Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.1 А Атом құрылысы

    Мектеп: «№54 ЖББОМ» КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Бедерова Ж.Т


    Күні:

    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Энергетикалық деңгейлер. Кванттық сандар және орбитальдар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.1.3.3 s, p ,d, f орбитальдарының пішінін ажырату

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар істеуге дағдыланған:

    Электрондардың минимальді энергетика принципіне сай s, p, d, f орбитальдар пішіндерінің орналасуын ажыратады

    Оқушылардың көпшілігі істей алады:

    Әр элемент атом электронының қалыпты күйін сипаттайтын квант санының n, l, m, s мәндерін анықтайды

    Кейбір оқушылар істеуге қабілетті:

    Атом модельдері негізінде атомның электрондық орбитальдарының пішінін анықтайды

    Ойлау дағдылары

    Талдау

    Бағалау критерийі

    1. s, p, d, f орбитальдарының кеңістіктердегі пішінін салыстырады

    2. атом ядросының маңайында электронның қозғалуының ерекшелігін сипаттайды

    3. «Электрондық бұлттың тығыздығы», «электронның бөлу ықтималдығын», «электрондық бұлт», «орбиталь» түсініктерін мағыналарын зерделейді

    4. Атомдағы электронның энергетикалық күйін төрт квант санымен сипаттайды


    Тілдік мақсаттар

    Тілдік дағдылар:

    кәсіби ғылыми ұғымдарды, сәйкес химиялық терминологияларды қолданып талқылау

    Терминология:

    деңгей, деңгейше, орбиталь, электронның айналуы, бас квант саны, электрондық конфигурация, магниттік квант саны, спин квант саны

    Диалогқа / жазылымға қажетті тіркестер

    Энергетикалық деңгей деген .... Бір энергетикалық деңгейден басқа деңгейге ауысқанда электронның энергиясының өзгеруі...

    Энергетикалық деңгейшенің белгіленуі....

    Құндылықтарға баулу

    Ғылымға құштарлық дағдысын сыни тұрғысынан ойлау дағдысын, қарым- қатынас жасау қабілетін дамыту, техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтауға, ұжымшылдыққа, алған білімін өмірде пайдалануға үйрету


    Пәнаралық байланыс

    Оқу пәні «Физика» 10.1 С Кванттық физика және кванттық механика

    Оқу пәні « Геометрия 7.2 В Геометриялық пішіндер

    Алдыңғы оқу

    «Химия 8 сынып» оқу пәні:

    8.1.3.2 -әрбір электрон қабатында электрон саны нақты максимал мәннен аспайтынын түсіну

    8.1.3.3-s және р орбиталдарының пішінін білу

    8.1.3.4 -алғашқы 20 химиялық элементтің электрондық конфигурациясын және электронды – графикалық формуларын жаза білу

    Ақпараттық-

    коммуникациялық

    технологияларды

    қолдану

    Бейне жазба, Padlet, интербелсенді тақта.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    8минут








    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнату. "Шаттық шеңбері" әдісі.

    Мақсаты: Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату.

    Өту қадамы: Оқушылар шеңберге тұрып әрқайсысы әр түрлі элемент аттарын айтып қай топта орналасқан деген сұраққа жауап береді.

    Мысалы: Na Ca B

    Қай топта? I II III

    Топқа біріктіру: "1,2,3" санау арқылы топқа бөлу.

    I топ: "s элементі"

    II топ: "p элементі"

    III топ: "d элементі"

    Алдыңғы білімге кері байланыс

    "Кофе таяқшалары" әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.

    ҚБ "Мадақтау" әдісі бойынша бағалау (жақсы, дұрыс, тамаша)













    Сабақтың ортасы

    25 минут


    «Бұрыштар» тəсілі: Мұғалім оқушыларға сұрақ ұсынады жəне мүмкін төрт жауабын сыныптың төрт бұрышына орналастырады. Оқушылар өзіне дұрыс деген жауаптың қасына барып тұрады, таңдаған жауаптарын топтық жұмыста тұжырымдайды жəне өздерінің көз қарастарын дəлелдейді.

    БК1

    1-тапсырма: Берілген суреттер бойынша s, p, d, f орбитальдарының кеңістіктердегі пішінін анықтап сипаттаңдар?




    һ

    Дескриптор

    -энергетикалық деңгейшенің

    белгеленуін жазады;

    - s-, p, d, f орбитальдарының мүмкін болатын кеңістіктегі электрондық пішіндерін ажыратады;

    ҚБ «А,В,С» әдісі бойынша талқылайды, мәлiмeттeрдi caлыcтырып, өңдeйді

    Өту қадамы: "А" тобы сұрақ қояды, "В" тобы жауап береді, "С" тобы айтылған жауаптарды талқылайды, дұрыс болмаса толықтырады, маңызды жерлерін түртіп отырып, соңында қорытындылайды.

    БК2

    2- тапсырма:

    I- топ II- топ III-топ

    p- элементі Al d-элементі Fe f-элементі Ce

    Берілген p,d,f –элементтерінің атом ядросының маңайында қанша электрон қозғалып жүретінін анықтаңдар


    Дескриптор

    - периодтық кестеден p,d,f –элементтерін анықтай алады

    -атом ядросының маңайында электронның қозғалуының ерекшелігін анықтайды

    ҚБ "Смайлик" әдісімен бағалау

    БК3

    «Ойлан-жұптас-бөліс». Берілген тапсырма (сұрақ) бойынша əрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.

    3-тапсырма: «Электрондық бұлттың тығыздығы», «электронның бөлу ықтималдығын», «электрондық бұлт», «орбиталь» түсініктерін мағыналарын тақырыптан оқып, түсінгендерін әрбір топқа түсіндіреді

    Дескриптор:

    - «Электрондық бұлттың тығыздығы», «электронның бөлу ықтималдығын», «электрондық бұлт», «орбиталь» түсініктерін мағыналарын ажыратады.

    ҚБ "Бас бармақ" әдісі арқылы бағалау

    « Өкіл» әдісі» Тапсырманы әр топ орындап болып, келесі топтың жұмыстарымен алмасып, тексеріп болған соң әр топ өкілдері түсінбеген тұстарына өзара үйрену жүргізіледі

    Сараланған БК: Әр элемент атом электронының қалыпты күйін сипаттайтын квант санының n, l, m, s мәндерін анықтайды

    4- тапсырма: Квант сандарын мүмкін болатын сан мəндерімен сəйкестендір.

    n


    2

    l

    0

    ml

    +1/2

    ms

    -1

    Дескриптор:

    -Кван сандарының n, m, l, s белгілерін ажыратады

    -Квант сандарының мәндерін анықтайды

    (әр топ бірін-бірі бағалайды )

    Сараланған БК: Атом модельдері негізінде атомның электрондық орбитальдарының пішінін анықтайды

    5-тапсырма

    Әрбір атомдардың электрондық орбитальдарының кеңістіктегі пішінін сәйкестендіріңдер

    Атомдар

    Орбитальдарының пішіні

    1. H

    1. N

    1. Cu

    1. Pu

    Дескриптор:

    -Периодтық кестеден элементтерді анықтайды

    - Қандай элемент атомы екенін анықтайды (s,p,d,f)

    -әрбір атомның электрондық орбитальдарының пішінін ажыратады













    https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/10-synyp/atom-qurylysy-zhajyndahy-zamanaui-kozqarastar?mid=e40b03db-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe





    https://www.youtube.com/watch?v=RnjKMc9hgmE













    Таратпа материалдар

    А3 қағазы







    http://orgchem.ru/chem1/vid_22.htm
















    Ақпарат көздері


    Сабақтың соңы

    Бағалау

    7 мин

    Рефлексия

    «Аяқталмаған сөйлем» әдісі

    бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

    бүгін сабақта қуантқаны.....

    мен өзімді.....үшін мақтар едім.

    маған ерекше ұнағаны.....

    сабақтан соң маған........келді.

    бүгін маған..........сәтті түсті.

    қызықты болғаны.....

    менің түсінгенім......

    Кері байланыс

    "Padlet" әдісі оқушыларға кері байланыс жүргізуге арналған ғаламтор әдісі.

    https://padlet.com/izbasarkyzy99/z4gwnu4jhgsog9zw

    Үйге тапсырма § 5

    32 бет 13,14 тапсырмалар








    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бедерова жанар Төреханқызы
    27 Қазан 2020
    3699
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Энергетикалық деңгейлер. Кванттық сандар және орбитальдар" 10-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Энергетикалық деңгейлер. Кванттық сандар және орбитальдар" 10-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ-ға қолдануға
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.1 А Атом құрылысы

    Мектеп: «№54 ЖББОМ» КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Бедерова Ж.Т


    Күні:

    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Энергетикалық деңгейлер. Кванттық сандар және орбитальдар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.1.3.3 s, p ,d, f орбитальдарының пішінін ажырату

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар істеуге дағдыланған:

    Электрондардың минимальді энергетика принципіне сай s, p, d, f орбитальдар пішіндерінің орналасуын ажыратады

    Оқушылардың көпшілігі істей алады:

    Әр элемент атом электронының қалыпты күйін сипаттайтын квант санының n, l, m, s мәндерін анықтайды

    Кейбір оқушылар істеуге қабілетті:

    Атом модельдері негізінде атомның электрондық орбитальдарының пішінін анықтайды

    Ойлау дағдылары

    Талдау

    Бағалау критерийі

    1. s, p, d, f орбитальдарының кеңістіктердегі пішінін салыстырады

    2. атом ядросының маңайында электронның қозғалуының ерекшелігін сипаттайды

    3. «Электрондық бұлттың тығыздығы», «электронның бөлу ықтималдығын», «электрондық бұлт», «орбиталь» түсініктерін мағыналарын зерделейді

    4. Атомдағы электронның энергетикалық күйін төрт квант санымен сипаттайды


    Тілдік мақсаттар

    Тілдік дағдылар:

    кәсіби ғылыми ұғымдарды, сәйкес химиялық терминологияларды қолданып талқылау

    Терминология:

    деңгей, деңгейше, орбиталь, электронның айналуы, бас квант саны, электрондық конфигурация, магниттік квант саны, спин квант саны

    Диалогқа / жазылымға қажетті тіркестер

    Энергетикалық деңгей деген .... Бір энергетикалық деңгейден басқа деңгейге ауысқанда электронның энергиясының өзгеруі...

    Энергетикалық деңгейшенің белгіленуі....

    Құндылықтарға баулу

    Ғылымға құштарлық дағдысын сыни тұрғысынан ойлау дағдысын, қарым- қатынас жасау қабілетін дамыту, техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтауға, ұжымшылдыққа, алған білімін өмірде пайдалануға үйрету


    Пәнаралық байланыс

    Оқу пәні «Физика» 10.1 С Кванттық физика және кванттық механика

    Оқу пәні « Геометрия 7.2 В Геометриялық пішіндер

    Алдыңғы оқу

    «Химия 8 сынып» оқу пәні:

    8.1.3.2 -әрбір электрон қабатында электрон саны нақты максимал мәннен аспайтынын түсіну

    8.1.3.3-s және р орбиталдарының пішінін білу

    8.1.3.4 -алғашқы 20 химиялық элементтің электрондық конфигурациясын және электронды – графикалық формуларын жаза білу

    Ақпараттық-

    коммуникациялық

    технологияларды

    қолдану

    Бейне жазба, Padlet, интербелсенді тақта.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    8минут








    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнату. "Шаттық шеңбері" әдісі.

    Мақсаты: Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату.

    Өту қадамы: Оқушылар шеңберге тұрып әрқайсысы әр түрлі элемент аттарын айтып қай топта орналасқан деген сұраққа жауап береді.

    Мысалы: Na Ca B

    Қай топта? I II III

    Топқа біріктіру: "1,2,3" санау арқылы топқа бөлу.

    I топ: "s элементі"

    II топ: "p элементі"

    III топ: "d элементі"

    Алдыңғы білімге кері байланыс

    "Кофе таяқшалары" әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.

    ҚБ "Мадақтау" әдісі бойынша бағалау (жақсы, дұрыс, тамаша)













    Сабақтың ортасы

    25 минут


    «Бұрыштар» тəсілі: Мұғалім оқушыларға сұрақ ұсынады жəне мүмкін төрт жауабын сыныптың төрт бұрышына орналастырады. Оқушылар өзіне дұрыс деген жауаптың қасына барып тұрады, таңдаған жауаптарын топтық жұмыста тұжырымдайды жəне өздерінің көз қарастарын дəлелдейді.

    БК1

    1-тапсырма: Берілген суреттер бойынша s, p, d, f орбитальдарының кеңістіктердегі пішінін анықтап сипаттаңдар?




    һ

    Дескриптор

    -энергетикалық деңгейшенің

    белгеленуін жазады;

    - s-, p, d, f орбитальдарының мүмкін болатын кеңістіктегі электрондық пішіндерін ажыратады;

    ҚБ «А,В,С» әдісі бойынша талқылайды, мәлiмeттeрдi caлыcтырып, өңдeйді

    Өту қадамы: "А" тобы сұрақ қояды, "В" тобы жауап береді, "С" тобы айтылған жауаптарды талқылайды, дұрыс болмаса толықтырады, маңызды жерлерін түртіп отырып, соңында қорытындылайды.

    БК2

    2- тапсырма:

    I- топ II- топ III-топ

    p- элементі Al d-элементі Fe f-элементі Ce

    Берілген p,d,f –элементтерінің атом ядросының маңайында қанша электрон қозғалып жүретінін анықтаңдар


    Дескриптор

    - периодтық кестеден p,d,f –элементтерін анықтай алады

    -атом ядросының маңайында электронның қозғалуының ерекшелігін анықтайды

    ҚБ "Смайлик" әдісімен бағалау

    БК3

    «Ойлан-жұптас-бөліс». Берілген тапсырма (сұрақ) бойынша əрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.

    3-тапсырма: «Электрондық бұлттың тығыздығы», «электронның бөлу ықтималдығын», «электрондық бұлт», «орбиталь» түсініктерін мағыналарын тақырыптан оқып, түсінгендерін әрбір топқа түсіндіреді

    Дескриптор:

    - «Электрондық бұлттың тығыздығы», «электронның бөлу ықтималдығын», «электрондық бұлт», «орбиталь» түсініктерін мағыналарын ажыратады.

    ҚБ "Бас бармақ" әдісі арқылы бағалау

    « Өкіл» әдісі» Тапсырманы әр топ орындап болып, келесі топтың жұмыстарымен алмасып, тексеріп болған соң әр топ өкілдері түсінбеген тұстарына өзара үйрену жүргізіледі

    Сараланған БК: Әр элемент атом электронының қалыпты күйін сипаттайтын квант санының n, l, m, s мәндерін анықтайды

    4- тапсырма: Квант сандарын мүмкін болатын сан мəндерімен сəйкестендір.

    n


    2

    l

    0

    ml

    +1/2

    ms

    -1

    Дескриптор:

    -Кван сандарының n, m, l, s белгілерін ажыратады

    -Квант сандарының мәндерін анықтайды

    (әр топ бірін-бірі бағалайды )

    Сараланған БК: Атом модельдері негізінде атомның электрондық орбитальдарының пішінін анықтайды

    5-тапсырма

    Әрбір атомдардың электрондық орбитальдарының кеңістіктегі пішінін сәйкестендіріңдер

    Атомдар

    Орбитальдарының пішіні

    1. H

    1. N

    1. Cu

    1. Pu

    Дескриптор:

    -Периодтық кестеден элементтерді анықтайды

    - Қандай элемент атомы екенін анықтайды (s,p,d,f)

    -әрбір атомның электрондық орбитальдарының пішінін ажыратады













    https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/10-synyp/atom-qurylysy-zhajyndahy-zamanaui-kozqarastar?mid=e40b03db-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe





    https://www.youtube.com/watch?v=RnjKMc9hgmE













    Таратпа материалдар

    А3 қағазы







    http://orgchem.ru/chem1/vid_22.htm
















    Ақпарат көздері


    Сабақтың соңы

    Бағалау

    7 мин

    Рефлексия

    «Аяқталмаған сөйлем» әдісі

    бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

    бүгін сабақта қуантқаны.....

    мен өзімді.....үшін мақтар едім.

    маған ерекше ұнағаны.....

    сабақтан соң маған........келді.

    бүгін маған..........сәтті түсті.

    қызықты болғаны.....

    менің түсінгенім......

    Кері байланыс

    "Padlet" әдісі оқушыларға кері байланыс жүргізуге арналған ғаламтор әдісі.

    https://padlet.com/izbasarkyzy99/z4gwnu4jhgsog9zw

    Үйге тапсырма § 5

    32 бет 13,14 тапсырмалар








    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 10 сынып
    27.10.2020
    3699
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бедерова жанар Төреханқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации