Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«№13 жалпы білім беретін мектебі»
КММ
Қысқа мерзімді
жоспар
Бөлім
Көркем әдебиет және эпикалық
сарын
Педагогтің
Т.А.Ә.
Көзтай Айбарша
Батылжанқызы
Күні
31.08.2023ж
Сынып:8
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы
Шәкәрім Құдайбердіұлы
«Еңлік-Кебек» дастаны
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты
8.1.4.1 көркем шығармалардан
алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды
қолдану;
8.2.4.1 шығармадан алған
үзінділерді қайта өңдеп креативті
жазу
Сабақтың
мақсаты
Өз көзқарасын
дәлелдеу үшін үзінділерді қолдана
алады;
«Еңлік-Кебек»
поэмасынан алған үзінділерді өңдеп креативті
жазады.
ЕБҚ бала (дислексия)
үшін:
Өз көзқарасын
білдіреді;
Үзінділерді қолдана
алады;
Креативті жұмыс
жасайды.
Бағалау
критерийлері
Өз көзқарасын
білдіреді;
Шығармадан дәлелдер
келтіреді;
Креативті жұмыс
жазады.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану, жоғары ойлау
деңгейі
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңдері/уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
2мин
3мин
Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
Оқушыларды «Балмұздақ таяқшалары» арқылы топқа
бөлу
Сабақтың қызығушылықты ояту
кезеңі
Кіріспе сұрақтары
«Еңлік-Кебек» поэмасының
тақырыбы мен идеясы қандай?
Шығармадағы кейіпкерлер
кімдер?
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
Мұғаліммен амандасады;
Топтарға бірігеді;
Сұрақтарға жауап
береді.
«Жақсы», «Жарайсың»,
«Керемет» қолпаштау сөздері арқылы
бағалау
Балмұздақ таяқшалары
Сабақтың
ортасы
Жаңа сабақты
түсіну
5
мин
Сұрақтар
функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған. Оқушылар сұраққа
жауап беру арқылы ауызша тілді
дамытады.
7 мин
Тапсырма функционалдық сауаттылықты дамытуға бағытталған.
Оқушылар пікір білдіру арқылы сөздік қорлары
байиды.
13 мин
Тапсырма функционалдық сауаттылықты дамытуға бағытталған.
Оқушылар креативті жұмыс жазу арқылы танымдық қызығушылығы артады.
Сауатты жазу, сауатты сөйлеу дағдыларын
қалыптастырады.
«Екі жақты түсініктеме күнделігі»арқылышығармадан ерекше әсер
еткен тұстарды, үзінділерлі жазыңыз. Үзіндіге қатысты пікіріңізді
білдіріңіз
Шығармадан
үзінді
Менің
пікірім
Дескриптор:
Шығармадан үзінді
жазады;
Өзіндік пікірін
білдіреді.
ЕБҚ бала (дислексия)
үшін:
«Кебек айтты: «Аң қуған
Тобықтымыз,
Мен Кебекпін дегенмін,
білемісіз».
«Атым Кебек» дегенде жалт
қарады,
Бағанағы айтылған бойжеткен
қыз».
ТЖ. 3
-тапсырма.
«Жақсарту керек...»үзіндіге байланысты
қандай өзгерістер енгізер едіңіз? Үзіндіні өңдеп, креативті
жазыңыз.
«Нысан абыз қысылып
батқан терге,
Қарады да сөйледі
Кебек ерге:
«Ажалың биік қабақ
сұрлау қыздан,
Батырым ондай жанға
көңіл бөлме.
Бұл сөзді өз ойымнан
айтпаймын құр,
Жын шіркін осылай
деп айтқызып тұр.
Қара жартас түбінде
кез келеді,
Шырағым, ондай
қыздан сақтанып жүр.
Әдейі іздеп
бармассың, кез боларсың.
Кез болсаң, әдейі
емес тез боларсың.
Сақтықта қорлық жоқ
деген бар ғой
Сақтанбасаң артқыға
сөз боларсың.
Оны естіп Кебек
кетті өз жайына,
Батса да балгер сөзі
шымбайына.
Ойланбай біржолата
кетті ұмытып,
Деді де: «Жынның
сөзін тыңдайым ба?»
Дескриптор:
Шығарма үзіндісін
өңдейді;
Өзгерістер
енгізеді;
Ойын
қосады;
Креативті
жазады.
ЕБҚ бала (дислексия)
үшін:
«Нысан абыз қысылып ...
...,
Қарады да сөйледі Кебек
ерге.
« ... ... ... ... қыздан,
Батырым ондай жанға көңіл
бөлме.
Бұл сөзді ... ... айтпаймын
құр,
Жын шіркін ... ... айтқызып
тұр.
... ... ... кез келеді.
... ... ... сақтанып жүр».
«Галереяға саяхат»
әдісі
ТЖ.4-тапсырма.
Шығарма
үзіндісі бойынша жазылған креативті жұмыстарды қабырға газетіне
жабастырыңыздар.
Өзге
топтарға кері байланыс жазыңыздар, сұрақ
қойыңыздар..
Топ
ішінде пікірлерді талқылап, сұрақтарға жауап
беріңіздер.
Дескриптор:
Өзге
жұмыстарды бағалайды;
Кері
байланыс жасайды;
Сұрақ
қояды, пікір білдіреді.
Жырдың маңызды бөлігін
анықтайды;
Шығармадан дәлелдер
келтіреді:
Өмірмен байланыстырады.
ЕБҚ бала (дислексия)
үшін:
Жырдың маңызды бөліктері мен түсініктемелерді
сәйкестендіру тапсырмасы
беріледі.
Шығармадан ерекше әсер еткен үзінділерді
жазады;
Үзіндіге қатысты пікірін
білдіреді.
ЕБҚ бала (дислексия)
үшін:
Шығарма үзінділері бала үшін дайын беріліп, мазмұны
ауызша айтылады.
Үзіндіні өңдейді;
Ойын қосады;
Креативті жазады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз