Еріген заттардың массалық үлесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Еріген заттардың массалық үлесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Еріген заттардың массалық үлесі туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тарауы:

  • Күні:28.11.19ж

  • Сынып: 5

Мектеп: Жақсыбайкөл негізгі мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Ғалымжан А.А.

Қатысқандар- ; қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы: Еріген заттың массалық үлесі


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

5.3.2.4- еріген заттың массалық үлесін есептеу


Оқу мақсатына негізделетін сабақ мақсаты

Еріген заттардың массалық үлесін есептей алады.


Бағалау критерийі

  • Тұздың еріген массалық үлесін анықтайды.


Тілдік мақсаттар

  • Массалық үлес,ерітінді,еріткіш,еріген зат.


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел»жалпы ұлттық идеясының маңызды құрамдас бөліктері болып табылатын ұлттық ауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік,өңірлік мәселелерді шешуге жаһандықтұрғыдан қатысу құндылығы аясында оқушыларды топтық жұмыс арқылы қоршаған ортаны аяулышылықпен қарауға дәріптеу.


Пәнаралық байланыс

Химия, физика.


Алдыңғы білім

5.3.2.3-құрамы белгілі ерітіндіні дайындау


Сабақтың жоспары


Сабақты жоспарлаудың кезеңдері

Сабақты жоспарлаудағы іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Ұйымдастыру. «Шаттық шеңбер » бір-біріне жақсы тілек айтады.

Үй тапсырмасы.

«Ыстық орындық» әдісі Оқушылар бір –бірлеріне сұрақ қояды.

-Таза заттар мен қоспалардың қандай айырмашылықтары бар.

- Сұйық заттың ішіндегі қатты заттар біркелкі қоспа не деп аталады?

-Жер бетінде ең көп таралған еріткіш не деп аталады?

Дескриптор:

  • Таза заттар мен қоспаларды ажырата алады.

  • Судың маңызын түсіндіре алады.


Қима қағаз арқылы топқа бөлу. Шай, Су

1- топ. Еріткіш

2 –топ. Ерітінді.

1 –топ:

2-топ:




Жаңа білім

10 минут


Саралау.

Диалог негізіндегі саралау.

Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. (Т) «Миға шабуыл» әдісі берілген қима қағаз арқылы сабақ тақырыбы ашылады.

 Сурет қимасына анықтама беру.

Су еріткіш. Судың қасиеті. Кей заттар суда ерімейді.

Ерітіндіге нелер жатады?



Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут


Саралау.

Оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау.





Қолдану. Тәжірибе жасау.

Тапсырма

1. Массасы 100 г суда 15 г ас тұзы ерітілген. Осы тұздың массалық үлесін есептеніз. Есептің шешу жолдарын көрсетіңіз.

Берілгені :

Шешуі :

Жауабы :


Дескриптор Білім алушы еріген заттың массалық үлесін табу үшін формуланы пайдаланады;

есептің шешу жолдарын көрсетеді;

тұздың массалық үлесін есептейді.

Мұғалім бағалауы. «Мадақтау сэндвичі»

  1. не ұнады?

  2. нені жақсарту керек?

  3. даму үшін не істеу керек?

Топтық жұмысқа арналған ресурстар

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Ой қорыту. «Өз ойым»Өз бетінше тосап жасау. Тосапқа массалық үлес бойынша керек заттардың массалық үлесін есептеу.

Құлпынай тосабы. Керек заттар қант шәрбаты,су.

1,5кг қант шәрбатын суға саламыз еріді.

су тығыздығы 1г екенін ескерініздер.

Дескриптор Білім алушы еріген заттың массалық үлесін табу

үшін формуланы пайдаланады;

есептің шешу жолдарын көрсетеді;

судағы қанттың массалық үлесін есептейді

Мұғалім бағалауы: Конверттегі сұрақ.

Еріткіш дегеніміз?

Ерітіндіге мысал келтір.

Судың қасиеті

Қоспа дегеніміз?

Таза зат пен қоспанын айырмашылығы

Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.

Бағалау

5 минут


Кері байланыс

3 минут

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.

Қосымша ақпарат.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1 2 Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.11.2020
688
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі