Материалдар / "Ең үздік жоба"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Ең үздік жоба"

Материал туралы қысқаша түсінік
материал көбіне жас мамандарға септігін тигізеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2021
449
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Толағай» бөбекжайы ҚМҚК

Жобаның тақырыбы:
«Ойыншықтар әлемі»

Дайындаған:
Сатымбаева Г.О.

Түсінік хат
Жоба барлық топ балаларымен жұмыс жасауға арналады.
Ойыншық-баланы
жан-жақты
тәрбиелеу
мақсатында
пайдаланылады. Баланың дүниетанымын кеңейтуге көмектеседі.
Белгілі бір мақсаттағы ойластырылған әрекетке үйретеді.
Балалардың қиялын дамытып, еңбек сүйгіштігін, техникаға
қызығушылығын,
білуге
құмарлығын
қалыптастырады,
талғампаздыққа тәрбиелейді. Ойыншықпен ойнауға белгілі
жағдайда педагогикалық, эстетикалық, гигиеналық, техникалық
талап қойылады. Сондай-ақ ол баланың жас ерекшеліктеріне
қарай өзгеріп отырады. Ойыншықпен ойнау кезінде баланың
мінез құлқын, психикасын анық көруге болады.
Ойыншық - баланың серігі. Бүлдіршіндер ішкі сырларын
ойыншығымен бөлісіп, сырласады. Қазіргі кезде дүкендерде
балаларға арналған ойыншықтардың түр-түрін табасыз. Бірақ
көп ойыншықтардың қатарында балалардың ойлау қабілетін
жетілдіретін, ұлттық нақыштағы ерекшелігімізді, салтдәстұрімізді
насихаттайтын
ойыншықтар
жоқ.
Әйгілі
жазушымыз Мұхтар Әуезовтің «Ел болам десең – бесігіңді түзе»
деген сөзінде сан-алуан астар бар. Кемеңгеріміздің бұл жерде
«Бесігіңді түзе» деген сөзді «Ұрпағыңды түзе» деген сөздің
баламасы ретінде қолданып отырғанын біреуіміз білсек,
екіншіміз аңғара бермеуіміз әбден мүмкін. Ал сол ұрпақты түзу
жолға салуға атсалысарлық алғашқы шарттардың бірі –
ойыншық. Ойыншық деген атаудың өзі үлкендерді ойыншыққа
«ойыншық қой» деп немқұрайды қарауға итермелеп
тұратындықтан ба, баланың немен ойнауы керектігіне жете мән
бермей келеміз. Сонымен бірге, ойыншықты көбінесе баланы
алдау, көңілін жұбату үшін ғана пайдаланатынымыз да жасырын
емес. Ол аздай, баланы алдарқату үшін әперген ойыншығымыз
баламен қоса өзімізді де алдап жатқанын әдетте кеш байқаймыз
немесе мүлдем аңғармаймыз. Қазақ балаларына тәрбиелік мәні
бар, адамгершілікке тәрбиелейтін ойыншықтар керек.
Жалпы, ойыншық сөзінің соңғы қ әрпін алып тастаса – ойыншы
болып шыға келеді. Яғни, бала ойыншықпен ойнамайды,
керісінше ойыншық баланы ойнатады, баланы басқарушыойыншы, тәрбиешісі деген түсінік тасада қалып келе жатқандай.
Сондықтан да ойыншық-ойыншы баланың мінез-құлқын, ойлау
деңгейін бірден-бір дамытушы құрал екеніне еш талас жоқ.

Жобаның мақсаты
Мектеп жасына дейінгі балаларға ойыншықтың шығу тарихымен таныстыру.
- Ойыншықтың атын,түсін және қандай заттан жасалғанын, жекеше, көпше
атауларын үйрету. - Олармен қалай ойнау керектігін түсіндіріп, ұқыптылққа,
- Эстетикалық талғамдарын кеңейту. Талдау. Әдемілікке тәрбиелеу.

Жобаның міндеттері
-Балаларды ойыншықпен дұрыс ойнай білуге үйрету.
-Баланың ойлау қабілетін, тіл белсенділігін, қиялын дамыту.
-Балаларды адамгершілікке тәрбиелеу.
-Белгілі бір мақсаттағы, ойластырылған әрекетке үйрету.
-Ата-аналарға балаға ойыншықты дұрыс таңдай білуге
көмектеуі.
4. Күтілетін нәтижелер
Ойыншықтар арқылы балалар өз сезімін білдіріп, қоршаған
ортаны зерттейді.
Балалар ойыншықтардың қасиетін атай білуге, оларды ойын
барысында дұрыс қолдана білуге үйренеді.
Ойыншықтарға мейіріммен, ұқыпты қарауға дағдылары
қалыптасады.
Ата-аналардың балаларына ойыншық таңдау құзіреттіліктері
артады.

№ Құрылымы
1 Тақырыбы
2. Аннотация

3.

Мақсаты
міндеттері

«Ойыншықтар әлемі»
жобасының төлқұжаты
Мазмұны
«Ойыншықтар әлемі»
Мектепке даярлық топ балалардың ойынға деген
кызығушылықтарын арттыра отырып, бір-бірімен
ойыншықтар арқылы қарым –катынас жасау, балабақша
және үйде әртүрлі әрекет түрлерін ұйымдастыру арқылы
балалардың әлеуметтік – адамгершілік қасиеттерін
дамыту
және
калыптастыру.
Балабақша,
бала
жәнеотбасыарасындатығызбірлестіктіұйымдастыру.
мен Мақсаты:

-

Мектеп жасына дейінгі балаларға ойыншықтың шығу
тарихымен таныстыру.
- Ойыншықтың атын,түсін және қандай заттан
жасалғанын, жекеше, көпше атауларын үйрету.
Олармен қалай ойнау керектігін түсіндіріп, ұқыптылққа,
- Эстетикалық талғамдарын кеңейту. Талдау. Әдемілікке
тәрбиелеу.
Міндеттері:

Балаларды ойыншықпен дұрыс ойнай білуге
үйрету.
Баланың ойлау қабілетін, тіл белсенділігін, қиялын
дамыту.
Балаларды адамгершілікке тәрбиелеу.
Белгілі бір мақсаттағы, ойластырылған әрекетке
үйрету.
Ата-аналарға балаға ойыншықты дұрыс таңдай
білуге көмектеуі.
4.

5.
6.

7.

Жоба жетекшісі
Жобаға
қатысушылар
Қатысушының
жасы
Жобаның
іске
асыру кезеңдері
Күтілетін нәтиже

Әдіскерлер: Садуова Э.Т., Кударинова С.Т.
Бөбекжайдын тәрбиешілері мен педагогтары
3-5 жастағы балалар
2019-2020ж.ж. –дайындық кезеңі
2020 – 2021 ж.ж. – қалыптастыру кезеңі / практикалық
2021- 2020 ж.ж. – жалпылау кезеңі / қорытынды
- Ұлттық ойыншықтарды игеру
- Ойыншықтын пайдасы мен зиянын білу.
- Ойыншыққа ұқыпты қарауға тәрбиелеу.

8.

Жобаға жауапты

Тәрбиешілер Сатымбаева Г.О., Саналиева А.Т.

«Ойыншықтар әлемі» жобасын іске асыру кезеңдері
Мерзімі
20192020ж.ж.

Кезең
Дайындық кезеңі

Мазмұны
Жобаны әзірлеу.

1. Жоба тақырыбы бойынша
әдістемелік
материалдар
жинақтау.
2. Ата-аналармен «Балаларды
қандай ойыншықтармен ойнату
қажет?»тақырыбына ақыл кеңес жүргізу.
3. Балалармен жоба соңында
ашық сабақ көрсету.
4.Жобаны қорғау.
5. Жұмыс жасау құжаттарын
әзірлеу.

2020
– Қалыптастыру кезеңі / Жобаны іске асыру.
1. Қажет мәліметтерді әр түрлі білім
2021 ж.ж. практикалық
салаларын
іздестіріп,
қажетті
мәліметтерді іріктеу;
2. Оқыту, тәрбиелеу үрдісіндегі
кездесетін қиындықтарды жою;
3. Іс-шаралардың жүйелілігі;
4. Ата – аналармен мақсатты түрде
«Ойыншық дос» атты арнайы
бұрыштама ұйымдастыру.
2021Жалпылау
кезеңі
/ Жобаны іске асыру нәтижелерінің
сапалық сараптамасы
2020 ж.ж. қорытынды
1. Балабақшада семинар өткізу
2. Атқарылған
жұмыстарды
қорытындылап
жинақтар
шығару
3. Ата – аналарға қорытынды
сауалнама жүргізіп, сараптама
жасап
нәтижесін
қорытындылау.
4. Материалдарды
арнайы
ақпарат
құралдарында
жариялау

«Ойыншықтар әлемі» жобасын іске асыру мақсатында
2019 – 2022 оқу жылдары өткізілетін іс – шаралар жоспары
№ Іс – шараның мазмұны
Мерзі Жұмыс түрі Қатысушы
мі
лар
1
«Жобаның тақырыбы мен Жыл Дөңгелек
Балабақша
мәселесімен
танысу. сайын үстел
тәрбиешіл
Мақсаты мен міндеттерін
ері
анықтау»
2 Ойыншықтар
қалай Жыл Әңгімелесу
Балабақша
жасалынады??
сайын
тәрбиешіл
ері
3

Бала өмірінде оыншықтың Жыл Сауалнама
алатын орны
сайын жүргізу

4

Ойыншықтын түрлері

5

Алғашқы
ойыншықтар Жыл Дидактикалы Балабақша
қалай пада болды?
сайын қ ойын
тәрбиешіл
ері

6

Ойыншықтын
мен зияны

7

Қазақ
халқынын Жыл Қағаздан
ойыншықтары
неге сайын жасалған
сувинир
ретінде
ойыншықтар
қолданылады?
көрмесі
Менің
сүйікті Жыл Тақпақ, өлең
ойыншықтарым
сайын жаттау

Балабақша
тәрбиешіл
ері

Ойыншықтардын
қандай?

Балабақша
тәрбиешіл
ері

8

9

Балабақша
тәрбиешіл
ері

Жыл Ұйымдастыр Балабақша
сайын ылған оқу – тәрбиешіл
қызметі
ері

пайдасы Жыл Жапсыру
сайын

сапасы Жыл Әңгімелесу
сайын

10 Балалардың
балабақша Жыл
және
үйде
ойнайтын сайын
сүйіктіойындары
мен
ойыншықтары.
11 Ойыншық
түрлерімен Жыл

Балабақша
тәрбиешіл
ері

Балабақша
тәрбиешіл
ері

Балабақша
тәрбиешіл
ері
Балабақша

Жауаптылар
Саналиева
А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Саналиева
А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Саналиева
А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Саналиева
А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Саналиева
А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Саналиева
А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Саналиева
А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Саналиева
А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Саналиева
А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Саналиева
А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Саналиева

таныстыру

сайын

тәрбиешіл
ері

12 Ойын бала үшін – өмірлік Жыл
тәрбие.
сайын

Балабақша
тәрбиешіл
ері

13 ҚытайойыншықтарыҚазақ Жыл
станда
сайын

Балабақша
тәрбиешіл
ері

14 Қытай ойыншықтарының Жыл
құрамындағы
сайын
зиянды химиялық заттар.

Балабақша
тәрбиешіл
ері

15 Ойыншықтың түрлері

Жыл
сайын

Балабақша
тәрбиешіл
ері

өажетті Жыл
сайын

Балабақша
тәрбиешіл
ері

Жыл
сайын

Балабақша
тәрбиешіл
ері

16 Балаларға
ойыншықтар

17

А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Саналиева
А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Саналиева
А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Саналиева
А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Саналиева
А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Саналиева
А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Саналиева
А.Т.,
Сатымбаева
Г.О.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!