Материалдар / Ерекше эксперимент
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ерекше эксперимент

Материал туралы қысқаша түсінік
Эксперимент түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2024
37
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Зерттеуші: Гарри Харлоу

МАЙМЫЛДАРҒА ЖАСАЛҒАН
ЭКСПЕРИМЕНТТЕР

Орындаған: Макашева Назерке

1960 жылдары зерттеуші Гарри
Харлоу
маймылдардың санасына
ерекше қатігез
эксперименттер жүргізді.
Бүгінде «Үмітсіздік кезі» атанған
ғылыми жұмыс аясында жаңа
туған маймылдарды анасынан
ажыратып,
мінез-құлқын бақылаған.

Зерттеуші кішкентай маймылдар уақыт өте
келе едендегі түкті орамалды құшақтай
бастағанын және оны бергісі келмейтінін
байқады. Осыдан кейін ол қуыршақтарды
маймылдар түрінде тігіп, оларды торға салуды
шешті. Маймыл балалары "сурогат"
аналарды құшақтай бастады, сондықтан ғалым
анамен тығыз физикалық байланыс
балалар ұшін өмірлік маңызды деген
қорытындыға келді.

Көптеген ата-аналар оның ашқан
жаңалығы туралы біліп,
балаларды тәрбиелеуге деген
көзқарастарын өзгертті.

Алайда бірнеше жылдан кейін ғалым есейген
маймылдардың өзін өте оғаш ұстай
бастағанын байқаған. Олардың
туыстарымен байланысы аз болды жане
жұптасқысы келмеді. Жүкті болған маймылдар
туғаннан кейін балаларын өлтірген. Мұны көрген
ғалым қатты
қорыққан екен.

Қорытынды
Маймыл балалары "сурогат"
аналарды құшақтай бастады, сондықтан
ғалым анамен тығыз физикалық байланыс
балалар ұшін өмірлік маңызды деген
қорытындыға келді.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!