САБАҚ: Еркін және еріксіз тербелістер. Резонанс
| Мектеп: Қосарал орта мектебі |
Күні: 12.12.17 | Мұғалімнің аты-жөні: Аязбай Л |
СЫНЫП: 9 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | -Еркін, еріксіз тербелістерді түсіндіру-Жүйенің меншікті жиілігіне жақын сыртқы тербелістер жиілігі кезінде тербелістер амплитудасының өзгерісін сипаттау - резонанстың сипаттамасын мысалдармен түсіндіру; |
Сабақ мақсаттары
| Барлық оқушылар: Еркін және еріксіз тербелістерді ажырата біледі; |
| Оқушылардың басым бөлігі: Топта және жеке эксперименттік тапсырмалар орындай алады; |
| Кейбір оқушылар: Акустикалық резонанстың не екендігін түсінеді |
Ойлау деңгейінің дағдысы | Білу,түсіну,қолдану |
Тілдік мақсат
| Негізгі сөздер мен тіркестер: резонанс,акустика,меншікті жиілік,тербелмелі жүйе т.б |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктер: |
| Талқылауға арналған тармақтар: джигсо әдісі арқылы постер қорғау
|
| Жазылым бойынша ұсыныстар: Тербелмелі жүйе деп .... жүйені айтамызТәжірибені .... өлшеу арқылы жасаймынТербелістер ...... мен....... деп бөлінедіТәжірибе .... көмегімен сапасы жоғарылайдыЕгер үйкеліс күштері үлкен болатын болса…резонанс әлсіз білінеді |
Алдыңғы оқу | 8 - сыныпта электромагниттік толқындар өту барысында еркін және еріксіз тербелістермен жалпы таныс. |
Құндылықтарға баулу | Физикалық құрал-жабдықтармен топтық және жұптық жұмыстар барысында оқушылар арасында жауапкершілік және сыйластық тәрбиелері қалыптасады. Оқушылар тербелістерге байланысты күнделікті тұрмыстан бірнеше мысалдар келтіру арқылы өмір бойы білім алу керек екендігін жақсы түсінеді. Механикалық тербелістердің заңдылықтарын түсіну арқылы әлемдік экономикаға үлесін қосатынын түсінеді. |
Пәнаралық байланыс | Электронды кітап арқылы немесе интернет желісі арқылы интерактивті тақтадан мини-видеолар тамашалау барысында информатика пәнімен байланысады. Тақырыпқа байланысты есептер шығару және өлшем бірліктерді ХБЖ-не келтіру арқылы математика пәнімен тығыз байланысады. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Сабақтың басы
| І.Ұйымдастыру Психологиялық тренинг «Көңіл күйіңіз қалай?»
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау Математикалық маятник деп нені айтады?Математикалық маятниктің тербеліс периоды неге тең?Маятник қай жерлерде пайдаланады?Серпімділік күші әрекет ететін дененің тербеліс периоды неге тәуелді болады?
| презентация |
| ІІ. Үй тапсырмасын сұрау 1.Математикалық маятник деп нені айтады?2.Математикалық маятниктің тербеліс периоды неге тең?3.Маятник қай жерлерде пайдаланады?4.Серпімділік күші әрекет ететін дененің тербеліс периоды неге тәуелді болады? |
|
Сабақтың ортасы
Мақсатты айқындау | ІІІ. ДЖИГСО әдісін пайдалана отырып, оқушылар өздері тақырыптарды меңгередіСіздің тобыңызда 5 рөлді: топ басшысы, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.Бақылаушының бағалау парағы
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
IV.Әрбір топ қарсы топтардың жұмысын бағалайды.
V.Әр оқушыға қалыптастырушы бағалау тапсырмасы беріледі
|
Видео көрсетіледі |
Сабақ соңы
| |
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКT-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
Саралау тапсырмалардыіріктеуді, белгілі бір оқушыданкүтілетін нәтижені, оқушығажеке қолдау көрсетуде, оқуматериалы мен ресурстардыоқушылардың жекеқабілеттерін ескере отырып қосымша тапсырмалар беремін. |
| Зертханалық жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау;Уақытты тиімді пайдалануБір-бірінің пікірлерін тыңдау.
|
Рефлексия
|
Оқу мақсатына сәйкес ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкестендірілген бағалау критерийлерін жазамын;Оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне сәйкес саралау тапсырмаларын дайындап, тиісті дескрипторлар құрамын;Оқушылармен тиімді кері байланыс орнатамын.
|
Қорытынды бағамдауСабақта қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе Сіздің сабағыңызды жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |