Материалдар / ELEMENTS: metals and nonmetals
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ELEMENTS: metals and nonmetals

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 8 сыныптарды үштілде оқытып жатқан мұғалімдерге арналады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2019
404
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні :9.02.2019
Date:
Сабақ тақырыбы:
The theme of the
lesson:
Cабақ қа
негізделген оқу
мақсаты
Learning
objectives(s) that
this lesson is
contributing to
Сабақ
мақсаттары
The aim of the
lesson
Бағалау
критерииі
Assessment сriteria

Мұғалімнің аты-жөні: Алмасова Рабия
Teacher's Name:
ELEMENTS: metals and nonmetals

Химиялық элементтердің жіктелуін, металдар мен бейметалдардың физикалық
және химиялық қасиеттері жайлы білімдерін жинақтап қорыту.

-

Периодтық жүйенің құрылысына назар аударады
Металдар мен бейметалдардың физикалық және химиялық қасиеттерін
салыстырып, ажырата алады.

-

Элемент не екенін біледі, оларды атауларымен атай алады
Элементтердің жіктелуін біледі, металдар мен бейметалдардың қасиеттерін
сипаттай алады
Металдар мен бейметалдардың физикалық және химиялық қасиеттерін
біледі, анықтайды, олардың адам өміріндегі маңызын түсінеді

Тілдік мақсаттар:
Language
objectives:

Тәрбиелік
құндылықтар
Уақыт
times
Басы
Beginning
2 минут

5 минут

сынып: 8 «а»

Пәндік лексика и терминология:металдар-мetals, бейметалдар-Nonmetals
Қосылыстар-Compounds, Сутек-Hydrogen, Көміртек-Carbon,Оттек-Oxygen, Күкірт
–Sulfur, Азот-Nitrogen, Фосфор-Phosphorous,Фтор-Fluorine, Хлор –Chlorine, Бром –
Bromine, Йод –Iodine, Литий-Lithium,Натрий-Sodium , Калий-Potassium, МагнийMagnesium, Кальций- Calcium, Барий-Barium, Алюминий-Aluminum, МарганецManganese, Мырыш -Zinc, Темір –Iron, Қорғасын-Lead, Мыс-Copper
«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының «Жалпыға ортақ еңбек қоғамы» құндылығына
негізделіп жасалған.
Сабаққа жоспарланған жаттығулар түрлері:
Ресурстар
Planned activities:
Resourses:
Ұйымдастыру кезеңі.
Organization moment
Сәлемдесу/Greeting
Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Элементтер
Greet the students. "Hello!"/"Good morning!"/"Good afternoon!
таңбасы
Who is on duty today? Who is absent?"
жазылған
Оқушылар 3 топқа бөлінеді (І сілтілік металдар, ІІ сілтілік жер
карточкала
металдар, XVІІ галогендер)
Students are divided into 3 groups (І alkali metals, ІІ alkaline earth р
metals, XVІІ halogen )
Өткен сабаққа шолу/Revision
«Кім жылдам?»
1. Атомдардың белгілі бір түрін не дейміз? (элемент-элемент-element)
2.Атом құрылысын атаңыз? (ядро және электрон, ядро и электрон, nucleus and
electron)
3. Периодтық кестедегі 21 нөмерлі элемент? (скандий-скандий-scandium)
4. Темірдің атомдық массасы? ( 56)
5. Азоттың нейтрон саны? (7)
6. Атомдық массасы 65-ке тең элемент? (мырыш-цинк-zinc)
7. Галоген топ элементтерін ата? (фтор, хлор, бром, иод, астат)

Дескриптор:

Сұрақтарға периодтық кестені негізге ала отырып жауап
береді
- Жауаптарды үш тілде аударып айтады
Топтық жұмыс.
1. Кестені толтырады:
Complete the table:
Э
қаз.
ағылш.
S
Mg
AI
CI
Na
N
O
C
Cu
P
Қазақша және ағылшынша атауларын жаз.
Write the names in Kazakh and in English.
Дескриптор:
-элементтердің атауларын қазақша және ағылшынша қателеспей
тауып жазады;
Видеоролик көрсету
Жаңа сабақ/New theme
-

3 минут

Ортасы
Middle
4 минут

Периодтық
жүйе
periodic
table

Elements can be classified in two groups:
Elements





Metals
Nonmetals
(Na, Mg,Ag т.б.) (S, C, O, H т.б.)
A) Metals: Most of the elements are metals.
Ex: Li, Na, K, Ca, Mg, Ba, Al, Fe, Cu, Zn,
Hg, Ag, Au, Mn …
 They conduct heat and electricity.
 They are all solid at room temperature.
 Metals have shiny colors (lustrous).
 They can be drawn into wires (ductile).
 They can be hammered into sheets (malleable).
B) Nonmetals: There are a few nonmetals. They are H, C, N, P, O, S, F, Cl, Br, I.
 They don’t conduct heat and electricity.
 They can be found in solid, liquid or gas states. (H, N, O, F, Cl are gases,
Br is liquid, S, P, I are solid).
 They are not lustrous.
 They are not ductile.
 They are not malleable.

3минут

Периодтық
жүйе
periodic
table

Work with the picture
Суретпен жұмыс оқушылар суреттерге қарап металдар мен
бейметалдардың қасиетерін анықтайды. ( қатты, газ, жылу кесте
table
өткізгіштігін, электрөткізгіштігін, жылтырын)

Дескриптор:
- Суреттер арқылы металдар мен бейметалдардың физикалық
қасиетін анықтап біледі

Металдар мен бейметалдарға қатысты реакция теңдеулерін
жаза алады
Видеоролик көрсету
(ағылшын тілінде берілген видеороликті тыңдап, мәліметтерді
оқушыларға қазақ және ағылшын тілінде айтқызу)
Оқулықпен жұмыс (оқулықтағы металдар мен бейметалдардың
химиялық қасиетін талқылау)
-

4 минут

4 минут

Дескриптор: оқулықтағы металдар мен бейметалдардың
химиялық қасиеттерін салыстырып, айта алады.
Сыныппен жұмыс.
«Өздік жұмыс» (тапсырманы орындау арқылы, оқушының
периодтық жүйемен жұмыс істеу дағдысы қалыптасады.)
8 минут

Элементтердің периодтық кестесін пайдаланып, келесі сұрақтарға жауап
беріңіз, дәптерге орындаңыз:
а) ең жеңіл элементті
ә) рет нөмірі 12-элементті;
б) 3-периодтағы металдарды;
в) 2- периодтағы бейметалдарды;
г) атомдық массасы 80- ге тең элементті;
ғ) 4-период, 1-топтың қосымша топшасында орналасқан элементті
атаңдар.

оқулық

Дескрипторлар:
-элементтің реттік нөмірін біледі;
-металдарды ажырата алады;
-бейметалдарды ажырата алады;
-периодтық жүйені пайдаланып, элементті анықтай алады.;
Оқушылар оқулықтағы термин сөздермен жұмыс жасайды
Students work with terms

5 минут

Үй тапсырмасы
Home task

«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
Жұптық жұмыс
Дұрыс тұжырымның астын сызыңыз.
А) калий – бұл металл/ бейметалл
Ә) хлор – бұл металл/бейметалл
Б) бром – бұл жасыл газ/ қызыл сұйықтық
В) гелий – бұл инертті газ/ галоген
Дескрипторлар:
- элементтердің металл немесе бейметалл екендігін ажыратып,
агрегаттық күйін анықтай алады
Терминдерді жаттау
Learn by heart terms

Оқулық
дәптер
А4 қағаз

Соңы
End
2 минут

1. Сабақта қандай жаңа нәрселер үйрендің?
What new things have you learnt in class?
1. Не қиын болды? What was hard?
2. Өз тобыңды қалай бағалайсың?
How do you assess your team?
Кері байланыс/Feedback
Смайлдар/Smiles
Бағалау/Assessment
Бірін-бірі бағалау/Peer-assessment

Reflection
Were the lesson objectives/learning
objectives realistic? Did all learners
achieve the LO?
If not, why?
Did my planned differentiation work well?
Did I stick to timings?
What changes did I make from my plan
and why?
Summary evaluation
What two things went really well (consider both teaching and learning)?
1:
2:
What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?
1:
2:
What have I learned from this lesson about the class or achievements/difficulties of individuals that will inform my
next lesson?
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!