Курс 1, АТЖж-18-02с | Күні: 12.02.2019 ж. | Пәні: Қазақстан тарихы |
Сабақ тақырыбы: | Темір дәуіріндегі Қазақстан |
Жалпы мақсаттар: | Темір дәуірі кезеңдерінің ерекшелігін, тайпаларын, ежелгі металлургиялық орталықтары, шаруашылық түрлері жөнінде мәліметтер қорын байыту арқылы топпен жұмыс жасау дағдыларын дамытады, білімдерін жетілдіреді |
Ресурстар: | Интерактивті тақта, бейнефильмдер, үлестірме материалдар |
Әдіс-тәсілдер: | «Кім жылдам?», «Ой қозғау», «Жигсо», «Темір дәуіріне саяхат» әдістері, АКТ, Венн диаграммасы,оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқытуды басқару және көшбасшылық. |
Оқыту нәтижесі: | Студенттер өз пікірін, ойын ашық айта алады. Тақырыптың мазмұнын меңгеріп, негізгі идеясын түсінеді. Топпен бірігіп, жұмыс орындайды. |
Дерек көздер: | Дидактикалық материалдар, интернет материалдары, атлас, оқулық |
Сабақтың барысы: | Уақыты: | Оқытушының іс-әрекеті: | Студенттің іс-әрекеті: |
Ұйымдастыру кезеңі: | 1 мин | Ұқсас ерекшеліктері бойынша топқа бөлінеді. | Әр студент өз орнына отырады. |
БІЛУ: | 3 мин | «Кім жылдам» арқылы үй тапсырмасынан сұрақтар беру | СтуденттерЖауап береді. |
ТҮСІНУ: | 25 мин | Ой қозғау: Темір дәуіріне ассоциация.
«Жигсо» әдісі арқылы «Темір дәуіріндегі Қазақстан тақырыбындағы тарихи мәліметтерді студенттерге ұсынады, өз сөздерімен баяндатады.
Тақырып бойынша бейнежазба көрсетіледі. | Әр топ өз ассоциацияларын тақтадағы алма ағашының макетіне жапсырады.
Топтағы студенттер әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, бір-біріне түсіндіреді. |
ҚОЛДАНУ: | 5 мин | І топ – «Сарматтар»1. Екінші Алтын адам қайдан табылды?2. Сақ тайпаларының өнерін неліктен көркемдік мәнерде «аң стилі» деп атаған?ІІ топ – «Сақтар»1. Сарматтар Қазақстанның қай жерін мекендеген?2. Маңғыстауды сақтардың қай тайпасы мекендеді?
ІІІ топ – «Алтын адам»1. Сақтардың мекендеген территориясын картадан көрсет.2. Сарматтардың әшекейлерді жасау техникасы қалай аталады? | Топтарда бірлесіп орындайды. Талқылайды. |
ТАЛДАУ: | 4 мин | Венн диаграммасы. Үш топқа ортақ тапсырма:Сақтар мен сармат тайпаларының ұқсас жақтары? | Жауаптарын түсіндіреді. |
ЖИНАҚТАУ: | 3 мин | «Жаңа тақырыпты біз былай түсінеміз» – картамен жұмыс. | Студенттер топтарда бірлесіп орындайды, жауаптарын картада кескіндейді. |
РЕФЛЕКЦИЯ:КЕРІ БАЙЛАНЫС | 2 мин | Стикерлер арқылы кері байланыс алады.Сабақтан алған әсері туралы пікірін стикерге жазып, «Ізгілік ағашына» жапсыруды тапсырады. | Кері байланыс береді. |
Кейінгі жұмыс: | 1 мин | 4-тарау. § 11, 12Өтілген тақырып бойынша хронологиялық кесте жазып келу. | Өз бетімен орындайды. |
Оқушыларды бағалау: | 1 мин | Оқушыларды ашық журнал арқылы бағалайды. |
|