КМҚК «Көлік колледжі» Семей
қ.
(білім беру
ұйымыныңастауы)
Оқу сабағының жоспары
№9
Генераторларды стендте
сынау.
(сабақ
тақырыбы)
Модуль
/пән атауы: «Электроника негізіндегі
автокөлік электржабдығы»
Оқытушы: Далбин Т.С.
1.
Жалпы мәліметтер
Курс,
топ: 3 курс, 33
ТЭМк
Сабақтың
түрі:
З.Ж.
№3
Сабақ
мақсаты:
Білімдік:
теориялық білімді іс жүзінде қорыту.
Дамытушылық: генератор стендте тексеру тәртібін
білу.
Тәрбиелік: техникалық қауіпсіздік ережелерін
орындау.
Пән аралық
байланысы: ЭЛЕКТРОТЕХНИКА
Көрнекілік: генератор, стенд Э
250М
Сабақ
құрылымы
№
|
Сабақтың
құрылысының элементы
|
Уақыт
|
I.
|
Ұйымдастыру
бөлімі
|
5 мин
|
II.
|
Оқушылардың зерханалық жұмысқа
дайындығын тексеру
|
5 мин
|
III.
|
Зертханалық жұмысты
өткізу
|
55 мин
|
IV.
|
Зертханалық
жұмысты қорғау
|
20 мин
|
V.
|
Үйге тапсырма
беру
|
2 мин
|
VI.
|
Сабақтың
қорытындысы
|
3 мин
|
Сабақ
барысы
І. Ұйымдастыру
бөлімі. Сәлемдесу. Дәрісхананың
тазалығына, балалардың киім үлгісіне назар аудару. Оқушыларды
түгелдеу. Журнал толтыру.
II. Оқушылардың зерханалық
жұмысқа дайындығын тексеру.
-
Қоздырғыш
орамы не үшін қажет?
-
Щеткалар
не үшін пайдаланады?
-
Қоздыру
орамына бартын токтың тізбегі?
-
Ауыспалы
магнит өрісі қалай пайда болады?
-
Электомагниттік индукцияның мәні?
-
Үш фазалы
тізбек қай жерге орналасқан?
-
Статор
орамы қандай бөлшекке жалғанады?
-
Диодтар
блогінің атқаратын қызметі қандай?
-
Статордағы орамының үш фазалы қосылысының артықшылығы
неде?
III.
Зертханалық жұмысты өткізу.
Оқушылардың зертханалық жұмыстарды жасауын қадағалау,
оларды бақылау және тексеру.
IV.
Зертханалық жұмысты қорғау.
-
Э 250М стендінің
жұмысы?
-
Генератор қандай
режимдерде тексерілді?
-
Реле-реттегіштер қалай
тексеріледі?
-
Түзеткіш қалай
тексеріледі?
-
Генераторда қандай
ақаулар кездеседі?
-
Автомобильде қандай
генераторлар қолданылады?
-
Генераторды тексерудің
қарапайым приборлары?
V.
Жұмысты безендіру.
Атқарған
жұмысты баяндау.
VI. Сабақтың
қорытындысы.
Сабақта белсенділік көрсеткен
оқушыларды атап өту, баға қою. Қорытындылау.
Оқытушы :
Далбин Т.С.