Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Еріксіз электромагниттік тербелістер. Айнымалы ток.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Айнымалы ток |
Мектеп: Зиядин Исабеков ат.жом. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Молдабаев Н. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Еріксіз электромагниттік тербелістер. Айнымалы ток. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
11.4.3.2 - период, жиілік, кернеудің максималды және тиімді/әрекет етуші мәндері, ток, электр қозғаушы күш сияқты физикалық шамаларды пайдалана отырып, айнымалы токты сипаттау; 11.4.3.3 - синусоидалы айнымалы ток немесе гармоникалық функциялар түрінде кернеу ұсыну |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
- еріксіз және еркін электромагниттік тербелістерді білу және сипаттау - есептерді шешу кезінде LC тербелмелі контурында толық энергияны дұрыс қолданады |
|||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
- еріксіз және еркін электромагниттік тербелістерді біледі және сипаттай алады - есептерді шешу кезінде LC тербелмелі контурында толық энергияны дұрыс қолданады |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: LC осцилляторын салу үшін және қандай шамалар ауытқып, бір тербеліс кезеңі не екенін түсіндіру үшін LC-генераторы үшін уақыт функциясы ретінде индуктор арқылы конденсаторда және токта потенциалдар айырмасы графиктерін салу, сондай-ақ әр кестеде T кезеңін көрсету блок-серіппелі генератор мен LC-генератор арасындағы ұқсастықты түсіндіру үшін LC-генератор үшін ω бұрыштық жиілігі (және соған байланысты F жиілігі мен T кезеңі) мен индуктивтілік мәндері мен сыйымдылық арасындағы қатынасты қолдану қажет Арнайы пәндік лексика және терминология: Айнымалы ток/кернеудің айнымалы және орташа квадраттық мәні; реактивті кедергі және импеданс; LC-тербелістер (тек сапалы өңдеу), LCR-тізбекті тізбек, резонанс; айнымалы ток тізбектеріндегі қуат, сусыз ток, айнымалы ток генераторы және трансформатор. Диалог/хат үшін фразалардың пайдалы жиынтығы. Нөлдік гальванометр-амперметр нұсқасы Индукцияланған ток-тұйықталған контурда магнит өрісінің, контурларды кесетін өзгеруінің салдарынан пайда болатын электр тогы. Индукцияланған Э. М. Ф.-тізбекте (тұйық немесе ажыратылған) магнит өрісінің, кесетін тізбектің өзгеруі салдарынан пайда болатын электр қозғаушы күш. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Сабақ барысында оқушылар өздерінің зерттеу дағдыларын дамыту үшін практикалық сұрақтар мен міндеттерді шешу үшін шығармашылық және сыни ойлауды көрсетеді. Сонымен қатар, сабақ үш тілді қарым-қатынас дағдыларын арттыру құралдарын де қосуға арналған. |
|||||||||||||||||||||||||||||
АКТ-ны қолдану |
оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Теңдеулерді шешу барысында математика пәнінен алған білімдерін қолданады |
|||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Магнетизмнің негізгі қасиеттері |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, көңіл-күйін сұрау . Сынып ішіндегі тазалықты қадағалау ІІ. Ынтымақтастықты қалыптастыру Оқушылар негізгі идеяларды жинақтап, сынып үдерістерін бағалап, сабақтың басында қойылған сұрақтарға жауап беріп, оларды өткенімен де, келешегімен де байланыстыру керек. |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту 7 минут |
Егер энергия ЭҚК және токтар арқылы берілсе, онда бұл ток айнымалы ток деп аталады, немесе қысқа үшін ac. Батареядан осциллирленбейтін ток тұрақты ток немесе тұрақты ток деп аталады. Бұл осциллирующие ЭДС және токтар синусоидальды уақытпен өзгереді, бағытын (СолтүстікАмерикада) секундына 120 рет өзгертеді және осылайша F = 60 Гц жиілігіне ие. Айнымалы токтың артықшылығы: токтың ауысуына қарай, магнит өрісі, қоршаған өткізгіш. Бұл Фарадей индукция Заңын қолдануға мүмкіндік береді. Генераторда: мұнда жетекші бұрыштық жиілік деп аталады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны тану Теориялық білімді меңгеру 23 минут |
Ток ЭҚК фазасы бойынша сәйкес келмеуі мүмкін. Жетекші жиілік Демонстрация: Үш Қарапайым Контур А Бөлігі: Резистивті Жүктеме B Бөлігі: Сыйымдылық Жүктеме C Бөлігі: Индуктивті Жүктеме Сынып пікірталасы: келесі мәселені шешу үшін студенттерді ашық пікірталасқа қатысуға сұраңыз: Айнымалы Токтар мен кернеулер үшін фазалық және амплитудалық қатынастар. file:///C:/Users/zhamiyeva_a.ast/Downloads/gp31.pdf
D бөлігі: RLC сериясытізбегі Фазалық тұрақты үштүрлі нәтиже XL>XC: схема сыйымдылыққа қарағанда индуктивті. XC>XL: схема индуктивтіден әлдеқайда сыйымды. XC=XL: контурдың резонанста екенін айтады. Сұрақ 1. Неге айнымалы ток генераторының шығысы өзгереді? 2. Егер катушка жылдам айналса, айнымалы ток генераторының шығуы өзгереді екі әдісті атаңыз. 3. Коммутатор функциясы қандай? 4. Ұзақ қуат беру үшін тұрақты астам айнымалы токты пайдаланудың екі артықшылығын беріңіз. Шешім 1. Шығу ауытқиды, себебі катушканың әрбір жағы әр жарты айналым бағытын өзгертеді. Бұл ток әр жарты айналым бағытын өзгертеді. 2. Ток күші артады. Айнымалы ток жиілігі артады. 3. Коммутаторлар катушкадағы ток бағытын өзгертеді, сондықтан катушка бір бағытта айналады. 4. Орнына жеткізу және тасымалдау оңай. Тасымалдау кезінде энергияны үнемдеу үшін кернеу жоғарылауы немесе төмендеуі мүмкін. |
Қосымша №1 |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс 5 минут |
ҮйТапсырмасы: Кері байланыс: сұрақтар мен ұсыныстар қорабы. Көрініс: - Не біле алды - Не түсініксіз қалды - Немен жұмыс істеу керек |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық
және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||
Бұл жоспар оқушыларға оқушылардың ғылыми және сыни ойлауын дамытуға, сондай-ақ олардың ғылыми пайымдаулар мен зерттеулерге деген қызығушылығы мен бейімділігін нығайтуға мүмкіндік береді. Іргелі деңгей: Әртүрін сипаттаңыз: Резистивті күйдегі айнымалы ток Индуктивті режимдегі айнымалы ток Сыйымдылық элементтеріндегі айнымалы ток Еріксіз электромагниттік тербелістер және резонанс. Орташа деңгей: Ұзақ қуат беру үшін тұрақты айнымалы токты пайдаланудың артықшылығын беріңіз. Неге айнымалы ток генераторының шығысы өзгереді. Жетілдірілген деңгей: олар уақыт бойынша талдау өрнегін қолдана алады. Графикалық талдау, фазалық бұрыштар. |
Оқушылар практикалық тапсырмаларды шешу бойынша әртүрлі қызмет түрлерін бөгде адамдардың көмегінсіз түсіндіре алады, кестелерді нақты сипаттай алады, таза түсінік бере алады және графикалық есептер мен т. б. шешу кезінде сұрақтарға жауап бере алады. |
Сабақ кезінде сынып жақсы желдетілгеніне және жақсы жарықтандырылғанына көз жеткізіңіз, зертхананың қауіпсіздік ережелері келтірілген. |
||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |