Материалдар / Ерте темір дәуірі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ерте темір дәуірі

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2019
598
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Курс 1, АТЖж-18-02сКүні: 12.02.2019 ж.Пәні: Қазақстан тарихы
Сабақ тақырыбы:Темір дәуіріндегі Қазақстан
Жалпы мақсаттар:Темір дәуірі кезеңдерінің ерекшелігін, тайпаларын, ежелгі металлургиялық орталықтары, шаруашылық түрлері жөнінде мәліметтер қорын байыту арқылы топпен жұмыс жасау дағдыларын дамытады, білімдерін жетілдіреді
Ресурстар:Интерактивті тақта, бейнефильмдер, үлестірме материалдар
Әдіс-тәсілдер:«Кім жылдам, «Ой қозғау», «Жигсо», «Темір дәуіріне саяхат» әдістері, АКТ, Венн диаграммасы,оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқыту нәтижесі:Студенттер өз пікірін, ойын ашық айта алады. Тақырыптың мазмұнын меңгеріп, негізгі идеясын түсінеді. Топпен бірігіп, жұмыс орындайды.
Дерек көздер:Дидактикалық материалдар, интернет материалдары, атлас, оқулық
Сабақтың барысы:Уақыты:Оқытушының іс-әрекеті:Студенттің іс-әрекеті:
Ұйымдастыру кезеңі:1 минҰқсас ерекшеліктері бойынша топқа бөлінеді.Әр студент өз орнына отырады.
БІЛУ:3 мин«Кім жылдам» арқылы үй тапсырмасынан сұрақтар беруСтуденттерЖауап береді.
ТҮСІНУ:25 минОй қозғау: Темір дәуіріне ассоциация.





«Жигсо» әдісі арқылы «Темір дәуіріндегі Қазақстан тақырыбындағы тарихи мәліметтерді студенттерге ұсынады, өз сөздерімен баяндатады.

Тақырып бойынша бейнежазба көрсетіледі.
Әр топ өз ассоциацияларын тақтадағы алма ағашының макетіне жапсырады.



Топтағы студенттер әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, бір-біріне түсіндіреді.
ҚОЛДАНУ:5 минІ топ «Сарматтар»1. Екінші Алтын адам қайдан табылды?2. Сақ тайпаларының өнерін неліктен көркемдік мәнерде «аң стилі» деп атаған?ІІ топ «Сақтар»1. Сарматтар Қазақстанның қай жерін мекендеген?2. Маңғыстауды сақтардың қай тайпасы мекендеді?

ІІІ топ «Алтын адам»1. Сақтардың мекендеген территориясын картадан көрсет.2. Сарматтардың әшекейлерді жасау техникасы қалай аталады?
Топтарда бірлесіп орындайды. Талқылайды.


ТАЛДАУ:
4 минВенн диаграммасы. Үш топқа ортақ тапсырма:Сақтар мен сармат тайпаларының ұқсас жақтары?Жауаптарын түсіндіреді.
ЖИНАҚТАУ:3 мин«Жаңа тақырыпты біз былай түсінеміз» картамен жұмыс.Студенттер топтарда бірлесіп орындайды, жауаптарын картада кескіндейді.
РЕФЛЕКЦИЯ:КЕРІ БАЙЛАНЫС2 минСтикерлер арқылы кері байланыс алады.Сабақтан алған әсері туралы пікірін стикерге жазып, «Ізгілік ағашына» жапсыруды тапсырады.Кері байланыс береді.
Кейінгі жұмыс:1 мин4-тарау. § 11, 12Өтілген тақырып бойынша хронологиялық кесте жазып келу.Өз бетімен орындайды.
Оқушыларды бағалау:1 минОқушыларды ашық журнал арқылы бағалайды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!