Бөлім:
|
2-бөлім. Тәрбиенің қайнар
бұлағы
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы: 8
«Г»
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Ш. Құдайбердіұлы
«Еңлік-Кебек» поэмасы
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
8.Т/Ж3. Көркем шығармадағы
кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерге
жіктеу.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Көркем шығармадағы негізгі
кейіпкерлерді тура және жанама мінездеулерге жіктеп, образын
ашады.
|
Құндылықтар:
|
Ар-ұят
құндылығы: адал еңбекті
құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу,
шешім қабылдай білу және жауапкершілікті
сезіну.
|
Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
10
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу;
ә) Топқа
бөлу;
ІІ. Үй
тапсырмасын сұрау
кезеңі:
Құрылымдық талдау
(Сюжеттік талдау)
«Оқиғалар картасын»
толтыру.
|
І. «Еңлік» және
«Кебек» сөздерімен
2 топқа
бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын
орындау.
«Еңлік» тобы оқиға
мазмұнына құрылымдық талдау
жасайды.
«Кебек» тобы шығарма
эпизодтарын «Оқиғалар картасына»
орналастырады.
|
Мадақтау
Дескриптор
Оқиға құрылымының
реттілігін сақтайды;
Суреттер арқылы
оқиға мазмұнын ашады;
Оқиға желісін суретпен
байланыстырып айтады.
|
Топқа бөлуге арналған қима
қағаздар.
Топтық жұмысқа арналған
плакаттар
|
Сабақтың
ортасы
30
мин.
|
ІІІ. Жаңа
сабақ.
А)Топтық
жұмыс
«ФИЛА »
кестесі бойынша берілген тапсырмаларды
орындау.
|
Оқушылар топта жұмыс жасайды.
Кесте толтырады.
|
Дескриптор
* Дастанның
тақырыбын тауып, идеясын
ашады;
* Негізгі ойға
қатысты проблемалық сұрақ
дайындайды;
* Өзіндік шешім
білдіреді.
|
Кесте-плакат, маркерлер.
Оқулық.
|
|
Ә)Жұптық
жұмыс.
«ПОПС»
формуласы арқылы толғауда
көтерілген
әлеуметтік-қоғамдық
мәселені табу.
|
Жұптаса отырып, пайыммен жауап
береді.
|
Дескриптор
* Толғау тақырыбын
анықтайды;
* Нақты мысалдармен
дәлелдейді;
* Өзіндік шешім
қабылдайды.
|
Оқулық,
жұмыс дәптері.
Интербелсенді тақта.
|
|
Б)Жеке
жұмыс.
Шығармадағы негізгі
кейіпкерлерді тура және жанама мінездеулерге жіктеу. Кейіпкерлердің
образын ашу.
|
Мінездеулерді жыр шумақтарынан
тауып, өзіндік көзқарас танытады. Кейіпкердің көркемдік образын
ашады.
|
Дескриптор:
*Кейіпкерлерді тура
және жанама мінездеуге
жіктейді;
*Әдеби образын
ашады;
* Шумақтардан мысалдар
келтіреді.
|
Тарапа қағаздар. Оқулық.
Дәптер.
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
ІУ. Үйге тапсырма
беру:
Шығармадағы
эпизодтарды пайдалана отырып, кейіпкерлердің жан дүниесіне сай
монолог жазу.
У. Рефлексия.
«3-2-1»
Оқушылар таратпа
қағаздарға сөз және сөз тіркестерімен жауап
береді.
1.Сабақта маған
пайдалы болды.
1. ...................
2. .............................. 3.
.........................
2. Маған көмек
қажет?
1. ...................
2. ..............................
3. Сабақта алған
ақпаратты қайда қолдана аламын?
1.
...................
|
Оқушылар кейіпкердің
іс-әрекеттері арқылы жан дүниесін ашатын ойын монолог түрінде
жазады.
Сабақ мазмұны мен
құрылымы бойынша алған немесе түсінбей қалған ақпараттар бойынша
кері байланыс береді.
|
Дескриптор:
*Шығарма
кейіпкерлері туралы эпизодтарды
қолданады;
*Өз ойларын монолог
түрінде жазады;
*Кейіпкердің жан-дүниесін
көрсетеді
|
Стикер.
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
|
|
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|