Материалдар / Электрқыздырғыш құралдар, қыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Электрқыздырғыш құралдар, қыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сыныпта өткен жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жасалған сабақ үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2019
920
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.3 А Тұрақты электр тогы Мектеп: К.Әзірбаев атындағы жалпы орта мектепКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Жузбаев Казбек ОразбековичСынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыЭлектрқыздырғыш құралдар, қыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар
Осы сабақта жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.4.2.17-қысқа тұйықталудың пайда болу себептерін және алдын алу амалдарын түсіндіру
Сабақтың мақсаты
  • Электрқыздырғыш құралдар, қыздыру шамдары, қысқа тұйықталу туралы және балқымалы сақтандырғыштың атқаратын қызметін түсіндіру
  • Қысқа тұйықталудың пайда болу себептері мен оның алдын алу амалдары туралы түсінік беру
  • Бағалау критерийі
  • Оқушылар электрқыздырғыш құралдар, қыздыру шамдары, қысқа тұйықталу туралы және балқымалы сақтандырғыштың атқаратын қызметі туралы түсінеді
  • Қысқа тұйықталудың пайда болу себептерін және оның алдын алу амалдарын түсініп, біледі.
  • Тілдік мақсаттарТілдік лексика және терминология:Электрқыздырғыш құралдар -жарықтандырғыш шамдар, электр плиталары, үтіктер, шәйнектер, қайнатқыш т.б. құралдар. Олардың жұмысы токтың жылулық әсеріне негізделген.қыздыру шамы күнделікті тұрмыстар қолданылатын жарық беру құралықысқа тұйықталу -Тізбектің ұштарының кедергісі тізбек бөлігі кедергісінен аз болатын өткізгіштермен жалғаусақтандырғыш -электр құралдарын қысқа тұйықталу мен артық жүктелуден сақтайтын құрылғы
    Құндылықтарға баулуИндустрияландыру мен иновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылығы аясында электрқыздырғыш құралдары мен балқымалы сақтандырғыштардың заманауи үлгілерін дамытуға баулу
    Пәнаралық байланысЭлектрқыздырғыш құрылғыларының шығу тарихы бойынша тарих пәнімен байланыстырамын
    Алдыңғы білімКүнделікті өмірде қолданылатын түрлі электрқыздырғыш құралдарын біледі
    Сабақ жоспары







    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы(10 минут)
  • оқушыларды түгелдеу
  • «Шаттық шеңбер» әдісі арқылы психологиялық ахуал тудыру
  • топтарға біріктіру, үй тапсырмасын «ыстық орындық» әдісі арқылы сұрау
  • жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру




  • стикерлер
    Сабақтың ортасы(25 минут)

    Білу(3-минут)







    Түсіну(10-минут)





























































































    Қолдану(12-минут)
    «Миға шабуыл» әдісі (Бүкіл топпен жұмыс)
  • электр қыздырғыш құралдары дегенімізді қалай түсінесіңдер?
  • Электрқыздырғыш құралдарының күнделікті тұрмыста қолданылуы туралы ойларың қандай?


  • «Джигсо» әдісі (топтық жұмыс)І-топқа: Электрқыздырғыш құралдарІІ-топқа: Қыздыру шамдарыІІІ-топқа: Қысқа тұйықталуІV-топқа: Балқымалы сақтандырғыш

    Оқушылар постер қорғайды Дескриптор:
  • Электрқыздырғыш құралдарының жұмыс істеу принципін біледі
  • Электрқыздырғыш құралдарының түрлерімен таныса отырып, тұрмыста қолданылу аясын біледі
  • Қыздыру шамдарының түрлерін ажыратады
  • Қыздыру шамдарының құрылысымен таныстырады
  • Қысқа тұйықталудың пайда болу себептерін айта алады
  • Қысқа тұйықталудың алдын алу амалдарын біледі
  • Балқымалы сақтандырғыштың қызметін және қолданылу аясы туралы түсінеді


  • «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі 1-тапсырма: Тізбекке жалғанған электр тұтынушылар санын көбейтсек, сақтандырғыштардың қыл сымы күйіп кетеді. Неге?Жауабы: Тізбектегі ток күші шекті шамадан артып кетеді.2-тапсырма: Неге өндіріс орындарындағы сақтандырғыштар көбінесе кешкі мезгілде күйіп кетеді?Жауабы: Ток тұтынушылар саны көбейеді, осыдан тізбектегі ток күші сақтандырғыштағы шекті мәннен артады да, қыл сым күйіп кетеді. 3-тапсырма: Балқып кеткен қорғасын сымның орнына мыс сым қойсақ, балқығыш өзінің қызметін атқара ала ма? Басқа қорғасын сым қойса ше?Жауабы: Жоқ. Қойылатын қорғасын сымның кедергісі сақтандырғышқа сай болу керек.4-тапсырма: Балқымалы сақтандырғыштың қыл сымын неліктен қорғасыннан жасайды? Цезиден әлде мыстан жасаса не болады? Жауабы: Қорғасынның балқу температурасы жетекші өткізгіштерден біршама төмен. Дескриптор:
  • тізбектегі ток күші сақтандырғыштағы шекті мәннен артса, қыл сым күйіп кететінін түсінеді
  • Қойылатын қорғасын сымның кедергісі сақтандырғышқа сай болу керек екендігін түсінеді
  • Балқымалы сақтандырғышқа қойылатын қорғасынның балқу температурасы жетекші өткізгіштерден біршама төмен болатынын біледі


















  • Оқулық, флипчарт































































































    Көшеров Ә.Ж Физикадан сапалық есептер жинағы











    Сабақтың соңы5-минутБББ кестесі бойынша сабақты қорытындылаймын





    БББ кестесі
    Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Жаңа сабақ бастар алдында «Миға шабуыл» әдісімен оқушыларға сұрақ қою арқылы ой-өрісін дамыта отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашамын «Джигсо» әдісінде берілген тақырыпты топ ішінде дереккөздер арқылы талқылайды, топ мүшелері білгенін жолдастарымен бөліседі, тақырыпты ортаға салып талқылап, түйінді ойды саралайды. Идеялармен бөлісе отырып ынтымақтастық аясы дамиды «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісінде берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы есептерді деңгейлеріне қарай орындайды. Оқушылар жеңілден күрделіге қарай қарқын ала отырып жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, диалог және қолдау көрсету арқылы жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады

    Әрбір тапсырманы орындау барысында оқушыларға ауызша кері байланыс беріліп отырады. Сол арқылы оқушылар уәжделеді, БББ кестесі арқылы оқушылардың алған білімдері ескеріледі.

    Электрқыздырғыш құралдарымен жұмыс істеу барысындағы техника қауіпсіздік ережелері оқушыларға ескертіледі




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!