Еңбек | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім: |
Сабақтың атауы | Ермексаздан музыкалық аспап жетігенді мүсіндеу. |
Сілтеме | Еңбек оқулығының әдістемесі |
Сабақтың жабдығы | 1. Оқушыларға қатырма қағаз туралы түсінік беру, қағаздан бұйымдар жасау жолдарын үйрету; 2.білімін, ой-өрісін дамыту; 3. ұқыптылыққа тәрбиелеуСабақтың типі: аралас сабақ Әдісі: түсіндіру, әңгімелеу Көрнекілігі: суреттер |
Жалпы мақсаттар
|
|
Оқыту нәтижесі |
|
Топқа бөлу | Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді. |
Ынтымақтастық атмосферасы | Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады |
Қызығушылықты ояту
| 1. Қандай ою түрлерін білесің?2.Оюларды қайда қолд |
Мағынаны тану
| Ою-өрнек, орнамент (лат. ornamentum – әсемдеу, сәндеу) – әр түрлі заттарды (үй-іші мүліктері, тоқыма бұйымдар, еңбек құралдары, қару-жарақ),архитектуралық ғимараттарды әшекейлеуге арналған, жүйелі ырғақпен қайталанып отыратын әрі үйлесімділікке құрылған өрнек-нақыштар.а) мұғалімнің түсіндірмесі.Тізіліп біркелкі түскен оюлармен әшекейленген сәнді камзол, тақия, тұскиіздерді көріп жүрсіңдер.Кез-келген ою композициясында «қошқармүйіз» элементтері қолданылады. Ол – қазақтың ұлттық ою-өрнектерінің ең басты мәнері. Бұйым көзге тартымды да әсем көрінуі үшін ою біркелкі түсуі керек. Сондықтан оюды симметриялы етіп қию үлкен рөл атқарады.
ә) оқулықпен жұмыс. Іштей, тізбектей оқыту.
Практикалық жұмыс. Қауіпсіздік ережесін сақтау.
1. Қағазды керекті өлшемде қиып, дайындаймыз. 2. Қақ ортасынан сызық жүргіземіз.
3. Сызық бойынша қағазды төртке бүктейміз. 4.Төрт қабатқа бүктелген қағаздың бірінші бетіне өрнектің төрттен бір бөлігін сызып аламыз да, қайшымен қиямыз.
5. Қиып алынған өрнекті ашамыз.6. Өрнектің жиектерін тегістеп, қағаз бетіне желіммен жапсырамыз. 7. Өрнекке қатырма қағаздан жақтау жасап, оны әшекейлейміз. |
Сергіту сәті | Орманда кірпі келеді,Саңырауқұлақ тереді.Кездесті, міне, керегі:Екеуі қайың астынан.Біреуі терек қасынан.Қанша олар болмақ есепте,Тоқылған салса себетке? |
Оқушылар денелерін жатықтырады |
Ой толғаныс
| Жұмбақтар жасыруЖайлаған дүниені бір ғажайып, Тік көтеріп отырар адамдарды. (Орындық) Ә, керемет, бір ит бар, Үй бағады, үрмейді. Аяғы жоқ жүрмейді. Темір тықсаң сөйлейді. Тілін адам білмейді. Рұқсатсыз ол иттен, Адам үйге кірмейді. (Құлып) Қарап тұрсаң өзіне, Сурет түсер көзіңе. Ол суретің ұқсайды Дәл қазіргі кезіңе. (Айна) Жылмаң-жылмаң етеді, Жылмаңдап сайдан өтеді. Із-міз тастап кетеді. (Ине) Бас-аяғы теп-тегіс болып біткен, Селкілдесе денесі дір-дір еткен, Өзіне қандай жуан кез келсе де, Күшімен қақ айырып бөліп кеткен. (Темір арба) Әншейінде жекесің, Қарай қалса екеусің. (Айна) Ерте тұрдым, Алып тұрдым. (Есік) Бес ін, бес іннің Аузы бір ін. (Қолғап) |
Үй тапсырмасы | Қатырма қағаздан бұйым жасау | Күнделіктеріне жазады |
Бағалау | Оқушылардың еңбегін салыстыра отырып, бағалау. | Парақшаларды толтырады |
Кері байланыс |
|
|