Материалдар / Ең үлкен ортақ бөлгіш.Өзара жай сандар.Ең кіші ортақ еселік.

Ең үлкен ортақ бөлгіш.Өзара жай сандар.Ең кіші ортақ еселік.

Материал туралы қысқаша түсінік
- Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосуды және азайтуды үйрету - Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосуды үйрету - Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайтуды үйрету - Аралас сандарға амалдар қолдану алгоритмін түсіндіру - Бөлімдері бідей аралас сандарды қосуды, азайтуды біледі - Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосуды, азайтуды біледі - Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу,азайту анықтамасын тұжырымдайды - Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу ,азайту анықтамасын тұжырымдайды Пәндік лексика және терминология - Бөлімдері бірдей аралас сандар - Бөлімдері әртүрлі аралас сандар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
602
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1 В Натурал сандардың бөлінгіштігіМектеп: Күні: Мұғалімнің аты – жөні: Сынып :5Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Ең үлкен ортақ бөлгіш.Өзара жай сандар.Ең кіші ортақ еселік.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары5.1.1.7 ортақ бөлгіш,ортақ еселік,ЕҮОБ және ЕКОЕ ұғымдарының анықтамаларын білу.

Сабақтың мақсатыОқушыларға санның бөлгіштерінің,еселіктерінің,ЕКОЕ-нің,ЕҮОБ-нің анықтамаларын топ арасында талқылата отырып,түсіндіру.

Бағалау критерилеріНатурал сандардың ЕҮОБ мен ЕКОЕ қасиетін қолданады.Ортақ еселік,ортақ бөлгіш ұғымдарының анықтамаларын біледі;ЕҮОБ және ЕКОЕ ұғымдарының анықтамаларын біледі;

Тілдік мақсаттар-ЕҮОБ мен ЕКОЕ табу алгоритмін талдайды;-сандардың бөлгіштері мен еселіктерінің,сандардың ЕКОЕ мен ЕҮОБ-нің анықтамаларын тұжырымдайды;-бөлінгіштік белгілерін тұжырымдайды;Пәнге қатысты лексика мен терминология:-санның бөлгіші;-санның еселігі;-ең кіші ортақ еселік (ЕКОЕ);-ең үлкен ортақ бөлгіш (ЕҮОБ).Диалог/жазылымға қажетті тіркестер:-натурал ... санының бөлгіші ... ;-натурал .. санының еселіктері .. сандары болады;-кез-келген натурал санның шексіз көп еселіктері болады.
Құндылықтарға баулуҚарым-қатынас жасау қабілеті,өзгелердің мәдениетіне және құндылықтарына құрметпен қарау,жауапкершілік арқылы іске асады.

Пәнаралық байланысИнформатика

Тақырып бойынша алдыңғы білімАрифметикалық амалдардың компоненттерін білу;натурал сандарды бөлу және көбейту,жұп және тақ сандардың анықтамалары.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар
Сабақтың басы Оқушылардың назарын шоғырландыру үшін «Өз орныңды тап» ширату жаттығуын қолданамын.Яғни сандар жазылған (мысалы,80 мен 100-дің бөлгіштері) стикерлер таратылады.Сол арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді,80-ді бөлетін сандарды алғандар бір топқа,100-ді бөлетін сандарды алғандар 2-нші топқа,екеуін де бөлетін санды алғандар 3-інші топқа бөлінеді.Оқу мақсатын,сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау үшін мынадай сұрақтар қоямын:1.1 ,2,4,5 т.б с.с. сандар 100-ді де,80-ді де бөледі.Олар 80 мен 100-ге қандай сандар?(ортақ бөлгіш)2.Осы сандардың ең үлкені 100 бен 80-нің қандай бөлгіші болады?(ЕҮОБ)Осы жерде оқушылар тақырыпты ашып,оқу мақсаты мен сабақ мақсатымен танысады.Сол мақсатқа жету үшін менің тарапымнан әр орындалған әр тапсырма үшін кері байланыс беріліп отырады. «Он сұрақ» әдісі бойынша өткен тақырыптарды еске түсіреді.Сандар жазылған стикерлер

Таныстырылым
Сабақтың ортасы«Таңдап ал» әдісі (бұл әдісте А4 форматындағы 3 қағазда жаңа сабаққа қатысты анықтамалар тақтаға ілінеді.Әр топтан 1 оқушы келіп қалаған анықтаманы алып,тобымен талқылап,түсінуге беттейді) бойынша әр топқа:1.Ортақ еселік,ортақ бөлгіш:2.ЕКОЕ;3.ЕҮОБ анықтамаларын түсініп,топта талқылау тапсырылады.Тапсырма:1.7,8 сандары берілген.Демек осы екі санға да қалдықсыз бөлінетін санды табу керек.Ол-56 саны.56 саны 7 және 8 сандарының ортақ еселігі болады.2.15,20 сандары берілсін.Осы екі санды бөлетін сан-5.Демек,5 саны 15 пен 20 сандарының ортақ бөлгіштері болады.т.с.с.Берілген тапсырмаларды топ болып орындайды.Оқушылардың қажеттілігі ескеріле отырып,сабақты түсіну топ арасында «Микрофон» әдісі бойынша,сынып ішінде «Аялдама» әдісі бойынша жүзеге асады.Әр топ төмендегідей бағалау критерийлері арқылы бағаланады:1.ЕКОЕ анықтамасын түсінді;2.ЕҮОБ анықтамасын меңгерді;Оқушылар назары ортақ бөлгіштің ең үлкен, сол сияқты ең кіші (1- кез келген санның ең кіші ортақ бөлгіші) бола алатынына, ал екі санның ең үлкен ортақ еселігін табу мүмкін емес екеніне аударылады. Графикалық органайзер арқылы топтарға тапсырмалар беріледі. «Сағат тілімен айналу» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды.ЕКОЕ мен ЕҮОБ-нің айырмашылықтарын табу «Ішіне-сыртына» әдісі бойынша іске асады.

Таныстырылым







үлестірме қағаздар







маркерлер,қима қағаздар





























































үлестірме қағаздар,конверт.
Сабақтың соңыОқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендігі қалыптастырушы бағалау тапсырмалары арқылы айқындалады.«Конверт-сұрақ» әдісі арқылы әр оқушыға қалыптастырушы бағалаудағы тапсырма жинақтары беріледі.Бұл тапсырмаларды талдайды,және осы тапсырмаларды орындай отырып білімдерін қалыптастырады,дағдыларын дамытады.Тапсырма төмендегідей дескрипторлар арқылы («Көршіні бағала» әдісі бойынша) бағаланады:1.Сандардың ортақ бөлгіштерін көрсетеді;2.Сандардың ортақ еселіктерін көрсетеді.Кері байланыс «БББ» әдісі арқылы жасалады.Қима қағаздар
Саралау Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
«Конверт-сұрақ» әдісі саралаудың тапсырма тәсіліне,«Микрофон», «Аялдама» әдістері саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсіліне, «Көршіні бағала» әдісі саралаудыңБағалау тәсіліне келеді.Он сұрақ әдісі бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды.Аялдама әдісі арқылы топтар өзара байланыс жасап,баға береді.Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындау арқылы дескриптормен бағаланады.«Көршіні бағала» әдісі арқылы бағалайды. «БББ» әдісі арқылы кері байланыс жасалады.Сынып бөлмесін желдетіп алынады,көзге арналған жаттығулар жасалынады.
Сабақ бойынша рефлексияБұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз























Жалпы бағалау.Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1.

2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.

2.



Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ