Келісілді: Келісемін Бекітемін
АББ
әдістемелік кабинеті Оқу ісінің меңгерушісі: Мектеп
директоры:
Жумабаева К.С.
ШығысҚазақстаноблысы,
Үржар ауданы, Жаңатілек ауылы.
Әуезоватындағы орта мектеп коммуналдық-мемлекеттік
мекемесі.
Географиядан бағдарлы
оқыту курсы.
Географияпәні.
Жаратылыстану-математикабағыты.
Тақырыбы:Елтану және Әлемнің
керемет сәулет өнерлері
11-сынып.
Апталық жүктеме:1 сағат.
Пәнмұғалімі:Нұғыманов Ерлан
Болатханұлы.
Бағдарламаны дайындау
мерзімі:1.09.2018ж.
2018-2019 оқу жылы.
Курстың
мақсаты: жалпы білім беретін мектептің
11 сынып оқушылары елтану мақсатында дүние жүзі аймақ елдеріне
қосымша мәліметтер мен негізгі оқу бағдарламасынан тыс елдерге шолу
жасау. Сонымен қатар әлемнің керемет сәулет өнерлерімен оқушыларды
таныстыру.
Міндеті: а) Оқушылардың елтану
бағытындағы білімдерін жетілдіру;
б) Әлемдегі ежелгі әйгілі
сәулет өнерлері түсініктерін қалыптастыру.
Курстың
мазмұны.
Географияны бағдарлы оқыту –
жалпы білім беретін мектептің жоғарғы буынында оқытуды даралауға,
оқушыны әлеуметтендіруге, сонымен бірге, мектептің жоғарғы сатысы
мен орта және жоғары кәсіби білім берудегі сабақтастықты жүзеге
асыруға бағытталған арнайы дайындау жүйесі.
География пәні бойынша
бағдарлы оқытуды енгізудегі мақсатым – жалпы білім беретін
мектептің жоғары сыныптарында оқушының елтану бағытындағы
білімдерін арттыру және оларды әлем кереметтерімен таныстыра
отырып, пәнге қызығушылықтарын арттыру.
Бүгінгі күні жастарды жалпы
адамзаттық құндылықтардың басым бағыттарының бірі ізгілікке
тәрбиелеуде, адамгершілік сана-сезімін дамытуда география пәнінің
алар орны ерекше.
Қазіргі дүниенің өзара
байланысы мен бір-біріне тәуелділігі жағдайында біздің алдымызда
ғаламшарымыздың жылдам өзгермелі аспектілері мен аумақтық алуан
түрлілігін құрылымдық және проблемалық игерудің жаңа және жауапты
міндеттері тұр.
Курстың мазмұны оқушылардың
дүниетанымдық түсініктерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның
бір-бірінен бөлінбейтін біртұтастығын түсінуге, адам және табиғат
арасындағы үйлесімді түсінудегі географияның ролін білуге
үйретеді.
Курстың мазмұны екі бөлімнен
тұрады: І.Елтану бағытында (негізгі оқу бағдарламасына енбеген
елдерге кешенді сипаттама беру).
ІІ.Әлемнің кереметтері (Ежелгі
Мысыр, Қытай, Түркия және т.б. елдерінде салынған сәулет өнерінің
туындылары).
Сабақты өткізу түрлеріне
лекция, семинар, практикалық жұмыстар, тірек конспектілер және
сынақ пайдаланады. Оқушылар жыл бойы бағаланбай, тек жыл соңында
сынақ арқылы қорытындыланады.
Курсқа 34 сағат бөлінген.
Апталық жүктеме 1 сағат.
Оқу тақырыптық
жоспар.
11-сынып.
(барлығы 68 сағат, аптасына
2 сағат.)
№
|
Тақырыбы
|
сағаттарсаны
|
мерзімі
|
Оқушының
Білім
өнімі
|
ресурстар
|
лек.
|
прак.
|
барл.
|
Еуропа
елдері
|
1 2 3
|
Венгрия
|
2
|
|
2
|
|
Венгрия мемлекетімен
таныстыру
|
Еуропаның кешенді және
физикалық картасы
|
4 5 6
|
Финляндия
|
2
|
|
2
|
|
Финляндия мемлекетіне
сипаттама.
|
|
7 8 9
|
Бенилюкс
елдері
|
1
|
|
1
|
|
Бенилюкс елдерінің құрамына
кіретін мемлекеттер.
|
Фото және
суреттер
|
10 11 12
|
Балқан
түбегі
Словения.
Хорватия
|
2
|
|
2
|
|
Балқан
түбегіне жалпы шолу.
Словения және Хорватия
елдеріне кешенді сипаттама
|
Балқан түбегінің физикалық
картасы
|
13 14 15
|
Италия
|
1
|
|
1
|
|
Италия мемлекеті бойынша
қосымша мәліметтермен таныстыру.
|
Италия
түбегі
|
16 17 18
|
Германия
|
1
|
|
1
|
|
|
|
19
|
Еуропа тарауы бойынша
қорытынды
|
|
1
|
1
|
|
Тарауда өткен Еуропа елдерін
картадан тауып, кескін картаға бейнелеу.
|
Кескін карта
|
Азия
елдері
|
20 21 22
|
Түркіменстан
|
1
|
|
1
|
|
Түркменстан еліне сипаттама
беру.
|
Азияның физикалық
картасы
|
23 24 25
|
Қарақалпақстан
|
1
|
|
1
|
|
Өзбекстан Республикасы-ның
құрамына кіретін ұлттық мемлекеттік құрылыммен
таныстыру
|
|
26 27 28
|
Түркия
|
1
|
|
1
|
|
Түркия елінің мәдениетімен
танысу.
|
Суреттер мен
фотолар
|
29 30
|
Тайвань
|
1
|
|
1
|
|
Тайвань астанасы, өнеркәсібі,
тайпалық топтары, діндері жайлы айту
|
Кескін карта мен физикалық
карта
|
31 32
|
Жапония
|
1
|
|
1
|
|
Жапонияның білім жүйесі және
мәдениеті бойынша ақпарат беру.
|
Азияның физикалық картасы,
кескін карта.
|
33
|
Азия елдері
|
1
|
|
1
|
|
Тарау бойынша өткен елдерді
кескін картаға түсіру
|
Азияның физикалық картасы,
кескін карта.
|
Америка
елдері
|
34 35 36
|
Перу
|
1
|
|
1
|
|
Астанасы, мемлекеттік
құрылымы, мәдениетімен таныстыру.
|
Оңтүстік Американың физикалық
және экономикалық карталары.
|
37 38 39
|
Коста-Рика
|
1
|
|
1
|
|
Астанасы, мемлекеттік
құрылымы, мәдениетімен таныстыру.
|
|
40 41 42
|
Панама
|
1
|
|
1
|
|
Астанасы, мемлекеттік
құрылымы, мәдениетімен таныстыру.
|
Оңтүстік Американың физикалық
және экономикалық карталары.
|
43 44
|
Гондурас
|
1
|
|
1
|
|
Гондурастын шаруашылығымен
танысу.
|
Оңтүстік Американың
экономикалық картасы.
|
45 46 47
|
Чили
|
2
|
|
2
|
|
Чили шаруашылығымен
танысу.
|
|
48 49
|
Сальвадор
|
1
|
|
1
|
|
Сальвадордың географиялық
орны.
|
|
50
|
Америка
елдері
|
|
1
|
1
|
|
Білімді
бекіту.
|
тест
|
Африка
елдері
|
51 52 53
|
Африка
елдері
|
2
|
|
2
|
|
Африка елдеріне жалпылама
шолу.
|
Фото және
суреттер.
|
Әлем
кереметтері
|
54 55 56
|
Гизадағы Хеопс
пирамидасы
|
1
|
|
1
|
|
Гизадағы пирамидалармен
таныстыру.
|
фотолар
|
57 58
|
Айбынды
молалар
|
1
|
|
1
|
|
Көптеген әлемнің кереметтеріне
айналған молалар жайлы мәлімет беру.
|
Суреттер,
фотолар
|
59 60 61
|
Кереметтер
тарихы
|
2
|
|
2
|
|
Кереметтер тарихымен
таныстыру.
|
суреттер
|
62 63 64
|
Қасиетті
мүсіндер
|
1
|
|
1
|
|
Қасиетті мүсіндермен
танысу.
|
фотолар
|
65 66
|
Галикарнастағы
мавзолей
|
1
|
|
1
|
|
Мавзолейдің құрылысы,
жоба-сұлбасы.
|
суреттер
|
67
|
Әлем кереметтері тарауын
қорытындылау
|
1
|
|
1
|
|
Білімді
бекіту.
|
Тест.
|
68
|
сынақ
|
1
|
|
1
|
|
Қорытындылау.
|
Сынақ.
|
Күтілетін
нәтижелер.
Географиялық бағдарлы оқыту
курсын оқу барысында:І тарауда. оқушылар негізгі оқу курсында
қаралмаған елдер жайлы білімдерін толықтырады. Ол мемлекеттерге
кешенді сипаттама беруді үйренеді. Бұл елдердің мәдениеті
өнеркәсібі, ауыл шаруашылығы және әр елдің өзіндік ерекшеліктерін
оқып біледі.
ІІ тарауда. Географияға деген
қызығушылықтарын арттыратын, әлемнің кереметтерімен
танысады.
Осы екі тарауда алған
білімдері жоғарғы сынып оқушыларына мамандық таңдауда география
салаларын таңдауға септігін тигізеді.
1. «География және табиғат»
ғылыми-педагогикалық журналы. 2006 ж. №№ 1 –
6.
2. «География және табиғат»
ғылыми-педагогикалық журналы. 2007 ж. №№ 1 –
6.
3. «География және табиғат»
ғылыми-педагогикалық журналы. 2010 ж. № 2.