Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
басы 5
|
Ұйымдастыру
кезеңі
1,оқушылармен амандасу,
түгендеу, Үй тапсырмасын сұрау
2.
« Құпия сұрақтар»
әдісі
1.тітіркену дегеніміз
не?
2. өсімдік пен жануарларда
тітіркену қалай жүреді?
|
Оқушылар кітап, дәптер және
оқу құралдарын алады.
|
Мақсаты: оқушылар бір- бірін
тыңдау дағдыларын қалыптастырады. Өткен тақырыпты қаншылықты
меңгергенін білу.
|
Оқулық,
дәптер
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу
30мин
|
Жаңа
тақырыпқа келу: оқушылардың алдыңғы білімін анықтау мақсатында және
қызығушылығын ояту үшін «Starter»әдәсін қолданып суреттермен жұмыс
жасаймыз.Презентацияда оқушыларға келесі тақырыптарға әртүрлі
суреттер көрсетіледі
Оқушылар
суреттерді талқылай отырып сабақтың тақырыбын
анықтайды.
|
Тапсырма№2
Сәйкес сөздердің астын сыз «Алғашқы адам
энергия ретінде ...... не
пайдланды?
-
Отын, газ, телефон, тоқ, ағаш, көмір, бұта,
машина, қамыс, тас
Дескриптор:
1.энергияны
сипаттайды.
2.Тиісті сөздерді астын сызып,
орындайды
Тапсырма
№2
Күннің
Дескриптор:
1. күнні қызметін
атайды
2.Тиісті сөздерді астын сызып,
орындайды
|
Мұғалім
оқушыларды «Бағдаршам»
әдісі арқылы
бағалайды.
ҚБ. «Мадақтау»
әдісі
|
6 сынып оқулығы. Оқулықтағы
мәліметтер
6
сынып
оқулығы.
|
Сабақтың соңы ой толғаны
Рефлекция
5 мин
|
« 7.
Рефлексия
Мұғалім сабақ мақсаттарына
қайта оралып, сабақ мақсаттарына жету деңгейін
талқылайды.
|
|
Мұғалім
оқушыларды «Бағдаршам»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|