Материалдар / Электрондық желілерде тасу барысында ақпаратты сақтау тəсілдері мен қағидалары;

Электрондық желілерде тасу барысында ақпаратты сақтау тəсілдері мен қағидалары;

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәні мұғалімдері мен оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2019
451
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:Желілік этикет. Ақпаратпен жұмыс істеу саласында Қазақстан Республикасының заңнамасы. Электрондық желілерде тасу барысында ақпаратты сақтау тəсілдері мен қағидалары;Мұғалімніңаты-жөні: Алибаева А.А



Күні: "Т.Есімжанов атындағы жалпы білім беретін орта мектеп" КММ
СЫНЫП: 11Қатысқаноқушылар саны:Қатыспағаноқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары:Ақпаратты  іздеу  жəне  таңдау,  іздеу  əдісі,  таңдау  критерийлері бойынша жалпы білім беру.
Сабақтан күтілетін нәтиже:1-деңгей (білу, түсіну):Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Компьютерлік желілер туралы түсінік бере алады
2-деңгей(қолдану, талдау):Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін толықтыруды біледі
3-деңгей(жинақтау, бағалау):Оқушылардың кейбіреулерімынаныорындайалады:Оқушыларды компьютер туралы толық ой қалыптастыру, оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыра алады
Тілдікмақсат:Сабақта қолданылатын термин сөздер: Компьютерлікжелі, интернет

Ресурстар:компьютерлер, Д.К. Видеопроектор. Тақта. Экран.Үлестірмеліккарточкалар. 
Пәнаралықбайланыс:Қазақ тілі, ағылшын тілі, математика
Алдыңғы оқу:Алмастыру хаттамалары, TCP/IP деректерін жіберу хаттамасы.
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Сабақ барысы және жоспарланғануақытБерілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістерБағалау критерийлері және жұмыс түрлері
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ3 минут1.      Кіріспе.2.Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылармен  сәлемдесу.Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қызыл өрік» би — жаттығуыТопқа бөлу . «Мозайка». 2 топқа топтастыру

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ5 минут1-деңгей (білу, түсіну):Үй тапсырмасын  пысықтау. «Ортақ тұжырым» тәсілі бойынша үйге берілген тапсырманы топта ауызша талқылауға нұсқау беремін.Топтыбағалауғанұсқау беру.Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады.
2-деңгей(қолдану, талдау):Оқушылар үй жұмысы бойынша берілген  тапсырмаларды алдымен жұпта, содан соң топта талқылайды, баяндамашы жауап береді;Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады.
3-деңгей (жинақтау, бағалау):Топтыбағалайдыфигуралар   арқылы.Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады.
ЖАҢА САБАҚ12 минут





Презентация арқылы  жаңасабақтыңматериалыментаныстырамын.«Топтықзерттеу» әдісінқолданаотырып, оқушылардыңжаңатақырыпқақатыстыкөрсетілгенслайдтантүйгендерінжәнересурстанпайдаланаотырып, сұрақтардыфлипчартқатүсірулеріненұсқауберемін.

САБАҚТЫ БЕКІТУ15 минут1-деңгей (білу, түсіну):(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)Әр топ тақырыпты талқылап, түйінді идеяларын маркер арқылы флипчартқа түсіреді. Жұптық жұмыс.Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады.
2-деңгей (қолдану, талдау):Оқушылар өздігімен мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, ақпарат жинастырады, оларды талдап, бағалайды.Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады.
3-деңгей (жинақтау, бағалау):ақпараттарды іздеугенұсқау беру. Жекелей тапсырмаДұрыс жауаптарға 2 балл қойылады.
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА5 минут1-деңгей (білу, түсіну):Топтарбір-бірінесұраққояды.Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады.
2-деңгей (қолдану, талдау): Топтыбағалайдыбағдаршам   арқылы.Тапсырманы орындағанға «4» баға қойылады.
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) Интернет желісінде іздеу жүйелерін пайдаланып, ақпараттарды іздетудің жолдарын үйренедіТапсырманы орындағанға «5» баға қойылады.
БАҒАЛАУ

3-5 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады.6-8 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады.9-12 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады.

КЕРІ БАЙЛАНЫС

Стикерлер арқылы білім ағашын «бүгінгі сабақта не үйрендік» сұрағына рефлекция жазу.

Рефлексия 11 «ә»
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?







Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?





Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ