Сабақтың
мақсаты:
|
Оқушыларға Ұлы Отанды
сүюге, ерлік көрсеткен батырлардың бойындағы ержүректілік, отан
сүйгіштік, ұлтжандылық қасиеттерін
дәріптеу. Отанын, елін
қорғай білуге
тәрбиелеу.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сабақтың
басы
|
Қазақстан
Республикасының Гимні орындалады. (аудиозапись
қосылады)
Келе жатқан қандай
мереке?
Қаһарман ұрпаққа мың тағзым
(Сұрақ – жауап)
1. Ұлы Отан соғысы батырларын
ата?
2. Ұлы Отан соғысы қай жылы
басталды?
3. “Шығыстың қос жұлдызы”
кімдер?
4. Рейхстагқа ту тіккен қазақ
батыры?
5. Соғыс дегенді қалай
түсінесің?
6. Ұлы Отан соғысы қай жылы
аяқталды?
7. Ұлы Отан соғысы батырларын
ата?
8. Кеңес Одағының екі мәрте батыры,
ұшқыш?
9. Әлия мен Мәншүкке жасаған ерліктері үшін
қандай атақ берілді?
10. Бейбітшілік дегенді қалай
түсінесің?
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады, түгенделеді, партасындағы қатарлары бойынша орындарына
отырады.
Оқушылар бірнеше сұрақтарға
жауап береді
Нақыл
сөздер
Атақ – ерге сауға, олжа – елге сауға, олжа
елдікі, оған
тимегін.
Именіп жүріп көрген игіліктен, қарсыласып
жүріп көрген бейнет
артық.
Ежелден ел тілегі –
ер тірегі, Адал ұл ер боп туса – ел
тілегі.
Әрбір азамат өз ұлтын
сүюге тиіс және өз ұлтына деген терең сүйіспеншілігі мен мақтаныш
сезімі арқылы басқа ұлттарды танып, құрметтеп, оларды сүйе білуге
тиіс.
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Тәрбие сағаттың тақырыбына
сай тапсырмаларды жеке және жұппен
орындайды.
Тапсырма
Қазақстандықтардың майдандағы
ерлігі «Шеңбер» әдісі (Не, Кім) (Қайда?) (Қашан?)
(Неліктен?)
Тапсырма
«Ортақ портрет» әдісі. Дерек
көздерін пайдалана отырып, батырдың бейнесін
жасаңдар.
Тапсырма
Соғыс сөзін
топтастыру
Соғыс
|
Бірінші тапсырма шеңберді
дәптерге сызады және сұрақтардың жауабын
жазады.
Екінші
тапсырма
Бірінші дүниежүзілік соғыс (28
шілде, 1914
жыл – 11
қараша, 1918
жыл) — адамзат тарихындағы
алғашқы және кең ауқымды соғыстардың бірі. Бірінші дүниежүзілік
соғысына Ресей, Франция, Британия, АҚШ сияқты державалар қатысқан. Ол ең
жойқын салатын соғыстардың бірі, шамамен 9 миллион адам шайқас
фронттарда қырылса, 5 миллион азаматтар оккупация, бомбалау,
ашаршылық немесе ауру әсерлерінен өлген. Онымен
бірге Осман
империясы өткізген
геноцидтер мен 1918 жылы
басталған испан грипп пандемиясы одан
да көп адамдардың өмірлерін алған.
Үшінші тапсырма сөзді
толтыру беріледі.
|
Тақта
|
Сабақтың
соңы
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын
тыңдайды.
|
.
Тақырып бойынша оқушылардың пікірін
анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
|
|