Сабақтың тақырыбы:Желілік этикет. Ақпаратпен жұмыс істеу саласында Қазақстан Республикасының заңнамасы. Электрондық желілерде тасу барысында ақпаратты сақтау тəсілдері мен қағидалары; | Мұғалімніңаты-жөні: Алибаева А.А
|
| Күні: | "Т.Есімжанов атындағы жалпы білім беретін орта мектеп" КММ |
СЫНЫП: 11 | Қатысқаноқушылар саны: | Қатыспағаноқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: | Ақпаратты іздеу жəне таңдау, іздеу əдісі, таңдау критерийлері бойынша жалпы білім беру. |
Сабақтан күтілетін нәтиже:1-деңгей (білу, түсіну): | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Компьютерлік желілер туралы түсінік бере алады |
2-деңгей(қолдану, талдау): | Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін толықтыруды біледі |
3-деңгей(жинақтау, бағалау): | Оқушылардың кейбіреулерімынаныорындайалады:Оқушыларды компьютер туралы толық ой қалыптастыру, оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыра алады |
Тілдікмақсат: | Сабақта қолданылатын термин сөздер: Компьютерлікжелі, интернет
|
Ресурстар: | компьютерлер, Д.К. Видеопроектор. Тақта. Экран.Үлестірмеліккарточкалар. |
Пәнаралықбайланыс: | Қазақ тілі, ағылшын тілі, математика |
Алдыңғы оқу: | Алмастыру хаттамалары, TCP/IP деректерін жіберу хаттамасы. |
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
Сабақ барысы және жоспарланғануақыт | Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер | Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ3 минут | 1. Кіріспе.2.Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылармен сәлемдесу.Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қызыл өрік» би — жаттығуыТопқа бөлу . «Мозайка». 2 топқа топтастыру |
|
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ5 минут1-деңгей (білу, түсіну): | Үй тапсырмасын пысықтау. «Ортақ тұжырым» тәсілі бойынша үйге берілген тапсырманы топта ауызша талқылауға нұсқау беремін.Топтыбағалауғанұсқау беру. | Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
2-деңгей(қолдану, талдау): | Оқушылар үй жұмысы бойынша берілген тапсырмаларды алдымен жұпта, содан соң топта талқылайды, баяндамашы жауап береді; | Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
3-деңгей (жинақтау, бағалау): | Топтыбағалайдыфигуралар арқылы. | Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
ЖАҢА САБАҚ12 минут
| Презентация арқылы жаңасабақтыңматериалыментаныстырамын.«Топтықзерттеу» әдісінқолданаотырып, оқушылардыңжаңатақырыпқақатыстыкөрсетілгенслайдтантүйгендерінжәнересурстанпайдаланаотырып, сұрақтардыфлипчартқатүсірулеріненұсқауберемін. |
|
САБАҚТЫ БЕКІТУ15 минут1-деңгей (білу, түсіну): | (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)Әр топ тақырыпты талқылап, түйінді идеяларын маркер арқылы флипчартқа түсіреді. | Жұптық жұмыс.Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
2-деңгей (қолдану, талдау): | Оқушылар өздігімен мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, ақпарат жинастырады, оларды талдап, бағалайды. | Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады. |
3-деңгей (жинақтау, бағалау): | ақпараттарды іздеугенұсқау беру. Жекелей тапсырма | Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады. |
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА5 минут1-деңгей (білу, түсіну): | Топтарбір-бірінесұраққояды. | Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады. |
2-деңгей (қолдану, талдау): | Топтыбағалайдыбағдаршам арқылы. | Тапсырманы орындағанға «4» баға қойылады. |
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) | Интернет желісінде іздеу жүйелерін пайдаланып, ақпараттарды іздетудің жолдарын үйренеді | Тапсырманы орындағанға «5» баға қойылады. |
БАҒАЛАУ
| 3-5 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады.6-8 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады.9-12 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады. |
|
КЕРІ БАЙЛАНЫС
| Стикерлер арқылы білім ағашын «бүгінгі сабақта не үйрендік» сұрағына рефлекция жазу. |
|
Рефлексия 11 «ә» |
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
|
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|