Материалдар / Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу .

Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу .

Материал туралы қысқаша түсінік
Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу . 7.2.2.2-Электронды кесте элементтерін пішімдеу. Барлық оқушы: Электронды кесте элементтерін және ұяшық адресін меңгеру. Көпшілік оқушылар: Ұяшықтарды пішімдеу тәсілдерін қолдану. Кейбір оқушылар: Кестеде формулаларды қолданып есептей білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2021
500
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:


Бөлім:

Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу.

Педагогтің аты-жөні

Абдиева Асель

Күні:

23.10.2021

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу .

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.2.2-Электронды кесте элементтерін пішімдеу.


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Электронды кесте элементтерін және ұяшық адресін меңгеру.

Көпшілік оқушылар: Ұяшықтарды пішімдеу тәсілдерін қолдану.

Кейбір оқушылар: Кестеде формулаларды қолданып есептей білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

4 мин


















5 мин



Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Сынып атмосферасын орнату: оқушылар бойындағы жағымсыз қасиеттерді қағазға жазып умаждап қоқыс шелегіне салады.


Топқа біріктіру: «Смайликтер» әдісі. Оқушылар екі түрлі көңілді смайликтер арқылы топтарға бірігеді

I-топ: Баған

ІІ-топ:Жол

Өткен сабақты пысықтау:

Сaбақты пысықтау мақсатында «Көңiлдi қaлпaқ» əдiсiн қoлдaну. (тoппeн жұмыс)

Музыкa oйнaтылып, қaлпaқ әр oқушығa кигiзiлeдi, музыкa тoқтaғaндa қaлпaқ кiмнiң бaсындa бoлсa сoл сұрaққa жaуaп бeрeдi.

  1. Кесте неден тұрады? (Жолдардан, бағандардан, ұяшықтардан тұрады)

  2. Кесте құру бұйрығы қайда орналасқан? (Жолақтың кірістіру бөлімінде)

  3. Экспрес–кесте бұйрығының қызметі қандай?( кестелердің дайын шаблондарын қосады)

  4. Кестенің ұяшықтары бойынша қалай жылжуға болады?( меңзерді басқару пернелерімен)

  5. Кестенің соңына жаңа жол қосу үшін қандай пернені басу керек? (Таb)

  6. Кестеге бағандар мен жолдарды қандай тәсілдермен қосуға болады?

  7. Кестедегі бағандар мен жолдарды қандай тәсілдермен жоюға болады?

  8. Кесте құрғаннан кейін мәтіндік процессор жолаққа кестелермен жұмыс істейтін қандай бөлімдерді қосады? (Конструктор және Макет)


Оқушылар мұғаліммен амандасады.





Топқа бөлінеді.



















Оқушылар сұрақтарға жауап береді


























Оқушылардың жауаптарын фигуралар арқылы бағалау

А4 парағы






Смайликтер








Музыка





Shape3 Shape1 Shape2

Сабақтың ортасы

5 мин


5 мин



4 мин
























5 мин

























5 мин

Жаңа тақырып түсіндіру. Миға шабуыл:

Электронды кестеге қандай мәліметтер енгізуге болады?

Мәліметтер дұрыс енгізілмесе не істеуге болады?

Пішімдеу деген не?

Тапсырма1. Жеке жұмыс

Тапсырма 2. Жеке жұмыс.

Ұяшықтарға қарапайым формулалар жаза отырып, калькулятор ретінде пайдалануды үйренеміз.

  1. Excel терезесіндегі 2-парақты белсенді етеміз (3.10-сурет).

  2. 2-беттің А1 ұяшығына 150, В1 ұяшығына 250, ал С1 ұяшығына 5 санын жазамыз. (150+250)*5=2000 өрнегінің мәнін, программа көмегімен есептейміз.

  3. А2 ұяшығына «=» белгісін қойып, (А1+В1)*С1 өрнегін теру немесе тінтуірдің көмегімен белгілей отырып, формула құрап жазамыз (3.11-сурет).

Shape4 3.10-сурет

3.11-сурет

Тапсырма 3. Топтық жұмыс.

Мереке күндері. Қазақстандағы мерекелер жылдың қай мезгілінде көбірек болатынын анықтаңдар


Оқушылар жаңа тақырыпты түсініп,сұрақтарға жауап береді.


Дескрипторлар:

  • Электронды кесте элементтерін және ұяшық адрестерін біледі.

  • Электронды кесте элементтерін пішімдей алады.










Дескрипторлар:

  • Берілген тапсырма бойынша ұяшықтарға қарапайым формулалар жазады.

  • калькулятор ретінде пайдалана алады.














Дескрипторлар:

  • Кестеде мәліметтерді дұрыс енгізеді.

  • Формуланы қолданып есептей алады







Фигуралар арқылы бағалау

















«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.






















«Бес бармақ» әдісі арқылы бағалау

оқулық



А4 парағы, компьютер

Оқулық 51-бет

Shape7 Shape6 Shape5








А4 парағы























Сабақтың соңы 4 мин

«Синквейн» әдісі.

3мин



Сaбaқты қoрыту.Кeрi бaйлaныс:

Синквeйн” әдiсi, oқушының бүгiнгi өткeн тaқырыпқa қaтысты iс – әрeкeтiн aнықтaуғa, бұрынғы бiлiм мeн жaңaны түсiнудiң aрaқaтынaсын жaлғaстыруғa мүмкiндiк бeрeдi.

Бүгiн мeн............... бiлдiм. .............. қызықты бoлды. ................ қиын бoлды. ............. тaпсырмaны мeн oрындaдым. ............. eкeнiн түсiндiм.Мeн......................... бiлiм aлдым. Мeн......................................... үйрeндiм.
................................. мeнiң қoлымнaн кeлдi. Мeн...................................... жaсaй aлдым.
Мeнiң............. жaсaғымкeлдi

Оқушылар берілген таратпа қағаздарды толтырады.


таратпа қағаздар

     




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ