Тексерілді:
|
Бөлім: |
Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу. |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Абдиева Асель |
|
|
Күні: |
23.10.2021 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу . |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.2.2-Электронды кесте элементтерін пішімдеу. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Электронды кесте элементтерін және ұяшық адресін меңгеру. Көпшілік оқушылар: Ұяшықтарды пішімдеу тәсілдерін қолдану. Кейбір оқушылар: Кестеде формулаларды қолданып есептей білу. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 4 мин 5 мин |
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу Сынып атмосферасын орнату: оқушылар бойындағы жағымсыз қасиеттерді қағазға жазып умаждап қоқыс шелегіне салады. Топқа біріктіру: «Смайликтер» әдісі. Оқушылар екі түрлі көңілді смайликтер арқылы топтарға бірігеді
I-топ: Баған ІІ-топ:Жол Өткен сабақты пысықтау: Сaбақты пысықтау мақсатында «Көңiлдi қaлпaқ» əдiсiн қoлдaну. (тoппeн жұмыс) Музыкa oйнaтылып, қaлпaқ әр oқушығa кигiзiлeдi, музыкa тoқтaғaндa қaлпaқ кiмнiң бaсындa бoлсa сoл сұрaққa жaуaп бeрeдi.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Топқа бөлінеді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді |
Оқушылардың жауаптарын фигуралар арқылы бағалау |
А4 парағы Смайликтер Музыка
|
|
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин 4 мин 5 мин 5 мин |
Жаңа тақырып түсіндіру. Миға шабуыл: Электронды кестеге қандай мәліметтер енгізуге болады? Мәліметтер дұрыс енгізілмесе не істеуге болады? Пішімдеу деген не? Тапсырма1. Жеке жұмыс Тапсырма 2. Жеке жұмыс. Ұяшықтарға қарапайым формулалар жаза отырып, калькулятор ретінде пайдалануды үйренеміз.
3.11-сурет Тапсырма 3. Топтық жұмыс. Мереке күндері. Қазақстандағы мерекелер жылдың қай мезгілінде көбірек болатынын анықтаңдар
|
Оқушылар жаңа тақырыпты түсініп,сұрақтарға жауап береді. Дескрипторлар:
Дескрипторлар:
Дескрипторлар:
|
Фигуралар арқылы бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. «Бес бармақ» әдісі арқылы бағалау |
оқулық А4 парағы, компьютер Оқулық 51-бет
А4 парағы
|
|
Сабақтың соңы 4 мин «Синквейн» әдісі. 3мин |
Сaбaқты қoрыту.Кeрi бaйлaныс: “Синквeйн” әдiсi, oқушының бүгiнгi өткeн тaқырыпқa қaтысты iс – әрeкeтiн aнықтaуғa, бұрынғы бiлiм мeн жaңaны түсiнудiң aрaқaтынaсын жaлғaстыруғa мүмкiндiк бeрeдi. Бүгiн
мeн............... бiлдiм. .............. қызықты бoлды.
................ қиын бoлды. ............. тaпсырмaны мeн
oрындaдым. ............. eкeнiн
түсiндiм.Мeн......................... бiлiм aлдым.
Мeн......................................... үйрeндiм. |
Оқушылар берілген таратпа қағаздарды толтырады. |
|
таратпа қағаздар |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу .
Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу .
Тексерілді:
|
Бөлім: |
Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу. |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Абдиева Асель |
|
|
Күні: |
23.10.2021 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу . |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.2.2-Электронды кесте элементтерін пішімдеу. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Электронды кесте элементтерін және ұяшық адресін меңгеру. Көпшілік оқушылар: Ұяшықтарды пішімдеу тәсілдерін қолдану. Кейбір оқушылар: Кестеде формулаларды қолданып есептей білу. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 4 мин 5 мин |
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу Сынып атмосферасын орнату: оқушылар бойындағы жағымсыз қасиеттерді қағазға жазып умаждап қоқыс шелегіне салады. Топқа біріктіру: «Смайликтер» әдісі. Оқушылар екі түрлі көңілді смайликтер арқылы топтарға бірігеді
I-топ: Баған ІІ-топ:Жол Өткен сабақты пысықтау: Сaбақты пысықтау мақсатында «Көңiлдi қaлпaқ» əдiсiн қoлдaну. (тoппeн жұмыс) Музыкa oйнaтылып, қaлпaқ әр oқушығa кигiзiлeдi, музыкa тoқтaғaндa қaлпaқ кiмнiң бaсындa бoлсa сoл сұрaққa жaуaп бeрeдi.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Топқа бөлінеді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді |
Оқушылардың жауаптарын фигуралар арқылы бағалау |
А4 парағы Смайликтер Музыка
|
|
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин 4 мин 5 мин 5 мин |
Жаңа тақырып түсіндіру. Миға шабуыл: Электронды кестеге қандай мәліметтер енгізуге болады? Мәліметтер дұрыс енгізілмесе не істеуге болады? Пішімдеу деген не? Тапсырма1. Жеке жұмыс Тапсырма 2. Жеке жұмыс. Ұяшықтарға қарапайым формулалар жаза отырып, калькулятор ретінде пайдалануды үйренеміз.
3.11-сурет Тапсырма 3. Топтық жұмыс. Мереке күндері. Қазақстандағы мерекелер жылдың қай мезгілінде көбірек болатынын анықтаңдар
|
Оқушылар жаңа тақырыпты түсініп,сұрақтарға жауап береді. Дескрипторлар:
Дескрипторлар:
Дескрипторлар:
|
Фигуралар арқылы бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. «Бес бармақ» әдісі арқылы бағалау |
оқулық А4 парағы, компьютер Оқулық 51-бет
А4 парағы
|
|
Сабақтың соңы 4 мин «Синквейн» әдісі. 3мин |
Сaбaқты қoрыту.Кeрi бaйлaныс: “Синквeйн” әдiсi, oқушының бүгiнгi өткeн тaқырыпқa қaтысты iс – әрeкeтiн aнықтaуғa, бұрынғы бiлiм мeн жaңaны түсiнудiң aрaқaтынaсын жaлғaстыруғa мүмкiндiк бeрeдi. Бүгiн
мeн............... бiлдiм. .............. қызықты бoлды.
................ қиын бoлды. ............. тaпсырмaны мeн
oрындaдым. ............. eкeнiн
түсiндiм.Мeн......................... бiлiм aлдым.
Мeн......................................... үйрeндiм. |
Оқушылар берілген таратпа қағаздарды толтырады. |
|
таратпа қағаздар |
шағым қалдыра аласыз
















