Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ертегіге айналған Туркистан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 8.Саяхат |
|||||
Күні : 24.05.2023 |
Педагогтің аты-жөні:Эгамбердиева М |
|||||
Сынып: 2-«А,Б,В» |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
Сабақтың тақырыбы: Ертегіге айналған Түркістан |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
2.3.4.1 мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар кім? не? қандай? қанша? не істеді?) құрастыру және оған жауап беру; 2.4.1.1 заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/ берілген иллюстрация бойынша мәтін (3 сөйлемнен кем емес) құрау |
|||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар жасай алады: мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар кім? не? қандай? қанша? не істеді?) құрастыру және оған жауап береді,заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/ берілген иллюстрация бойынша мәтін (3 сөйлемнен кем емес) құрайды. Оқушылардың көбі жасай алады: сөйлем түрлерін ажыратады, диалогке қатысады. Оқушылардың кейбірі жасай алады: кестені толтырып, сөйлемдер құрап айтады |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы (5 минут) |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Өткен сабақта, балалар, дене мүшелерімен таныстық. Кәнеки, басымызды оңға бұрайық, солға бұрайық. Оң қолымызды көтерейік, сол қолымызды көтерейік. Қолдарымызды түсірейік. Қос аяқпен секірейік. Сол ақпен секірейік, Оң ақпен секірейік. Ал енді тынығып алайық. Тынығып болған соң орнымызға барайық. Бірақ оның алдында суреттерді таңдайық. Топқа бөлу. Мектеп, дәріхана, емхананың суреттері бойынша бөлінеді. Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. |
«Қол шапалақ» |
|
|||
Сабақтың ортасы (6-37 минут) |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады: Ойтүрткі Айтылым Тыңдалым. 1-тапсырма Тыңда. Біліп ал Сергіту сәті Айтылым 3- тапсырма Суреттерге қара. Біліп ал. Сұрақтарға жауап бер. Жазылым 4-тапсырма Айтылым Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі Айтылым Айтылым 2-тапсырма Оқылым |
Тыңдалым,айтылым. Сапар-путь, поездка Кесене-мавзолей Көне-стариный, древний Тайқазан-большой котел, в котором варят мясо целого стригуна. Айтылым «Қызығушылықты ояту» Түркістан сөзіне Бес жолды өлең жазыңдар. 1. Түркістан 2.ежелгі.тарихи. 3.дамиды, гүлденеді,ерекшеленеді. 4. Түркі халықтарының рухани орталығы. 5. қала Айтайық Тыңдайық *Ол қай жерлерде болды? Сергіту сәтін орындайды. «Қара жорға» биі. Айтайық Тірек сөздер: көлік, сапар, ат арба, ұшақ, пойыз, топырақ, кесене, сәулет өнері, дамыды. Жазылым Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып, көшіріп жаз. Түркістан- ... қала. Мен ...қыдырдым. Қалада ..., ... бар. Қала ... әдемі. Керекті сөздер: қалада, көне, кесене, саябақ, ерекше,. Айтылым «Тізбек ойыны» сөздегі соңғы әріпінен басталатын сөзді тауып айту. Мысалы: Түркістан- наным- мереке- ескі- ілмек- керемет- темір-раушан- несібе- ерекше- ескерткіш-шапан. Айтылым Ой шақыруНе елестейді? • “Түркістан” сөзін естігенде көз алдыңа не елестейді? Айтылым Оқылым Гүлмираның хатын оқы. Сұрақтарға жауап бер. |
«Табыс баспалдағы» Дескриптор: -Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді. 3-балл «Қол шапалақ» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» Дескриптор: -Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді. 3-балл «Қол шапалақ» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» Дескриптор: -бейнебаянды көріп, түсінеді; - негізгі мәселе негізінде жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді пайдаланып, сұрақтар дайындайды; 3-балл «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор: -Хат жазады -Ойын білдіреді 1-балл «Қол шапалақ» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»
|
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық Оқулық слайд |
||
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : Түркістан туралы біліп келу |
|
||||
Кері байланыс «Түрлі- түсті смайликтер» |
Өз деңгейлерін анықтайды. |
|
||||
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |