Материалдар / Электронды поштамен файлдарды қабылдау және жіберу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Электронды поштамен файлдарды қабылдау және жіберу

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

(ортақ тақырып: «Ғарышқа саяхат»)

Мектеп: Шоғы Мұңалұлы атындағы

5 жалпы білім беру орта мектебі

Күні: 05.03.2021ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Жаңғақбаева Ұ.О.

Сынып: 4 «Ә»

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Электронды поштамен файлдарды қабылдау және жіберу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.3.2.2 файлдары қоса жіберілген хабарламаларды электрондық почта арқылы қабылдау және жіберу;

Сабақтың мақсаты

  • электрондық поштамен қарапайым поштаның айырмашылығын түсіндіру

  • электрондық пошта жәшігіндегі бумалармен танысу;

  • интернет желісі арқылы деректерді қабылдау және жіберу;

Бағалау критерийі

  • электрондық поштамен қарапайым поштаның айырмашылығын біледі,

  • электрондық поштада бумалар құрады және жоя алады;

  • интернет желісінде деректерді файлдармен қоса жібереді және қабылдайды.

Тілдік мақсаттар


  • Дерек алмасу – Обмен информацией – Exchanqe of information

  • Поштаны жөнелту – Отправить – Send mail

Құндылықтарға баулу

Интернеттің, оның ішінде электрондық поштаның қыр-сырын үйрете отырып, оқушыларды тиянақтылыққа, ұқыптылыққа, жинақылыққа және де өз достарының пікірін тыңдай білуге баулу.

Пәнаралық байланыс

Орыс тілі, ағылшын тілі

Алдыңғы білім

Презентациядағы видео

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспар бойынша орындалатын іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

















Топқа біріктіру


Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, сабаққа қатыс тексеру. Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Маңғыстау жаңбыры» әдісі

Маңғыстауда жел тұрды. (Алақанмызды үйкейміз).

Жаңбыр тамшылап бастады. (Саусақпен шерту).

Жаңбыр күшейуде. (Кеудемізді алақанымызбен кезектесе соғамыз).

Жаңбыр құйып кетті. (Аяғымызды алақанымызбен кезектесе соғамыз).

Енді дауыл көтерілді, бұршаққа айналды. (Аяғымызбен жер тепкілейміз).

Мынау не? Дауыл басылуда. (Аяғымызды алақаныызбен кезектесе соғамыз).

Жаңбыр басылуда. (Кеудемізді алақанымызбен кезектесе соғамыз)

Жаңбыр сиреді. (Саусақпен шерту).

Желдің жәй сыбысы. (Алақанмызды үйкейміз).

Күн жарқырады. (Қолдарымызды жоғары көтереміз).

Оқушылар мұғалім таратқан қағаз қиындылары арқылы 3 топқа бөлінеді.

1-топ «Пошта»

2-топ «Дерек»

3-топ «Интернет»

Компьютер, интерактивті тақта, сабаққа қатысты слайд









Shape1




Сабақтың ортасы


«Кім білгір?» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында слайдтағы бірнеше сұрақтарға жауап береді.

1. Презентацияға видеоны қалай кірістіреміз?

2. Видео пішімі батырмасымен қандай әрекеттерді орындауға болады?

3. Не себепті қажетті видео презентациямен бірге бір бумада сақталуы керек?

4. Өңдеу тақтасында Видео монтаж батырмасы не үшін қолданылды?

ҚБ Оқушыларды бағалау «Керемет», «Жақсы», «Талпын» смайликтері арқылы жүргізіледі.

Оқушылар сұрақтарға дұрыс, әрі нақты жауап беруіне байланысты бағаланады.










Сабақтың ортасы


Жаңа сабақ «Кинометафора» әдісі

Сабақ тақырыбы мен мақсатын таныстыру, оқушылар ютуб желісі арқылы бейнеролик тамашалайды.

  • Бейнероликтен не көрдік?

  • Бүгінгі сабақта қандай тақырып қарастырамыз? Мұғалім оқушыларды не түсінгендігін тыңдап, электронды поштамен файлдарды қабылдау және жіберу бойынша түсініктерін толықтырады.

https://www.youtube.com/watch?v=KMPNnrIqbI8

























1-тапсырма (Т)

Венн диаграммасы

Оқушылар Венн диаграмасы арқылы тақтаға электронды поштаның әдеттегі поштадан айырмашылығы мен ұқсастығын жазып шығады

Дискриптор:

  • Венн диаграммасы арқылы оқушылар электронды поштаның әдеттегі поштадан айырмашылығын жазады;

- ұқсастығын табады.

ҚБ Оқушылар бір-бірін бағалайды. Бір топ алдын ала жазып алынған жауаптарын оқыған кезде, қалған топтар бір-бірін алақан соғу арқылы бағалайды. Мұндағы 3рет соғу «Өте жақсы», 2 рет соғу «Жақсы», 1рет соғу «Қанағаттанарлық»

СТ Тапсырманы орындау барысында деректер тәсілі қолданылды. Оқушылар тақырыпқа қатысты жаңа материалдарды бір-біріне түсіндіру арқылы жаңа деректер алады.

2-тапсырма (Т)

«Бірлік» әдісі арқылы оқушылар топ болып сәйкестендіруді ұйымшылдықпен, бірге тиянақты орындайды.

Сәйкестендіру кестесі


Себет


Шығыс хаттар


Жаңа бума құру


Спам


Кіріс хаттар


Электронды мекен-жай


Шимай дәптер

Дискриптор:

Сәйкестендіру арқылы электронды пошта жәшігіндегі хабарламалар және басқа да элементтерді табады.

ҚБ Оқушылардың топ болып келісіп сәйкестендіруді сәтті жүргізуіне қарай Бас бармақ арқылы бағаланады.

бәрі дұрыс

жартылай дұрыс

дұрыс емес

СТ Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет болады. Мұғалім оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қоюына болады. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру да маңызды рөл атқарады.

3-тапсырма

Практикалық жұмыс (Ж).

«Кім жылдам» әдісі арқылы оқушылар жеке компьютерге отырып, мәтінді жылдам тереді.

  1. Қазақтаннан шыққан ғарышкерлер туралы не білесің?

  2. Төмендегі мәтінді копьютерде теріп, жұмыс үстеліндегі бумаға сақта.

  3. Файлды досыңның электронды адресіне жібер.

  4. Ол осы мәтінді толықтырып, саған қайта жолдасын.

Тоқтар Әубәкіров ғарышта 7 күн 22 сағат 13 минут, Талғат Мусабаев 341 күн 9 сағат 48 минут, ал Айдын Айымбетов 9 күн 20 сағат 13минут 51 секунд болған.

Дискриптор:

  • Оқушы электронды поштаны ашып қарайды.

  • Деректерді өз поштасынан жібереді

  • Өзге поштадан дерек қабылдайды.

ҚБ Мұғалім дискрипторға сүйене отырып, әр оқушыны «Қызыл», «Сары», «Көк» медальдар арқылы жеке бағалайды, мұндағы,

«Қызыл» - толық орындаған оқушыға

«Жасыл» - жартылай орындаған оқушыға

«Көк» - мүлдем орындамаған оқушыға

СТ Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді.Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады.

Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі.

Слайд, стикер, маркер








































Материалды жүктеу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!