)
-
Кесте құру бұйрығы қайда орналасқан? (Жолақтың кірістіру бөлімінде)
-
Экспрес–кесте бұйрығының қызметі қандай?( кестелердің дайын шаблондарын қосады)
-
Кестенің ұяшықтары бойынша қалай жылжуға болады?( меңзерді басқару пернелерімен)
-
Кестенің соңына жаңа жол қосу үшін қандай пернені басу керек? (Таb)
-
Кестеге бағандар мен жолдарды қандай тәсілдермен қосуға болады?
-
Кестедегі бағандар мен жолдарды қандай тәсілдермен жоюға болады?
-
Кесте құрғаннан кейін мәтіндік процессор жолаққа кестелермен жұмыс істейтін қандай бөлімдерді қосады? (Конструктор және
Макет)
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады.
Топқа
бөлінеді.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
|
Оқушылардың жауаптарын
фигуралар арқылы бағалау
|
А4
парағы
Смайликтер
Музыка
|
Сабақтың
ортасы
5 мин
5 мин
4
мин
5
мин
5
мин
|
Жаңа тақырып
түсіндіру. Миға
шабуыл:
Электронды кестеге қандай
мәліметтер енгізуге болады?
Мәліметтер дұрыс енгізілмесе
не істеуге болады?
Пішімдеу деген
не?
Тапсырма1. Жеке
жұмыс
Тапсырма 2. Жеке
жұмыс.
Ұяшықтарға қарапайым
формулалар жаза отырып, калькулятор ретінде пайдалануды
үйренеміз.
-
Excel терезесіндегі 2-парақты
белсенді етеміз (3.10-сурет).
-
2-беттің А1 ұяшығына 150, В1
ұяшығына 250, ал С1 ұяшығына 5 санын жазамыз.
(150+250)*5=2000 өрнегінің мәнін,
программа көмегімен есептейміз.
-
А2 ұяшығына «=» белгісін
қойып, (А1+В1)*С1 өрнегін теру немесе тінтуірдің көмегімен белгілей
отырып, формула құрап жазамыз
(3.11-сурет).
3.10-сурет
3.11-сурет
Тапсырма 3. Топтық
жұмыс.
Мереке күндері. Қазақстандағы
мерекелер жылдың қай мезгілінде көбірек болатынын
анықтаңдар
|
Оқушылар жаңа тақырыпты
түсініп,сұрақтарға жауап береді.
Дескрипторлар:
Дескрипторлар:
Дескрипторлар:
|
Фигуралар арқылы
бағалау
«Бағдаршам» әдісі арқылы
бағалау.
«Бес
бармақ» әдісі арқылы
бағалау
|
оқулық
А4 парағы,
компьютер
Оқулық
51-бет
А4
парағы
|
Сабақтың
соңы 4 мин
«Синквейн»
әдісі.
3мин
|
Сaбaқты
қoрыту.Кeрi
бaйлaныс:
“Синквeйн” әдiсi, oқушының
бүгiнгi өткeн тaқырыпқa қaтысты iс – әрeкeтiн aнықтaуғa, бұрынғы
бiлiм мeн жaңaны түсiнудiң aрaқaтынaсын жaлғaстыруғa мүмкiндiк
бeрeдi.
Бүгiн
мeн............... бiлдiм. .............. қызықты бoлды.
................ қиын бoлды. ............. тaпсырмaны мeн
oрындaдым. ............. eкeнiн
түсiндiм.Мeн......................... бiлiм aлдым.
Мeн......................................... үйрeндiм.
................................. мeнiң қoлымнaн кeлдi.
Мeн...................................... жaсaй
aлдым. Мeнiң............. жaсaғымкeлдi
|
Оқушылар берілген таратпа
қағаздарды толтырады.
|
|
таратпа
қағаздар
|