Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Электронды поштамен файлдарды қабылдау және жіберу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: (ортақ тақырып: «Ғарышқа саяхат») |
Мектеп: Шоғы Мұңалұлы атындағы №5 жалпы білім беру орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||
Күні: 05.03.2021ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Жаңғақбаева Ұ.О. |
||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 4 «Ә» |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Электронды поштамен файлдарды қабылдау және жіберу |
||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.3.2.2 файлдары қоса жіберілген хабарламаларды электрондық почта арқылы қабылдау және жіберу; |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Интернеттің, оның ішінде электрондық поштаның қыр-сырын үйрете отырып, оқушыларды тиянақтылыққа, ұқыптылыққа, жинақылыққа және де өз достарының пікірін тыңдай білуге баулу. |
||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Орыс тілі, ағылшын тілі |
||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Презентациядағы видео |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспар бойынша орындалатын іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Топқа біріктіру
|
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, сабаққа қатыс тексеру. Психологиялық ахуал қалыптастыру «Маңғыстау жаңбыры» әдісі Маңғыстауда жел тұрды. (Алақанмызды үйкейміз). Жаңбыр тамшылап бастады. (Саусақпен шерту). Жаңбыр күшейуде. (Кеудемізді алақанымызбен кезектесе соғамыз). Жаңбыр құйып кетті. (Аяғымызды алақанымызбен кезектесе соғамыз). Енді дауыл көтерілді, бұршаққа айналды. (Аяғымызбен жер тепкілейміз). Мынау не? Дауыл басылуда. (Аяғымызды алақаныызбен кезектесе соғамыз). Жаңбыр басылуда. (Кеудемізді алақанымызбен кезектесе соғамыз) Жаңбыр сиреді. (Саусақпен шерту). Желдің жәй сыбысы. (Алақанмызды үйкейміз). Күн жарқырады. (Қолдарымызды жоғары көтереміз). Оқушылар мұғалім таратқан қағаз қиындылары арқылы 3 топқа бөлінеді. 1-топ «Пошта» 2-топ «Дерек» 3-топ «Интернет» |
Компьютер, интерактивті тақта, сабаққа қатысты слайд
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
«Кім білгір?» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында слайдтағы бірнеше сұрақтарға жауап береді. 1. Презентацияға видеоны қалай кірістіреміз? 2. Видео пішімі батырмасымен қандай әрекеттерді орындауға болады? 3. Не себепті қажетті видео презентациямен бірге бір бумада сақталуы керек? 4. Өңдеу тақтасында Видео монтаж батырмасы не үшін қолданылды? ҚБ Оқушыларды бағалау «Керемет», «Жақсы», «Талпын» смайликтері арқылы жүргізіледі. Оқушылар сұрақтарға дұрыс, әрі нақты жауап беруіне байланысты бағаланады. |
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ «Кинометафора» әдісі Сабақ тақырыбы мен мақсатын таныстыру, оқушылар ютуб желісі арқылы бейнеролик тамашалайды.
|
https://www.youtube.com/watch?v=KMPNnrIqbI8 |
|||||||||||||||||||||||||
|
1-тапсырма (Т) Венн диаграммасы Оқушылар Венн диаграмасы арқылы тақтаға электронды поштаның әдеттегі поштадан айырмашылығы мен ұқсастығын жазып шығады
Дискриптор:
- ұқсастығын табады. ҚБ Оқушылар бір-бірін бағалайды. Бір топ алдын ала жазып алынған жауаптарын оқыған кезде, қалған топтар бір-бірін алақан соғу арқылы бағалайды. Мұндағы 3рет соғу «Өте жақсы», 2 рет соғу «Жақсы», 1рет соғу «Қанағаттанарлық» СТ Тапсырманы орындау барысында деректер тәсілі қолданылды. Оқушылар тақырыпқа қатысты жаңа материалдарды бір-біріне түсіндіру арқылы жаңа деректер алады. 2-тапсырма (Т) «Бірлік» әдісі арқылы оқушылар топ болып сәйкестендіруді ұйымшылдықпен, бірге тиянақты орындайды. Сәйкестендіру кестесі
Дискриптор: Сәйкестендіру арқылы электронды пошта жәшігіндегі хабарламалар және басқа да элементтерді табады. ҚБ Оқушылардың топ болып келісіп сәйкестендіруді сәтті жүргізуіне қарай Бас бармақ арқылы бағаланады. бәрі дұрыс жартылай дұрыс дұрыс емес СТ Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет болады. Мұғалім оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қоюына болады. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру да маңызды рөл атқарады. 3-тапсырма Практикалық жұмыс (Ж). «Кім жылдам» әдісі арқылы оқушылар жеке компьютерге отырып, мәтінді жылдам тереді.
Тоқтар Әубәкіров ғарышта 7 күн 22 сағат 13 минут, Талғат Мусабаев 341 күн 9 сағат 48 минут, ал Айдын Айымбетов 9 күн 20 сағат 13минут 51 секунд болған. Дискриптор:
ҚБ Мұғалім дискрипторға сүйене отырып, әр оқушыны «Қызыл», «Сары», «Көк» медальдар арқылы жеке бағалайды, мұндағы, «Қызыл» - толық орындаған оқушыға «Жасыл» - жартылай орындаған оқушыға «Көк» - мүлдем орындамаған оқушыға СТ Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді.Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі. |
Слайд, стикер, маркер
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |