Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Энергетикалық деңгейлер. Кванттық сандар және орбитальдар" 10-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.1 А Атом құрылысы Мектеп: «№54 ЖББОМ» КММ Мұғалімнің аты-жөні: Бедерова Ж.Т Күні: Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Энергетикалық деңгейлер. Кванттық сандар және орбитальдар |
||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
10.1.3.3 s, p ,d, f орбитальдарының пішінін ажырату |
||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істеуге дағдыланған: Электрондардың минимальді энергетика принципіне сай s, p, d, f орбитальдар пішіндерінің орналасуын ажыратады Оқушылардың көпшілігі істей алады: Әр элемент атом электронының қалыпты күйін сипаттайтын квант санының n, l, m, s мәндерін анықтайды Кейбір оқушылар істеуге қабілетті: Атом модельдері негізінде атомның электрондық орбитальдарының пішінін анықтайды |
||||||||||||||||||||
Ойлау дағдылары |
Талдау |
||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: кәсіби ғылыми ұғымдарды, сәйкес химиялық терминологияларды қолданып талқылау Терминология: деңгей, деңгейше, орбиталь, электронның айналуы, бас квант саны, электрондық конфигурация, магниттік квант саны, спин квант саны Диалогқа / жазылымға қажетті тіркестер Энергетикалық деңгей деген .... Бір энергетикалық деңгейден басқа деңгейге ауысқанда электронның энергиясының өзгеруі... Энергетикалық деңгейшенің белгіленуі.... |
||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Ғылымға құштарлық дағдысын сыни тұрғысынан ойлау дағдысын, қарым- қатынас жасау қабілетін дамыту, техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтауға, ұжымшылдыққа, алған білімін өмірде пайдалануға үйрету |
||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Оқу пәні «Физика» 10.1 С Кванттық физика және кванттық механика Оқу пәні « Геометрия 7.2 В Геометриялық пішіндер |
||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
«Химия 8 сынып» оқу пәні: 8.1.3.2 -әрбір электрон қабатында электрон саны нақты максимал мәннен аспайтынын түсіну 8.1.3.3-s және р орбиталдарының пішінін білу 8.1.3.4 -алғашқы 20 химиялық элементтің электрондық конфигурациясын және электронды – графикалық формуларын жаза білу |
||||||||||||||||||||
Ақпараттық- коммуникациялық технологияларды қолдану |
Бейне жазба, Padlet, интербелсенді тақта. |
||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
Сабақтың басы 8минут |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал орнату. "Шаттық шеңбері" әдісі. Мақсаты: Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату. Өту қадамы: Оқушылар шеңберге тұрып әрқайсысы әр түрлі элемент аттарын айтып қай топта орналасқан деген сұраққа жауап береді. Мысалы: Na Ca B Қай топта? I II III Топқа біріктіру: "1,2,3" санау арқылы топқа бөлу. I топ: "s элементі" II топ: "p элементі" III топ: "d элементі" Алдыңғы білімге кері байланыс "Кофе таяқшалары" әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру. ҚБ "Мадақтау" әдісі бойынша бағалау (жақсы, дұрыс, тамаша) |
|
|||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 минут |
«Бұрыштар» тəсілі: Мұғалім оқушыларға сұрақ ұсынады жəне мүмкін төрт жауабын сыныптың төрт бұрышына орналастырады. Оқушылар өзіне дұрыс деген жауаптың қасына барып тұрады, таңдаған жауаптарын топтық жұмыста тұжырымдайды жəне өздерінің көз қарастарын дəлелдейді. БК1 1-тапсырма: Берілген суреттер бойынша s, p, d, f орбитальдарының кеңістіктердегі пішінін анықтап сипаттаңдар?
һ Дескриптор -энергетикалық деңгейшенің белгеленуін жазады; - s-, p, d, f орбитальдарының мүмкін болатын кеңістіктегі электрондық пішіндерін ажыратады; ҚБ «А,В,С» әдісі бойынша талқылайды, мәлiмeттeрдi caлыcтырып, өңдeйді Өту қадамы: "А" тобы сұрақ қояды, "В" тобы жауап береді, "С" тобы айтылған жауаптарды талқылайды, дұрыс болмаса толықтырады, маңызды жерлерін түртіп отырып, соңында қорытындылайды. БК2 2- тапсырма: I- топ II- топ III-топ p- элементі Al d-элементі Fe f-элементі Ce Берілген p,d,f –элементтерінің атом ядросының маңайында қанша электрон қозғалып жүретінін анықтаңдар Дескриптор - периодтық кестеден p,d,f –элементтерін анықтай алады -атом ядросының маңайында электронның қозғалуының ерекшелігін анықтайды ҚБ "Смайлик" әдісімен бағалау БК3 «Ойлан-жұптас-бөліс». Берілген тапсырма (сұрақ) бойынша əрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады. 3-тапсырма: «Электрондық бұлттың тығыздығы», «электронның бөлу ықтималдығын», «электрондық бұлт», «орбиталь» түсініктерін мағыналарын тақырыптан оқып, түсінгендерін әрбір топқа түсіндіреді Дескриптор: - «Электрондық бұлттың тығыздығы», «электронның бөлу ықтималдығын», «электрондық бұлт», «орбиталь» түсініктерін мағыналарын ажыратады. ҚБ "Бас бармақ" әдісі арқылы бағалау « Өкіл» әдісі» Тапсырманы әр топ орындап болып, келесі топтың жұмыстарымен алмасып, тексеріп болған соң әр топ өкілдері түсінбеген тұстарына өзара үйрену жүргізіледі Сараланған БК: Әр элемент атом электронының қалыпты күйін сипаттайтын квант санының n, l, m, s мәндерін анықтайды 4- тапсырма: Квант сандарын мүмкін болатын сан мəндерімен сəйкестендір.
Дескриптор: -Кван сандарының n, m, l, s белгілерін ажыратады -Квант сандарының мәндерін анықтайды (әр топ бірін-бірі бағалайды ) Сараланған БК: Атом модельдері негізінде атомның электрондық орбитальдарының пішінін анықтайды 5-тапсырма Әрбір атомдардың электрондық орбитальдарының кеңістіктегі пішінін сәйкестендіріңдер
Дескриптор: -Периодтық кестеден элементтерді анықтайды - Қандай элемент атомы екенін анықтайды (s,p,d,f) -әрбір атомның электрондық орбитальдарының пішінін ажыратады
|
https://www.youtube.com/watch?v=RnjKMc9hgmE Таратпа материалдар А3 қағазы http://orgchem.ru/chem1/vid_22.htm Ақпарат көздері |
|||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Бағалау 7 мин |
Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. бүгін сабақта қуантқаны..... мен өзімді.....үшін мақтар едім. маған ерекше ұнағаны..... сабақтан соң маған........келді. бүгін маған..........сәтті түсті. қызықты болғаны..... менің түсінгенім...... Кері байланыс "Padlet" әдісі оқушыларға кері байланыс жүргізуге арналған ғаламтор әдісі. https://padlet.com/izbasarkyzy99/z4gwnu4jhgsog9zw Үйге тапсырма § 5 32 бет 13,14 тапсырмалар |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |