Материалдар / Елтану элективті курсы қысқа мерзімді жоспар 11сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Елтану элективті курсы қысқа мерзімді жоспар 11сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Елтану элективті курсы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспарлары.Елтану курсы бойынша барлық сабақ жоспарлары №130 бұйрықпен жазлыған.Сабақ барысында қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қазан 2021
1968
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бекітемін:

Л.Қалабаева

Педагог

тың аты-жөні

Менешова Несібелі

Күні

01.09.2021

Сынып 11

Қатысушылар саны 28

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Азия елдеріне жалпы шолу

Оқу мақсаттары

Азия елдеріне жалпы шолу жасайды

Сабақтың мақсаты

Географиялық орны,халқы,табиғаты,минералды ресурстары жөнінде мәлімет береді.Шектесетін елдерді кескін картаға бейнелей алады.Қазақстанмен байланысына баға береді

Бағалау критерииі

Географиялық-экономикалық жағдайын талдайды, минералды ресурстарын жазады,шектесетін елдерді кескін картаға бейнелейді

Сабақтың кезеңі/ уақ.

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Басы.Қызығушылықты ояту 3мин

1. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен сәлемдесу. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады

Мұғаліммен амандасады, оқу құралдарын алады


Оқулық, жұмыс дәптер

Жаңа сабаққа кіріспе 4мин





Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы,мақсатымен таныстырады

1.Азия елдерін картадан көрестіңіз

2.Қандай Азия елдерін білесіз?


Өзгенің пікірін толықтырады.Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылайды

Белсенді болған оқушыға «Жарайсың»

деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Ашық сұрап-жауап

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу 35мин

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді,мәліметтерді қолдана отырып, тапсырмаларды орындатады

Термин сөздерді жаздырады


Атлас картаны пайдаланып, кескін картаға кескіндеу жолын түсіндіреді

Бахрейн мен Қазақстанның экономикалық байланысын анықтап, диаграммаға түсіртеді

1.Оңтүстік Батыс Азия 9 сағат:

1.Ауғанстан Ислам Республикасы.2. Бахрейн Әмірлігі. 3.Біріккен Араб Әмірлігі. 4.Иран.5.Ислам Республикасы . 7.Ирак. 8.Ливан Республикасы. 9.Сирия Араб Республикасы. 10.Сауд Арабиясы Корольдігі. 11. Сарамандық жұмыс №1

2. Орталық және Оңтүстік Шығыс Азия елдері 7 сағат:

1.Монғолия. 2.Бруней сұлтандығы. 3.Вьетнам. 4. Малайзия. 5. Филиппин. 6.Тайвань. 7.Камбоджа Корольдігі

3. Оңтүстік Азия елдері 4 сағат:

1.Бангладеш. 2 Бутан Корольдігі. 3.Пакистан Ислам Республикасы. 4.Сарамандық жұмыс №2

2.Картамен жұмыс:

Азия елдерін көрсетіңіз

Кескін картаға 1 елді түсіріңіз



Дескриптор:

3балл.

Географиялық-экономикалық жағдайына сипаттама береді



Кескін картаға шектесетін елдерді түсіреді

Екі елдің байланысын анықтап,жа

зады



Сабақтың соңы

Ойтолғаныс

рефлексия

5мин


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,рефлексиясын тыңдайды


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай,өз түсінгенін,пікірін,өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды

«Жапондық» әдіс арқылыбағалау

«Дұрыс», «Келісемін», «Менің сұрағым бар» . 1-10 баллдық жүйе арқылы сабаққа белсенділігі бойынша бағаланады


Бекітемін:

Л.Қалабаева

Педагогтың аты-жөні

Менешова Несібелі

Күні

08.09.2021

Сынып 11

Қатысушылар саны 28

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

АУҒАНСТАН


Оқу мақсаттары

Ауғанстанның географиялық-экономикалық жағдайына сипаттама беру

Сабақтың мақсаты

Географиялық орны,халқы,табиғаты,минералды ресурстары жөнінде мәлімет береді.Шектесетін елдерді кескін картаға бейнелей алады.Қазақстанмен байланысына баға береді

Бағалау критерииі

Географиялық-экономикалық жағдайын талдайды, минералды ресурстарын жазады,шектесетін елдерді кескін картаға бейнелейді

Сабақтың кезеңі/ уақ.

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Басы.Қызығушылықты ояту 3мин

1. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен сәлемдесу. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады

Мұғаліммен амандасады, оқу құралдарын алады


Оқулық, жұмыс дәптер

Жаңа сабаққа кіріспе 4мин





«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.Әр оқушы өз ойымен бөліседі.Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы,мақсатымен таныстырады

Жерінің 3/4 бөлі­гінен астамы таулы. Елдің солт.-шығысынан оңт.-баты­сына қарай өте ірі Гиндукуш тау жоталары созылып жатыр (ең биік жері 6729 м). Оны Ауғанстан­ның солт. мен батысында Па­ропамиз және Сафеднах жоталары алмастырады. Ауғанстанның оңт-де Газни-Кандагар таулы үстірті, ал оңт.-батысында Бактрия, Регистан, Дашти-­Марго шөлдері жатыр. Клима­ты субтропиктік, құрғақ. Шіл­де айының орташа темп-расы 240С-ден 320С-қа, ал қаңтар айының орташа тeмп-pacы 00- тан 80С-қа дейін жетеді. Жау­ын-шашынның жылдық орта­ша мөлш. 350 мм-ден аспай­ды. Ірі өзендері: Әмудария, Герируд, Гильменд, Кабул, Мургаб. Кен байлықтары ­мұнай, табиғи газ, тас көмір, графит және асыл тастар.

Өзгенің пікірін толықтырады.Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылайды

ашық, жабық сұрақтар қойылады. Белсенді болған оқушыға «Жарайсың»

деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Ашық сұрап-жауап

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу 35мин

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді,мәліметтерді қолдана отырып, тапсырмаларды орындатады

Термин сөздерді жаздырады


Атлас картаны пайдаланып, кескін картаға кескіндеу жолын түсіндіреді

Бахрейн мен Қазақстанның экономикалық байланысын анықтап, диаграммаға түсіртеді

1.Географиялық-экономикалық жағдайы /видеоролик көру/

Тапсырма: кестені толтыру

орны

Шеткі нүктесі

Минералдв ресурстары

климаты

Халқы,діні

Эк.байланысы









2.Кескін картаға географиялық орнын және шектесетін елдерді бейнелеу


Дескриптор:

3балл.

Географиялық-экономикалық жағдайына сипаттама береді



Кескін картаға шектесетін елдерді түсіреді





Сабақтың соңы

Ойтолғаныс

рефлексия

5мин


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,рефлексиясын тыңдайды

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай,өз түсінгенін,пікірін,өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды

«Жапондық» әдіс арқылыбағалау

«Дұрыс», «Келісемін», «Менің сұрағым бар» . 1-10 баллдық жүйе арқылы сабаққа белсенділігі бойынша бағаланады
























Бекітемін:

Л.Қалабаева

Педагогтың аты-жөні

Менешова Несібелі

Күні

15.09.2021

Сынып 11

Қатысушылар саны 28

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Бахрейн Әмірлігі

Оқу мақсаттары

Бахрейн Әмірлігінің географиялық-экономикалық жағдайына сипаттама беру

Сабақтың мақсаты

Географиялық орны,халқы,табиғаты,минералды ресурстары жөнінде мәлімет береді.Шектесетін елдерді кескін картаға бейнелей алады.Қазақстанмен байланысына баға береді

Бағалау критерииі

Географиялық-экономикалық жағдайын талдайды, минералды ресурстарын жазады,шектесетін елдерді кескін картаға бейнелейді

Сабақтың кезеңі/ уақ.

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Басы.Қызығушылықты ояту 3мин

1. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен сәлемдесу. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады

Мұғаліммен амандасады, оқу құралдарын алады


Оқулық, жұмыс дәптер

Жаңа сабаққа кіріспе 4мин





«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.Әр оқушы өз ойымен бөліседі.Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы,мақсатымен таныстырады

1.Бахрейн Әмірлігі туралы не білесіз?

2.Бұл ел қай материкте орналасқан?

3.Экономикалық байланысы қандай?





Өзгенің пікірін толықтырады.Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылайды

ашық, жабық сұрақтар қойылады. Белсенді болған оқушыға «Жарайсың»

деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Ашық сұрап-жауап

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу 35мин

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді,мәліметтерді қолдана отырып, тапсырмаларды орындатады

Термин сөздерді жаздырады


Атлас картаны пайдаланып, кескін картаға кескіндеу жолын түсіндіреді

Бахрейн мен Қазақстанның экономикалық байланысын анықтап, диаграммаға түсіртеді

1.Географиялық-экономикалық жағдайы /видеоролик көру/

Тапсырма: кестені толтыру

орны

Шеткі нүктесі

Минералдв ресурстары

климаты

Халқы,діні

Эк.байланысы









2.Кескін картаға географиялық орнын және шектесетін елдерді бейнелеу

3.Венн диагрраммасын толтыру:

Б ахрейн Қазақстан




Дескриптор:

3балл.

Географиялық-экономикалық жағдайына сипаттама береді



Кескін картаға шектесетін елдерді түсір

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!