Материалдар / Еркін және еріксіз тербелістер

Еркін және еріксіз тербелістер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабағым 9 сыныпқа сабақ беретін физика пәнінің мұғалімдері үшін көмек болады деген ойдамын.Себебі,биылғы оқу жылында бұл 9 сынып бұрынғы оқу программасымен оқытылып жатыр.Ал осы2018 оқу жылында бұл 10 сынып болып,жаңартылған оқу бағдарламасымен оқытылмақшы.Сондықтан осы бастан оқушыларды осы бастан түрлі әдістермен,қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындату дағдыларымен үйретуіміз керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
736
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін » Оқу ісі жөніндегі орынбасары _____________ Г.Жайлашева Пәні: физика

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
САБАҚ: Еркін және еріксіз тербелістер. Резонанс





Мектеп: Қосарал орта мектебі
Күні: 12.12.17Мұғалімнің аты-жөні: Аязбай Л
СЫНЫП: 9Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)-Еркін, еріксіз тербелістерді түсіндіру-Жүйенің меншікті жиілігіне жақын сыртқы тербелістер жиілігі кезінде тербелістер амплитудасының өзгерісін сипаттау - резонанстың сипаттамасын мысалдармен түсіндіру;
Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Еркін және еріксіз тербелістерді ажырата біледі;


Оқушылардың басым бөлігі: Топта және жеке эксперименттік тапсырмалар орындай алады;


Кейбір оқушылар: Акустикалық резонанстың не екендігін түсінеді
Ойлау деңгейінің дағдысыБілу,түсіну,қолдану
Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: резонанс,акустика,меншікті жиілік,тербелмелі жүйе т.б


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктер:


Талқылауға арналған тармақтар: джигсо әдісі арқылы постер қорғау



Жазылым бойынша ұсыныстар: Тербелмелі жүйе деп .... жүйені айтамызТәжірибені .... өлшеу арқылы жасаймынТербелістер ...... мен....... деп бөлінедіТәжірибе .... көмегімен сапасы жоғарылайдыЕгер үйкеліс күштері үлкен болатын болса…резонанс әлсіз білінеді
Алдыңғы оқу8 - сыныпта электромагниттік толқындар өту барысында еркін және еріксіз тербелістермен жалпы таныс.
Құндылықтарға баулуФизикалық құрал-жабдықтармен топтық және жұптық жұмыстар барысында оқушылар арасында жауапкершілік және сыйластық тәрбиелері қалыптасады. Оқушылар тербелістерге байланысты күнделікті тұрмыстан бірнеше мысалдар келтіру арқылы өмір бойы білім алу керек екендігін жақсы түсінеді. Механикалық тербелістердің заңдылықтарын түсіну арқылы әлемдік экономикаға үлесін қосатынын түсінеді.
Пәнаралық байланысЭлектронды кітап арқылы немесе интернет желісі арқылы интерактивті тақтадан мини-видеолар тамашалау барысында информатика пәнімен байланысады. Тақырыпқа байланысты есептер шығару және өлшем бірліктерді ХБЖ-не келтіру арқылы математика пәнімен тығыз байланысады.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Сабақтың басы

І.Ұйымдастыру Психологиялық тренинг «Көңіл күйіңіз қалай?»





ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
  • Математикалық маятник деп нені айтады?
  • Математикалық маятниктің тербеліс периоды неге тең?
  • Маятник қай жерлерде пайдаланады?
  • Серпімділік күші әрекет ететін дененің тербеліс периоды неге тәуелді болады?


  • презентация












    ІІ. Үй тапсырмасын сұрау 1.Математикалық маятник деп нені айтады?2.Математикалық маятниктің тербеліс периоды неге тең?3.Маятник қай жерлерде пайдаланады?4.Серпімділік күші әрекет ететін дененің тербеліс периоды неге тәуелді болады?

    Сабақтың ортасы

    Мақсатты айқындау
    ІІІ. ДЖИГСО әдісін пайдалана отырып, оқушылар өздері тақырыптарды меңгередіСіздің тобыңызда 5 рөлді: топ басшысы, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.Бақылаушының бағалау парағы

    Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.



    IV.Әрбір топ қарсы топтардың жұмысын бағалайды.

    V.Әр оқушыға қалыптастырушы бағалау тапсырмасы беріледі

























































    Видео көрсетіледі


    Сабақ соңы





























    Қосымша ақпарат
    СаралауСіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКT-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
    Саралау тапсырмалардыіріктеуді, белгілі бір оқушыданкүтілетін нәтижені, оқушығажеке қолдау көрсетуде, оқуматериалы мен ресурстардыоқушылардың жекеқабілеттерін ескере отырып қосымша тапсырмалар беремін.



  • Зертханалық жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау;
  • Уақытты тиімді пайдалану
  • Бір-бірінің пікірлерін тыңдау.


  • Рефлексия



  • Оқу мақсатына сәйкес ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкестендірілген бағалау критерийлерін жазамын;
  • Оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне сәйкес саралау тапсырмаларын дайындап, тиісті дескрипторлар құрамын;
  • Оқушылармен тиімді кері байланыс орнатамын.


  • Қорытынды бағамдауСабақта қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе Сіздің сабағыңызды жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?








    Қалыптастырушы бағалау тапсырмасыФ.А _______________________________________________________________________Сынып: ___________________________________________________________________

    Оқу бағдарламасына сілтемеОқу мақсаты

    Бағалау нұсқаулығы

    1.Тербелістереркін тербелістерге мысалдар келтіру

    1. Тербеліс деп неге айтамыз?2. Еркін тербеліс деп неге айтамыз?3. Механикалық тербелістер нешеге бөлінеді? Оларды атаңыз.4. Суретте көрсетілген денелердің қайсылары еркін тербелістер жасайды?
    ДағдыларЖетістік критерийлері


    Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер
    БілуТербелістің анықтамасын біледі.
    БілуЕркін тербелістің анықтамасын біледі.
    БілуМеханикалық тербелістердің түрлерін біледі.
    Білу, түсінуЕркін тербелістерге мысалдар келтіреді.
    2.ТербелістерМеханикалық тербелістерге есептер шығару1есепСеріппеде тербеліп тұрған жүк 8с ішінде 32 тербеліс жасады.Тербелістің периодын және жиілігін анықтаңдар2есепҚатаңдығы 12,3 Н/м серіппеге ілінген массасы 0,211 кг жүктің тербеліс периодын және жиілігін анықта3 есепСеріппенің әсерінен массасы 100г жүк жиілігі 2Гц тербелістер жасайды.Серіппенің к қатаңдығын анықтаңдар

    ДағдыларЖетістік критерийлері


    Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер
    БілуТербелістің анықтамасын біледі. Мат.маятник анықтамасын біледі
    БілуСеріппелі маятниктің формуласын анықтай алады
    БілуМеханикалық тербелістердің түрлерін біледі.


























    Қосарал орта мектебі Жаратылыстану пәндер апталығы













    Ашық сабақ





    Тақырыбы: Еркін және еріксіз тербелістер.Резонанс

    Өткізген: Л.Аязбай физика пәнінің мұғалімі

    9 сынып





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ